thomas001 Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 (ändrad) Var ute med mina hundar för en stund sedan. Vi bor ju utmed A1, en av dom mest trafikerade vägarna i Thailand. Så här såg det nyss ut med trafiken tbx till Bangkok. Kan nog ta några extra timmar idag. I princip tomt på andra sidan. Ändrades Januari 1, 2019 av thomas001 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 Kvällen smyger sej på.. svalt och behagligt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 Beställde en kebabrulle och två pizzor kl 12.22 på onlinepizza 12.41 plingande det på dörren enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 On 2018-12-31 at 06:24, skrev Soengsang: Framme... Kör du via Arholma eller nedanför? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 12 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Vi kan ju inte vara sämre än 747:an Det där trevliga köket har man vart i! 🤓👜 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 31 minuter sedan, skrev audirs2: Kör du via Arholma eller nedanför? Om jag kommer från öst/syd via Sandhamn. Från Nord Arholma/Tjärnen. Igår kväll/natt ut via Tjärnen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 Vad är väl en bal på slottet..... jämfört med en fest i Isaan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 Sitter på verandan med resort hunden. Ska ut på byn lite senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 (ändrad) Försöker spara de svarta vingummina till sist............ De är ju godast........... Dagens i-landsproblem från Majorna.............. Ändrades Januari 1, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Försöker spara de svarta vingummina till sist............ De är ju godast........... Dagens i-landsproblem från Majorna.............. Ja dom röda förstår jag....röd-vin,,,,,men dom svarta då?👜 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 22 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Fan, nu saknar man dig........... Gott nytt på dig/er..........💓 Gott nytt år min gode Köttis. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 Chillar. Ser fram emot morgondagens date. Hon har en fin pussy. Cat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 Blåser som satan nu på 71meter över havet. Cinderella verkar tycka det är lika bra att ligga i hamn istället för att gno ihop degen på Ålands hav. Oklart var Gabriella, amorella och grace håller hus. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 Birka cruises kastade in handduken och kom tillbaka nu.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 Tillbaka till verkligheten,Leo tycker om att vara vid poolen,slut på bröllop o andra otäckheter Han titta på Thailands bästa fotbollslags hemma arena Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 Blev slut på spriten,en löpare var på plats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 Lite kulturellt idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 Dricker bärs på ön bästa strand med en av MPRs genom tiderna största profiler... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 7 minuter sedan, skrev samet: MPRs genom tiderna största profiler oj nu blev det spännande.... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 Dricker öl på hotel rummet Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 3 timmar sedan, skrev samet: Dricker bärs på ön bästa strand med en av MPRs genom tiderna största profiler... Svampen? Clirre? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 3 timmar sedan, skrev samet: Dricker bärs på ön bästa strand med en av MPRs genom tiderna största profiler... SLU? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 7 minuter sedan, skrev Soengsang: SLU? I så fall hade de tagit sig en jamare istället för bärs “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 Nu funderar jag på hur jag går vidare. Det stormade lite hemma inatt. Fick påhälsning av ett träd. Nåväl, kunde väl gått ännu värre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 2, 2019 Dela Inlagd Januari 2, 2019 Morsan kommer på middag, då gäller det att vara på tå...💕 Brynt en fläskkarré.. Masserat in riven ingefära, vitlök, spansk peppar, nymalen svartpeppar salt och honung.. Skjuts in i ugnen! Och nu gick potatisen in i ugnen längst ner där den får jobba sig upp.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu