Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 4 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Jajamänsan ... Åsby Kött Och Vilt heter det .... och där brukar man dreglandes stå framför disken och välja och vraka bland alla godsaker De har jäkligt bra korv också, jag vet dock ej om de gör den själva. Men en korvlåda på 5 eller 10kg inför grillsäsongen är en succe varje år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Upptäcker just att snuset kommer att ta slut, pga att allt tagit en jävla tid här i Hargshamn.....15km till Östhammar/Hallstavik....... Nu blir det till att ransonera.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 14 minuter sedan, skrev Cavemannen: De har jäkligt bra korv också, jag vet dock ej om de gör den själva. Men en korvlåda på 5 eller 10kg inför grillsäsongen är en succe varje år Jo korvarna är ochså egentillverkade...till och med pölsa som jag normalt aldrig stoppar i mig gör dom riktigt bra...tog faktiskt en lov förbi där i morse If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 7 minuter sedan, skrev Soengsang: Upptäcker just att snuset kommer att ta slut, pga att allt tagit en jävla tid här i Hargshamn.....15km till Östhammar/Hallstavik....... Nu blir det till att ransonera.... Stoppa ett par hundringar i fickan på en av matroserna och ge han en cykel och en tom dosa och peka framåt och säg same same. Men då kanske du bryter mot arbetsmiljölagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 5 minuter sedan, skrev Cavemannen: Stoppa ett par hundringar i fickan på en av matroserna och ge han en cykel och en tom dosa och peka framåt och säg same same. Men då kanske du bryter mot arbetsmiljölagen Har redan försökt, men hinner inte, vore försmädligt att tappa bort någon stackare också. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 9 minuter sedan, skrev Soengsang: Upptäcker just att snuset kommer att ta slut, pga att allt tagit en jävla tid här i Hargshamn.....15km till Östhammar/Hallstavik....... Nu blir det till att ransonera.... Det är helt värdelöst att vara slav under nikotinet. Jag började snusa när jag va typ 13. Sen blev det att man började röka istället på äldre dar. För ca 2år sedan slutade jag med all nikotin. Men i somras blev det återfall på rökningen. Men för 2mån sen när jag åkte på en halsfluss så tänkte jag att nu får det vara slut på nikotin. Det har funkat bra och man märker faktiskt en skillnad i måendet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 1 minut sedan, skrev jlh66: Det är helt värdelöst att vara slav under nikotinet. Jag började snusa när jag va typ 13. Sen blev det att man började röka istället på äldre dar. För ca 2år sedan slutade jag med all nikotin. Men i somras blev det återfall på rökningen. Men för 2mån sen när jag åkte på en halsfluss så tänkte jag att nu får det vara slut på nikotin. Det har funkat bra och man märker faktiskt en skillnad i måendet Samma här, jag var 12-13 när de äldre grabbarna efter en brottarträning la in en snus, jag ville ju vara lika tuff som dem. Numera gör jag mitt eget snus och har alltid minst 1/2 kg liggandes innan jag sätter en ny sats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Har redan försökt, men hinner inte, vore försmädligt att tappa bort någon stackare också. Du borde slappna av lite, kanske börja med Yoga hahahahahahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 32 minuter sedan, skrev Soengsang: Upptäcker just att snuset kommer att ta slut, pga att allt tagit en jävla tid här i Hargshamn.....15km till Östhammar/Hallstavik....... Nu blir det till att ransonera.... Finns inte närbutiken kvar nere vid bykrogen? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Finns inte närbutiken kvar nere vid bykrogen? Nä, mig veterligen ingenting vintertid? Camping finns väl på sommaren... Edit: 20122 Ändrades Januari 5, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 (ändrad) 3dagar innan nästa resa så går du in på nettotobak.se och handlar 1kg råtobak+en sats med tillbehör(salt,pottaska och glycerin) sen sätter du satsen och du har snus i +2månader för 300kr. Är det lathet,osäkerhet som gör att du undviker detta? Gör en sats 1gång och prova och de 2-3000kr som du sparar kan du sätta in på dotterns sparkonto, jag lovar att det känns bra i själen varje gång edit: ligger du 1dag i hamn nära Eskilstuna typ Oxelösund,Norrköping,Stockholm en helg så skall jag förtusan åka dit och hjälpa dig bygga en snusburk, bara säg till ett par dagar i förväg så jag hinner handla på mig allt som behövs för ugnen, elprylarna snor jag från jobbet, se där nu bröt jag mot lagen igen Ändrades Januari 5, 2019 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 12 minuter sedan, skrev Soengsang: Nä, mig veterligen ingenting vintertid? Camping finns väl på sommaren... Edit: 20122 De har ett telefonnummer kvar. 017320229 Prova ring “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Kan detta vara något för er som bor på slätta http://www.borstorp.se/notkott/ och detta ställe för nollåttor där skaparen av Vad åt ni idag tråden handlade ofta http://www.percys.se/ Jag bor i Stockholm och handlar av Björn på Börstorp, jag får i princip leverans till dörren. Han har en hel del kunder i Stockholm som han levererar till när det finns tillräckligt med beställningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 15 timmar sedan, skrev Tong jai: Med risk för upprepning, Bad med damen närvarande, selfie all the time!En kalll i bastun , perkele vad gott! Bärkele, du borde ju dricka Lapin Kulta!😆🇫🇮 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Kollar utsikten på Rawai beachroad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Har precis mekat ihop schnitzlar,vitlökssmör,bakad potatis och bea. Trevlig Lördagskväll till alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 4 timmar sedan, skrev Cavemannen: Är det lathet,osäkerhet som gör att du undviker detta? Lathet, orka sitta o trycka in det i ekorrebindor För övrigt köper jag snus för ca 40kr stocken, hur jag gör det kan vi ta i PM. Att snuset tryter är pga av en kedjereaktion från stormen för några dagar sedan, som orsakat en försening Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev Soengsang: Lathet, orka sitta o trycka in det i ekorrebindor För övrigt köper jag snus för ca 40kr stocken, hur jag gör det kan vi ta i PM. Att snuset tryter är pga av en kedjereaktion från stormen för några dagar sedan, som orsakat en försening Ekorebindor? röstar du på feministerna också? jag lovar att du är sittkissare också, fan ta en riktig snus och du fattar varför man snusar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Bira på Hägern i HägersrensåsenSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 lägger golv enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Januari 6, 2019 Dela Inlagd Januari 6, 2019 8 timmar sedan, skrev Soengsang: Lathet, orka sitta o trycka in det i ekorrebindor För övrigt köper jag snus för ca 40kr stocken, hur jag gör det kan vi ta i PM. Att snuset tryter är pga av en kedjereaktion från stormen för några dagar sedan, som orsakat en försening Pm:a gärna mig också.😁 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 6, 2019 Dela Inlagd Januari 6, 2019 Fågelmorsan med kids kollar läget. Kärleken hjälper till i Shopen då syrran med son tar en stödvila. Nu hjälper hon till annars också [emoji4].Så jag fixar ett litet Söndagskit.Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Januari 6, 2019 Dela Inlagd Januari 6, 2019 ..flanerar med familjen på Naturhistoriska riksmuseet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 6, 2019 Dela Inlagd Januari 6, 2019 Kollar in det nya i Gränby Centrum “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 6, 2019 Dela Inlagd Januari 6, 2019 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Kollar in det nya i Gränby Centrum Cooolt 4DX /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu