Tong jai Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 Precis gått ned ca 3kg i vikt runt ansiktet. vadslagningen med junior är över, jag vann! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 4 timmar sedan, skrev samet: Dricker bärs på ön bästa strand med en av MPRs genom tiderna största profiler... Tråkig backe när man ska hem igen 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 Där se man jag fick igång tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 Lite blandat Fan va Snygg han varv då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 Super och mår bra ska ner till Talaland om 3 dar och stanna där i 3 månader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 17 minuter sedan, skrev clion: Där se man jag fick igång tråden Vilken tråd fick du igång, ditt första injägg här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 21 minuter sedan, skrev clion: Där se man jag fick igång tråden 3 minuter sedan, skrev Boa52: Vilken tråd fick du igång, ditt första injägg här En blind leder en blind, det här kan bli kul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 9 minuter sedan, skrev clion: Super och mår bra ska ner till Talaland om 3 dar och stanna där i 3 månader Pensionärsvisum eller? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 9 minuter sedan, skrev clion: Super och mår bra ska ner till Talaland om 3 dar och stanna där i 3 månader Nja, det är väl den 8:e du åker ner.... Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 Precis nyss, skrev hamnoi: Nja, det är väl den 8:e du åker ner.... Tur du har koll, blir spännande att följa fortsättningen om gossen kan vara så nyckter att han får gå ombord Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 19 minuter sedan, skrev clion: Super och mår bra ska ner till Talaland om 3 dar och stanna där i 3 månader 11 minuter sedan, skrev Soengsang: Pensionärsvisum eller? Har @clion ordnat visa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 10 timmar sedan, skrev L200: Blev slut på spriten,en löpare var på plats Det är rätt...... Barn skall ta mig f*n uppfostras i tid så man har ngn nytta av de små kostnadsdragande liven.......... 2 timmar sedan, skrev Tong jai: Precis gått ned ca 3kg i vikt runt ansiktet. vadslagningen med junior är över, jag vann! Inte bara 3 kg utan även 20 år............ Måste säga att du blev bra mycket snyggare.......... 💓 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 16 minuter sedan, skrev Boa52: Tur du har koll, blir spännande att följa fortsättningen om gossen kan vara så nyckter att han får gå ombord Ja, han kanske inte kommer ombord p.g.a. många olika saker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Det är rätt...... Barn skall ta mig f*n uppfostras i tid så man har ngn nytta av de små kostnadsdragande liven.......... Inte bara 3 kg utan även 20 år............ Måste säga att du blev bra mycket snyggare.......... 💓 Jag var kraftigt less på burret sista veckorna. Ha ha, mindre ful blev man iallafall 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 17 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Har @clion ordnat visa? Tror jag nog han har gjort om han ska vara iväg 3 mån, veteran som han är......han är inte dum. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 20 minuter sedan, skrev Tong jai: Jag var kraftigt less på burret sista veckorna. Ha ha, mindre ful blev man iallafall 😁 Men du är alltid lika trevlig........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 ..sitter i soffan och tar en öl, tänker på forumträffar. Brukar de va någon här i Stockholm? Kanske fel tråd , men ber om ursäkt sånt fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 15 minuter sedan, skrev Jani75: ..sitter i soffan och tar en öl, tänker på forumträffar. Brukar de va någon här i Stockholm? Kanske fel tråd , men ber om ursäkt sånt fall. Runt nationaldagen brukar det vara en. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 29 minuter sedan, skrev Enis: Enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 3, 2019 Dela Inlagd Januari 3, 2019 Vakna upp till att Kärlekens syster äntligen lyssnat på mig.Hon har gnällt över ytan på shopen. Och jag har sagt att hon borde slå ut väggarna till ett rum inne i hörnan. Som bara används till ett jäkla lager med saker som kan köras på tippen. Sagt och gjort[emoji4]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 3, 2019 Dela Inlagd Januari 3, 2019 Handlar bananer. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 3, 2019 Dela Inlagd Januari 3, 2019 Många bananer. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 3, 2019 Dela Inlagd Januari 3, 2019 Är med damen och fyller upp lagret med massagetillbehör. Fick syn på denna. Är det till brunögat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Januari 3, 2019 Dela Inlagd Januari 3, 2019 10 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Runt nationaldagen brukar det vara en. Tack för utförligt svar. Då har jag nåt att se fram i mot. Skål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu