lasseiudon Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 9 timmar sedan, skrev audirs2: Kan du inte "selja" kvittot till mig så jag får dra momsen? Skall vi säga 100.-?😄 Men det står ju inget om moms på kvittot? För övrigt är ju momsen på det lilla kvittot knappt 30 kroner, dålig affär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 Då var lillväskan packad, mot Byn[emoji4]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 Spanat in kvalitets turister. Sen blev det lunchdags for hart arbetande gubbar. Inget tjafs om starkta vita linne dukar. Nej rakt ner pa asfalten/betongen. Big Karma to them. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 Handlat Grogg Virke till kvälla 😁 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 Incheckad! Här går det undan.In med väskan och ner till poolbaren. Där kan man skåda 2 Göteborgar Hotell.P.S Bredden vid Tronen är större än den blir på Bild[emoji6]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 6 minutes ago, svampen said: Handlat Grogg Virke till kvälla 😁 Har du ansökt om little little long sleep tommorw? Fast din chef verkar ju vara en bra dam med vett och och förstånd. Dessutom så ser hon ju bra ut. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 3 minutes ago, Nilsson68 said: Incheckad! Här går det undan. In med väskan och ner till poolbaren. Där kan man skåda 2 Göteborgar Hotell. P.S Bredden vid Tronen är större än den blir på Bild Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Dubbla rullar vid incheck= dubbel respect! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 1 timme sedan, skrev judazzz: Har du ansökt om little little long sleep tommorw? Fast din chef verkar ju vara en bra dam med vett och och förstånd. Dessutom så ser hon ju bra ut. 😉 Ha Ha nä Frugan 💕 har sovmorgon ochså Tommollow men man får sig en avhyvling då då vilket är befogat 💤 somtime? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 3 minutes ago, svampen said: Ha Ha nä Frugan 💕 har sovmorgon ochså Tommollow men man får sig en avhyvling då då vilket är befogat 💤 somtime? Noo pompem when stay long time. Avhyvlingar kan dock vara bra, ibland. If not win lotterey så kan en i i win, i win som renderar i nackspärr still tunga 3 minutes ago, svampen said: Ha Ha nä Frugan 💕 har sovmorgon ochså Tommollow men man får sig en avhyvling då då vilket är befogat 💤 somtime? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 Snacks!Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 8 timmar sedan, skrev lasseiudon: Men det står ju inget om moms på kvittot? För övrigt är ju momsen på det lilla kvittot knappt 30 kroner, dålig affär. Men så har jag aldrig heller fått Nobel priset i ekonomi! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 På Zumen innan julkalaset.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 Steker köttbullar & prinskörv......😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Steker köttbullar & prinskörv......😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 Mat vet jag, Men nu....Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 Fick ett efterlängtat paket på posten idag som jag just nu avnjuter till stor njutning utan allt för hög volym......😉 Men gud, vad vackert........ Nu kan man ladda upp med texterna tills föreställningen på Kajskjul 8 i februari..... Jäklar vad jag längtar.....👏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 Julstädat huset, nu blir det en vintertung för mig .. Frugan som var ordningsman i skolan struntade i det tunga! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 8 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fick ett efterlängtat paket på posten idag som jag just nu avnjuter till stor njutning utan allt för hög volym......😉 Men gud, vad vackert........ Nu kan man ladda upp med texterna tills föreställningen på Kajskjul 8 i februari..... Jäklar vad jag längtar.....👏 Hela albumet har du ju kunnat lyssna på youtube länge, sök på "flygblad över Berlin" ni som vill lyssna...... Här en låt...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 59 minuter sedan, skrev Cavemannen: Hela albumet har du ju kunnat lyssna på youtube länge, sök på "flygblad över Berlin" ni som vill lyssna...... Här en låt...... Nja, jag har visserligen hört en del på tuben tidigare...... Men det är som att lyssna på en gammal transistorradio när det gäller ljudkvalitet....... Nu fick jag äntligen hem skivan så man kan lyssna på riktigt i en kvalitetsanläggning som smeker själen......... Vill man ha bra ljud duger inte stream eller dylikt....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 19, 2018 Dela Inlagd December 19, 2018 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Nja, jag har visserligen hört en del på tuben tidigare...... Men det är som att lyssna på en gammal transistorradio när det gäller ljudkvalitet....... Nu fick jag äntligen hem skivan så man kan lyssna på riktigt i en kvalitetsanläggning som smeker själen......... Vill man ha bra ljud duger inte stream eller dylikt....... Finns som flac på flera fildelningssidor, och jag gör gärna ett test med dig, hör du skillnad på mina nedtankade flac och dina orginalskivor så får du kalla mig kalle anka Ändrades December 19, 2018 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 Uppvärmning med snabba kolhydrater lär behövas för att hänga med i Nilssons tempo! [emoji3]Spaghetti köttfärssås på Big Long horn! Mycket god!Nu bowling och en bärsa! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 Uppvärmning med snabba kolhydrater lär behövas för att hänga med i Nilssons tempo! [emoji3]Spaghetti köttfärssås på Big Long horn! Mycket god!Nu bowling och en bärsa! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Uppvärmning! Ska nog erkänna att den vart igår.[emoji12]Men skall göra ett tappert försök idag[emoji4]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 Uppvärmning! Ska nog erkänna att den vart igår.[emoji12]Men skall göra ett tappert försök idag[emoji4]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Vafan, du är ju inte ens inne i andra andningen?! Sitter nere på Beachroad nu. Ska ta en bärs till sen hem och duscha av mig. Sen Traskar jag ner till Harrys.Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 Lycka till med Nilsson68 träffen Wuttan . Kan bli åka av om han är i sedvanlig form. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 14 minuter sedan, skrev Peolito: Lycka till med Nilsson68 träffen Wuttan . Kan bli åka av om han är i sedvanlig form. Jag messar Bojan när det börjar gå över styr! Så hör ni nåt om att en falang fått dagsedlar av en ilsk thaidam så vet ni att Nilsson68 har fått däng av Bojan! Själv så lär man väl bli släpad hem i örat av Bojan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu