Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Kedja fast dig i soffan så du inte somnar på golvet  :crazy: Efter en hård arbetsvecka biter det hårt(har jag hört)själv har jag tagit mig en tablettfylla men den är inte lika fin som en öldito  :nono:

 

Efter första ölen så undrade jag om inte golvet låg nära tillhands ikväll, men nu på tredje så börjar det ordna till sig :giggle: .

Köpte en kasse gott o blandat med div "fin öl" för att testa vad alla pratar om...

 

Helt ok men det är inte öl som jag tänker mig öl, men gott och yrseln (som ändå är det man vill åt) kommer ju :spiteful:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte det där en "stockholmsöl" slinker den ner i en göteborgares strupe eller kör du med ögonbindel  :crazy:

 

Fan får inte vara finkänslig när man ska dricka finöl...Och att pissa ut en 99:a o spola ner honom är inte att förakta heller :thumbsup:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Lyssnar på min fru som snarkar i soffan efter en hård arbetsvecka.  Hon somnade klocka tre och nu är klockan sju :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Skål kompis :thumbsup: I helgen ska jag försöka undvika söndags läskande på haket,har varit för mycket läskande på sistone. :y2:

 

Men ingen vet vad morgondagen har i sitt sköte. :crazy:

 

Har min plan klar för imon ivf..om jay håller med är en annan femma :police: ..

Men...simning ...frukost...en promenad i solen..handla lite räkor och gott hos feskegubbarna,efter det ett stopp på pizzan för några kalla spaten i solen...

 

Ungefär så har jag stavat fram det :thumbsup:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tvättar bilklädsel på sommarbilen.

Tanten får tvätta sin i morgon.

 

20140404_1849071_zps75179b03.jpg

20140404_1849331_zps7f50f162.jpg

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skrattar åt Bill Gates på COOP

post-3356-1396631266,07_thumb.jpg

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter första ölen så undrade jag om inte golvet låg nära tillhands ikväll, men nu på tredje så börjar det ordna till sig :giggle: .

Köpte en kasse gott o blandat med div "fin öl" för att testa vad alla pratar om...

 

Helt ok men det är inte öl som jag tänker mig öl, men gott och yrseln (som ändå är det man vill åt) kommer ju :spiteful:

He he.Köp en flaska "skeppet" (Explorer) då får man VIND I SEGLEN som en gammal A-lagare här hemma brukar säga.

 

Om det bara är yrseln man vill åt. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har min plan klar för imon ivf..om jay håller med är en annan femma :police: ..

Men...simning ...frukost...en promenad i solen..handla lite räkor och gott hos feskegubbarna,efter det ett stopp på pizzan för några kalla spaten i solen...

 

Ungefär så har jag stavat fram det :thumbsup:

Handla räkor bakom feskekörka :ahh: Nä nu är du ute på svag is gubbe. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

6u2e4anu.jpg

Detta i vanlig ordning ha ha.

Fan fel tråd igen herr B747.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dricker mitt livs andra IPA... Första var en punk...

Rätt gott skit även om smaken är ovan, yrseln kommer ivf:-)

attachicon.gifimage.jpg

Oppigården är god. Själv drar jag i mig dragets kanal dubbel IPA riktigt bra sådan. 8.5%.post-9030-1396634126,87_thumb.jpg
Link to comment
Dela på andra sajter

Precis hemkommen från föräldrarna, morsan som fyllde år men även jag fick ett par "presenter" :)

 

post-6130-0-97626400-1396635291_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis hemkommen från föräldrarna, morsan som fyllde år men även jag fick ett par "presenter" :)

 

attachicon.gifIMG_1155.jpg

Se där ja.Nu har BKK stekarn loggat in :14: Schyssta presenter må jag säga.Vilken tid är man välkommen för ett besök ???  ???  ???  :thumbsup:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Se där ja.Nu har BKK stekarn loggat in :14: Schyssta presenter må jag säga.Vilken tid är man välkommen för ett besök ???  ???  ???  :thumbsup:

Kom hit när du vill, bara du förvarnar ett par timmar innan så Hamnoi hinner städa här. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom hit när du vill, bara du förvarnar ett par timmar innan så Hamnoi hinner städa här. 

 

Blir skinande rent när jag släpat pungen över ekparketten och ollonputsat porslinet i chateau de mackan :thumbsup:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir skinande rent när jag släpat pungen över ekparketten och ollonputsat porslinet i chateau de mackan :thumbsup:

Har du HP redan ???  ???  ???

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du HP redan ???  ???  ???

 

Drar i den varje kväll och har vikter på dagarna...Man blir så jävla lycklig och får unga snygga damer med hp har jag hört...

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir skinande rent när jag släpat pungen över ekparketten och ollonputsat porslinet i chateau de mackan :thumbsup:

Hjälper inte chipsröven till?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hjälper inte chipsröven till?

 

Nä..han röker cigarr och dricker dyr konjak med bister min medan han överser mitt hård slit...En jävla slavdrivare är fanskapet, mellan dig o mig då :ok:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Är du galen, städningen sköter tjänstefolket! 

chips röven ha ha ha :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det det nya färjan som är i bruk nu ?

Nix.. Men är nog på G för nu står den ju i visingsö hamn istället för nere i huskvarna... så båten på bilden är den nya

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...