FF Inlagd April 2, 2014 Dela Inlagd April 2, 2014 (ändrad) Dubbelpost.. FF Ändrades April 2, 2014 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd April 2, 2014 Dela Inlagd April 2, 2014 Oljar staket... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 2, 2014 Dela Inlagd April 2, 2014 (ändrad) Snapsprovning på Långbro Värdshus. Kryddmästare Jonas Oland hade 4 olika snapsar med lämpligt tilltugg. Mycket trevlig provning och interisamta smaker när snapsen inte är kyld. Finns mycket att säga om sorterna. Jag lyfter fram östgöta sädes som är whiskybaserad och framtagen som en Blended whisky. Nicke. Ändrades April 2, 2014 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 2, 2014 Dela Inlagd April 2, 2014 Här kommer snapsflaskorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd April 2, 2014 Dela Inlagd April 2, 2014 Snapsprovning på Långbro Värdshus. Kryddmästare Jonas Oland hade 4 olika snapsar med lämpligt tilltugg. Mycket trevlig provning och interisamta smaker när snapsen inte är kyld. Finns mycket att säga om sorterna. Jag lyfter fram östgöta sädes som är whiskybaserad och framtagen som en Blended whisky. Nicke. ImageUploadedByMaipenrai1396457340.994553.jpgImageUploadedByMaipenrai1396457368.274987.jpg Testa Virituos och deras Ingefära Smakar MUMMA när den är rumstempererad Kyld nybbe bara river Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Firat en 70 års jubilar och jag hade godkända värden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Vino tinto i loungen i Hamburg efter dagens möte skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Åker buss. Fyfan vad förnedrande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Åker buss. Fyfan vad förnedrande. Bit ihop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 (ändrad) Vino tinto I CPH loungen skål! Ändrades April 3, 2014 av nbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Vino tinto I CPH loungen skål! Minns precis att jag spydde här för ett år sedan efter en kväll i Kristiansand vilken kärring 555 ImageUploadedByMaipenrai1396539633.503824.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Bit ihop Man får snåla in på transportkostnaderna när man ska ha värstingvindrutetorkare Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Åker buss. Fyfan vad förnedrande. Var det fullt på brakkeriggen så ni fick ta buss till nått annat ställe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Var det fullt på brakkeriggen så ni fick ta buss till nått annat ställe? Orkar inte med brakkerigg, bor i lägenhet i centrum. Det är torsdag och det betyder att jag drar hem. Jag är glad - men kollegorna är gladare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Orkar inte med brakkerigg, bor i lägenhet i centrum. Det är torsdag och det betyder att jag drar hem. Jag är glad - men kollegorna är gladare. Hehe ja brakkerigg vill man helst slippa. Torsdagar är även för mig en glädjens dag för mig och mina kollegor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Hehe ja brakkerigg vill man helst slippa. Torsdagar är även för mig en glädjens dag för mig och mina kollegor För min del börjar veckopendlingen att suga. Hade helst sett att vi var färdiga med projektet, men vi har inte börjat med constructiom fasen ens. 1:a augusti är slutdatum och så blir det lite As Built jobb efteråt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 För min del börjar veckopendlingen att suga. Hade helst sett att vi var färdiga med projektet, men vi har inte börjat med constructiom fasen ens. 1:a augusti är slutdatum och så blir det lite As Built jobb efteråt. Okej,för min del passar det ganska bra just nu,har bara 3h till jobbet,slutar vid 11 på torsdagar så man är ju hemma redan vid 15 och får en hyfsat lång helg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 4, 2014 Dela Inlagd April 4, 2014 Dricker en ny god rököl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 4, 2014 Dela Inlagd April 4, 2014 Dricker mitt livs andra IPA... Första var en punk... Rätt gott skit även om smaken är ovan, yrseln kommer ivf:-) Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 4, 2014 Dela Inlagd April 4, 2014 Dricker mitt livs andra IPA... Första var en punk... Rätt gott skit även om smaken är ovan, yrseln kommer ivf:-) image.jpg Ha ha lillpitten,rätta takter!Lite jäger och Norrlands för egen del. Nu blir det tacos med familjen och kanske lite mer Norrlands Trevlig helg till dig och din fina familj PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 4, 2014 Dela Inlagd April 4, 2014 Tar väl en "knasen" då ,APA american pale ale...helt ok. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 4, 2014 Dela Inlagd April 4, 2014 Tar väl en "knasen" då ,APA american pale ale...helt ok. image.jpg Kedja fast dig i soffan så du inte somnar på golvet Efter en hård arbetsvecka biter det hårt(har jag hört)själv har jag tagit mig en tablettfylla men den är inte lika fin som en öldito Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 4, 2014 Dela Inlagd April 4, 2014 Ha ha lillpitten,rätta takter!Lite jäger och Norrlands för egen del. Nu blir det tacos med familjen och kanske lite mer Norrlands Trevlig helg till dig och din fina familj Trevlig helg på dig o familjen gubben.. Jay jobbar o James är ute och spelar boll o då passar pappa på att se livet från en ljusare sida Snart är det ellos-röva på tv´n, lite fotboll utan att vara nervös är alltid trevligt..SKÅL Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 4, 2014 Dela Inlagd April 4, 2014 Tar väl en "knasen" då ,APA american pale ale...helt ok. image.jpg Är inte det där en "stockholmsöl" slinker den ner i en göteborgares strupe eller kör du med ögonbindel Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 4, 2014 Dela Inlagd April 4, 2014 Trevlig helg på dig o familjen gubben.. Jay jobbar o James är ute och spelar boll o då passar pappa på att se livet från en ljusare sida Snart är det ellos-röva på tv´n, lite fotboll utan att vara nervös är alltid trevligt..SKÅL Skål kompis I helgen ska jag försöka undvika söndags läskande på haket,har varit för mycket läskande på sistone. Men ingen vet vad morgondagen har i sitt sköte. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu