Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Snapsprovning på Långbro Värdshus. Kryddmästare Jonas Oland hade 4 olika snapsar med lämpligt tilltugg.

Mycket trevlig provning och interisamta smaker när snapsen inte är kyld. Finns mycket att säga om sorterna. Jag lyfter fram östgöta sädes som är whiskybaserad och framtagen som en Blended whisky.

Nicke.

post-9030-1396457349,42_thumb.jpgpost-9030-1396457373,75_thumb.jpg

Ändrades av Peolito
Link to comment
Dela på andra sajter

Snapsprovning på Långbro Värdshus. Kryddmästare Jonas Oland hade 4 olika snapsar med lämpligt tilltugg.

Mycket trevlig provning och interisamta smaker när snapsen inte är kyld. Finns mycket att säga om sorterna. Jag lyfter fram östgöta sädes som är whiskybaserad och framtagen som en Blended whisky.

Nicke.

attachicon.gifImageUploadedByMaipenrai1396457340.994553.jpgattachicon.gifImageUploadedByMaipenrai1396457368.274987.jpg

 

Testa Virituos och deras Ingefära

 

Smakar MUMMA när den är rumstempererad

 

Kyld nybbe bara river :13:  :13:  :17:

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bit ihop ;)

Man får snåla in på transportkostnaderna när man ska ha värstingvindrutetorkare  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Åker buss. Fyfan vad förnedrande.

ytujy6en.jpg

Var det fullt på brakkeriggen så ni fick ta buss till nått annat ställe? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Var det fullt på brakkeriggen så ni fick ta buss till nått annat ställe? :crazy:

Orkar inte med brakkerigg, bor i lägenhet i centrum.

Det är torsdag och det betyder att jag drar hem.

Jag är glad - men kollegorna är gladare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Orkar inte med brakkerigg, bor i lägenhet i centrum.

Det är torsdag och det betyder att jag drar hem.

Jag är glad - men kollegorna är gladare.

Hehe ja brakkerigg vill man helst slippa. Torsdagar är även för mig en glädjens dag för mig och mina kollegor  :14: 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hehe ja brakkerigg vill man helst slippa. Torsdagar är även för mig en glädjens dag för mig och mina kollegor :14:

För min del börjar veckopendlingen att suga. Hade helst sett att vi var färdiga med projektet, men vi har inte börjat med constructiom fasen ens.

1:a augusti är slutdatum och så blir det lite As Built jobb efteråt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

För min del börjar veckopendlingen att suga. Hade helst sett att vi var färdiga med projektet, men vi har inte börjat med constructiom fasen ens.

1:a augusti är slutdatum och så blir det lite As Built jobb efteråt.

Okej,för min del passar det ganska bra just nu,har bara 3h till jobbet,slutar vid 11 på torsdagar så man är ju hemma redan vid 15 och får en hyfsat lång helg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dricker mitt livs andra IPA... Första var en punk...

Rätt gott skit även om smaken är ovan, yrseln kommer ivf:-)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Dricker mitt livs andra IPA... Första var en punk...

Rätt gott skit även om smaken är ovan, yrseln kommer ivf:-)

attachicon.gifimage.jpg

Ha ha lillpitten,rätta takter!Lite jäger och Norrlands för egen del.

Nu blir det tacos med familjen och kanske lite mer Norrlands :crazy:

 

Trevlig helg till dig och din fina familj :thumbsup:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar väl en "knasen" då ,APA american pale ale...helt ok.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar väl en "knasen" då ,APA american pale ale...helt ok.

attachicon.gifimage.jpg

Kedja fast dig i soffan så du inte somnar på golvet  :crazy: Efter en hård arbetsvecka biter det hårt(har jag hört)själv har jag tagit mig en tablettfylla men den är inte lika fin som en öldito  :nono:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha lillpitten,rätta takter!Lite jäger och Norrlands för egen del.

Nu blir det tacos med familjen och kanske lite mer Norrlands :crazy:

 

Trevlig helg till dig och din fina familj :thumbsup:

 

Trevlig helg på dig o familjen gubben.. Jay jobbar o James är ute och spelar boll o då passar pappa på att se livet från en ljusare sida :y2:

Snart är det ellos-röva på tv´n, lite fotboll utan att vara nervös är alltid trevligt..SKÅL :loc:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar väl en "knasen" då ,APA american pale ale...helt ok.

attachicon.gifimage.jpg

Är inte det där en "stockholmsöl" slinker den ner i en göteborgares strupe eller kör du med ögonbindel  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevlig helg på dig o familjen gubben.. Jay jobbar o James är ute och spelar boll o då passar pappa på att se livet från en ljusare sida :y2:

Snart är det ellos-röva på tv´n, lite fotboll utan att vara nervös är alltid trevligt..SKÅL :loc:

Skål kompis :thumbsup: I helgen ska jag försöka undvika söndags läskande på haket,har varit för mycket läskande på sistone. :y2:

 

Men ingen vet vad morgondagen har i sitt sköte. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...