Kenneth4618 Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 Kollar på svt2 och hyllningen till Kim Larsen. Må han vila i frid “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Kollar på svt2 och hyllningen till Kim Larsen. Må han vila i frid Finns den på SVT play? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 5 minuter sedan, skrev Stoneys: Finns den på SVT play? Jomenvisst https://www.svtplay.se/video/20350682/danmark-sjunger-farval-till-kim-larsen/danmark-sjunger-farval-till-kim-larsen-avsnitt-1?cmpid=del:an:12-24-2018:danmark-sjunger-farval-till-kim-larsen:pla:lp-app “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 24, 2018 Dela Inlagd December 24, 2018 En sväng in till Naklua. Svärmor skulle titta på lite kläder, då måste det va i Naklua[emoji4]Märks inte av att det är Julafton, förutom budkillen med full Moppe(Jultomten). Det är full fart och inget stängt.Väl hemma tog kärleken en Isglass. Själv tar jag mig en Leo, som är första sen det där Dygnet i Pattaya förra veckan[emoji6]Ångrar så att man gick ut på det viset, missade träffen med Whuttan mdf.Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 24, 2018 Dela Inlagd December 24, 2018 Dricker tomte dricka 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd December 24, 2018 Dela Inlagd December 24, 2018 2 timmar sedan, skrev Nilsson68: En sväng in till Naklua. Svärmor skulle titta på lite kläder, då måste det va i Naklua Märks inte av att det är Julafton, förutom budkillen med full Moppe(Jultomten). Det är full fart och inget stängt. Väl hemma tog kärleken en Isglass. Själv tar jag mig en Leo, som är första sen det där Dygnet i Pattaya förra veckan Ångrar så att man gick ut på det viset, missade träffen med Whuttan mdf. Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Du ska vara glad att du missat det träffen,det tog mej 2dagar att bli folk igen👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd December 24, 2018 Dela Inlagd December 24, 2018 Utfodrat mig själv & junior med lite julmackor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 24, 2018 Dela Inlagd December 24, 2018 Med tre thai i lägenheten blir det en rejäl frukost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 24, 2018 Dela Inlagd December 24, 2018 Funderar på om man har varit runt Nana lite för mycket när telefonen hittar och kopplar upp sig själv. Frugan sover middag men jag fick hjälp att hämta öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd December 24, 2018 Dela Inlagd December 24, 2018 18 timmar sedan, skrev Broskan: Testat SAS nya lounge på Flesland BGO dom var ett skämt. Sen skämt nr 2 SAS har anlitat City Jet CRJ 900 för att köra från BGO-STO så trångt. //Broskan Enig med dej,God Jul och Gott nytt År. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 24, 2018 Dela Inlagd December 24, 2018 Insuper lite julkänsla på Landmark. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 24, 2018 Dela Inlagd December 24, 2018 (ändrad) Jajemen!!! Samtidigt just nu en dokumentär om Jerry Williams på P4. Vilken härlig kille https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/1203893?programid=3765 Ändrades December 24, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 24, 2018 Dela Inlagd December 24, 2018 Lite snacks och bira innan thaislafs. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2018 Dela Inlagd December 24, 2018 Anlänt Västerås lika crazy som vanligt trots att alla pratade om en liten julafton enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 24, 2018 Dela Inlagd December 24, 2018 21 timmar sedan, skrev Nicholas: En själavandring? Nån som blåste i trollflöjten? Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Svårt o förklara hur den var förutom att den var helt fantastisk med tantra och andra konstiga ord. Mitt tips är att prova en dylik... fjärran från en massage på lokala Thaihaket 😀 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 25, 2018 Dela Inlagd December 25, 2018 Sista klappen öppnad ock dags att krypa till kojs enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 25, 2018 Dela Inlagd December 25, 2018 (ändrad) Uppkommen från Poolen precis Håller på att meka ihop en Kålpudding skulle blivit igår men för slö skall immundigas imorgon ikväll BBQ hos släkt o vänner. Skönt o ha maten klar sen tycker jag personligen att den blir godare när den får götta till sig i kylen över natta 🌛 Sisådär nu en dusch sen en kall 🍺 Ändrades December 25, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd December 25, 2018 Dela Inlagd December 25, 2018 Tycker jag har gjort mej förtjänt av en ÖL till,efter en slit o släp dag,vad har jag gjort legat vid poolen o druckit öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 25, 2018 Dela Inlagd December 25, 2018 (ändrad) Tog mig äntligen i kragen och det var väl värt ett besök. Ändrades December 25, 2018 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 25, 2018 Dela Inlagd December 25, 2018 12 minutes ago, Fredman said: Tog medbäntligen i kragen och det var väl värt ett besök. Ett av valdigt få turist ställen i Crazytown som är sevärt. En del gnäller på att 500 eller 550 baht är dyrt, det är det inte enligt mig. Det är inte något Angkor Wat men man kan spendera många timmar därinne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 25, 2018 Dela Inlagd December 25, 2018 Ser på Åsa-Nisse i raketform, får oraklet från Tavelbäck på hornhinnan Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 25, 2018 Dela Inlagd December 25, 2018 Måste ju tänka på småfåglarna så här i juletid.. Och så blev det kväller! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 25, 2018 Dela Inlagd December 25, 2018 Tydligen har man varit snäll i år , Nu återstår vilken man skall börja med, Tror jag börjar från vänster.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 25, 2018 Dela Inlagd December 25, 2018 Hämtar juldagspizza Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 25, 2018 Dela Inlagd December 25, 2018 Trodde jag skulle softa ner mig i soffan men nu tog den annars så vedervärdiga julen en annan riktning......... Nu blir det uppesittarkväll på riktigt......... Ikväll får 107 svenskar gonorré........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu