Soengsang Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 6 timmar sedan, skrev Soengsang: På väg in till Hufvudstaden. Mörkt e det.....huvva. Framme... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 Sitter på stranden Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 Nu får det vara slut på det roliga👍😀tillbaka till verkligheten Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 Det finns två ställen där jag gillar att sitta och kolla folk. Det ena är Soi Honey och se hur massagetjejerna fullkomligt drar in folk. Det andra stället är jag på just nu och det är Nana. Jo visst är det tragikomiskt. Det här pharmacy säljer nog mest kamagra i Bbk! Den här kvinnan är övertygad om att jag är en Kobi-cow som behöver öl och massage! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 Själv har man hamnat i ett grått Orienten “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 Sitter på Outback. Bästa spaningsläget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 58 minuter sedan, skrev BanFang: Sitter på Outback. Bästa spaningsläget. De får byta namn till Outlook “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 Vi stökar i köket. Frugans nyårsmat Och min 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 Knatar runt lite i Nana. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 Skall väl äta lite också så småningom........... Baconlindad tournedo........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 Kyler lite bubbel...... Sedan vill jag utbringa en skål till Mamma Bäng (where ever you are) som tillverkat en tråd med enmiljonfemhundratusen visningar! Världsrekord! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 Firar nytt år[emoji106]Gott nytt år från Bengan[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 29 minuter sedan, skrev B747: Firar nytt årGott nytt år från Bengan Skickat från min iPhone med Tapatalk Fan, nu saknar man dig........... Gott nytt på dig/er..........💓 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 Morgon köppen.. fortfarande bra tryck på soi Nana 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 Vi kan ju inte vara sämre än 747:an “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 Kaffet inget vidare..bytte till en morgon Leo 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 Best laundry service in Pattaya. Soi lengkee. En av fa som tar per/kg, 60 baht kilo Alltid fatt vad dom lamnats in. Inget "gone missing" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 Tambon Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 Landat i byn och som vanligt blev det först en sväng till Macro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 1 timme sedan, skrev Fredman: Landat i byn och som vanligt blev det först en sväng till Macro. Försörjer ni hela byn med vatten...😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 Sitter på stranden och dricker cola Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 En sväng in på Central. Bättre än Terminal 21 alla dagar i veckan. Terminal för rörigt. Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 5 timmar sedan, skrev Fredman: Landat i byn och som vanligt blev det först en sväng till Macro. Inte mer än två dagar i byn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 1 hour ago, Nilsson68 said: En sväng in på Central. Bättre än Terminal 21 alla dagar i veckan. Terminal för rörigt. Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Jag haller med. Till 100%. Nytt o frascht javisst. Det som dock ska laggas till,terminal vs. central ar att pa terminal sa har dom fattat att systemet med rulltrappor ner och upp ar i ordning. Aven for en halvbladig farang... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 Kollar in väderprognosen, ser ut som att det kan blåsa och regna en hel del nu på fredag Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu