Cavemannen Inlagd December 29, 2018 Dela Inlagd December 29, 2018 (ändrad) 45 minuter sedan, skrev wUThai: Haha! Nej, jag håller mig till poolen... blev två dopp i poolen denna resan! Doppade inte ens tårna i havet! Har inte tid med bad när det finns så mycket gott att dricka! Gäller att prioritera sin tid! Jag började fundera när jag badat i Pattaya/Jomtien sist, det är säkert 5-6-7år sedan. Dock har jag ej slutat bada pga föroreningarna, för har man klarat av kommunala simskolan i Eskilstunaån i början av 70talet så är man nog redan imun Ändrades December 29, 2018 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 Nytt hotell,nya Leo,annars same,same Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 4 timmar sedan, skrev wUThai: Du fick liv i liket till slut?! Jag vet.Det är förbannat svårt att hitta karlar av rätta virket nuförtiden.Men du Wuttan är en av dom/Mvh Bengan. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 4 timmar sedan, skrev Cavemannen: Jag började fundera när jag badat i Pattaya/Jomtien sist, det är säkert 5-6-7år sedan. Dock har jag ej slutat bada pga föroreningarna, för har man klarat av kommunala simskolan i Eskilstunaån i början av 70talet så är man nog redan imun Karlar av rätta virket kan bada i vilken jävla dyngpöl som helst.Fråga Wuttan. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 1 timme sedan, skrev B747: Karlar av rätta virket kan bada i vilken jävla dyngpöl som helst.Fråga Wuttan. O dricka vad fan som helst👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 Chekar ut efter lite Liit och Såpa party, så åker vi vidare[emoji4][emoji41]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 (ändrad) På väg Nohntamburi lite färdkost först & Deguttag sen under Halvfärdiga bron Ho Ho nu Highway to hell Svärmor 💕 555 Ändrades December 30, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 Barnvakt😁😀 visst är dom söta när de sover Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 Jag o Leo tittar på poolen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 4 timmar sedan, skrev pust: O dricka vad fan som helst👍😁 I det ska man nog fråga Bengan......555555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 1 timme sedan, skrev pust: Jag o Leo tittar på poolen Ja där skulle jag inte ens Doppa Tån 😊 555 Solly men såg inte Fräscht ut Salmonella ho ho Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 8 minuter sedan, skrev svampen: Ja där skulle jag inte ens Doppa Tån 😊 555 Solly men såg inte Fräscht ut Salmonella ho ho Men thaiungar badar,o är lyckliga👍😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 5 minuter sedan, skrev pust: Men thaiungar badar,o är lyckliga👍😀 Ha Ha skål 🍺 på Dig o Doppa inte K..... Gött Nytt Ochså MVH Peter och Somjin 🎉 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 Nytt Ställe. Så en kall[emoji4]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frasse Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 Tänt grillen för sista gången i år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 3 timmar sedan, skrev Nilsson68: Nytt Ställe. Så en kall Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Ser trevligt ut. Får man fråga var du är? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 manu visa än en gång spelglädje enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 Bullar upp för en stund framför stereon. Kvalitetstid. Ingen BoomBoom men något åt det hållet (om jag skruvar upp basen.....) 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 2 minuter sedan, skrev Enis: manu visa än en gång spelglädje enis Tresidig ambilight? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 Pysslar med favoritdottern! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 59 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Tresidig ambilight? Jupp "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 58 minuter sedan, skrev ellim63: Pysslar med favoritdottern! Hon är en rar tös......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 På väg in till Hufvudstaden. Mörkt e det.....huvva. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 Rakar mej,får försöka bli vacker till bröllopet,inte lätt Ps,inte mitt bröllop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 31, 2018 Dela Inlagd December 31, 2018 Morgonbestyr[emoji4][emoji106]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu