Stoneys Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 7 minuter sedan, skrev wUThai: Stenis vet hur man lever livet! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Nu måste du ha tråkigt,citera ett inlägg från mig 48h senare Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 Nu måste du ha tråkigt,citera ett inlägg från mig 48h senare[emoji33]Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 Ska ut och kratta löv! Lite andra dimensioner på teak-löven. Större än dasslock! Annars allt fint och allt växer bra i trädgården. Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 Sitter på Dicey och tar mig en Bloody Mary, mums! Bojan och svågern vill till nåt karaoke ställe. Men jag är tveksam, jag måste vårda rösten för kommande träffar! [emoji3]Fortsatt trevlig Måndag på er! Gäller även dig Stenis! Whoop! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 1 minut sedan, skrev wUThai: Sitter på Dicey och tar mig en Bloody Mary, mums! Bojan och svågern vill till nåt karaoke ställe. Men jag är tveksam, jag måste vårda rösten för kommande träffar! Fortsatt trevlig Måndag på er! Gäller även dig Stenis! Whoop! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Samma till dig, ta det lugnt med Mary hon kan vara lömsk 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 Samma till dig, ta det lugnt med Mary hon kan vara lömsk [emoji6] Hon är nästan lika lömsk som bojan! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 Snacks.Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 Chips!Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 Sitter på det sunkigaste haket sen flappelandet Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 Bojan och familjen är på terminal 21.Jag drog hit istället.Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 Dags igen... Dålig fart här idag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 Väntar.Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 2 minuter sedan, skrev Nilsson68: Väntar. Skickat från min SM-N960F via Tapatalk De har en egen variant på GT, värd att testa Trevlig resa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 De har en egen variant på GT, värd att testa [emoji4] Trevlig resa! Tack!Testad[emoji4][emoji106]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Käkar en supergod saffransbulle med en stor espresso till.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Är på den största mpr-träffen i Pattaya nånsin! Ja, den är iaf dubbelt så stor som BTT fantasiträffar! [emoji109] Trodde inte att pattayarävarna var så blyga av sig!? [emoji3]Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Äter Vindruvor & dricker färskpressad Apelsinjuice så Djäv.... Gött 🍇🍹 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 20 timmar sedan, skrev samet: Dags igen... Dålig fart här idag... Jag vet nu varför det är öde i det Röda Huset i Älvängen ok lev loppan det hade jag också gjort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Funderar på att hoppe i poolenSkickat från min SM-N950F via Tapatalk En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Citat Har varit i diskussion med en som antagligen som tycker som jag, men jag tycker inte att man kan slänga ur sig siffror utan att ha referens. Hittills har jag inte fått mer svar, hon har säkert rätt i sak, men säger som @spooncreek men för helvete kom inte med siffror som du kan bestyrka hon är facebooks Boa52. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Här kommer nästa idi*tinlägg från mig. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Sitter och begrundar ett kvitto från Biltema från i söndags då jag köpte nya torkarblad till Åpeln...... Vad är då de bästa torkarbladen? Vart ju ngn debatt om detta för några år sedan på MPR....... Med tanke på att mina förra från Bosch höll i kanske sex månader och kostade ca. 400 procent mer än på Biltema, så skulle man ju kanske kunna byta en gång i kvartalet och ändå komma undan billigare.......😉 Å man vart inte missnöjd heller då de fungerade "streckfritt" med en gång, till skillnad från de tidigare som genererade streck redan som nya....... Nu blir det Biltema för hela slanten.....👏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 49 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Sitter och begrundar ett kvitto från Biltema från i söndags då jag köpte nya torkarblad till Åpeln...... Vad är då de bästa torkarbladen? Vart ju ngn debatt om detta för några år sedan på MPR....... Med tanke på att mina förra från Bosch höll i kanske sex månader och kostade ca. 400 procent mer än på Biltema, så skulle man ju kanske kunna byta en gång i kvartalet och ändå komma undan billigare.......😉 Å man vart inte missnöjd heller då de fungerade "streckfritt" med en gång, till skillnad från de tidigare som genererade streck redan som nya....... Nu blir det Biltema för hela slanten.....👏 Kan du inte "selja" kvittot till mig så jag får dra momsen? Skall vi säga 100.-?😄 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 58 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Sitter och begrundar ett kvitto från Biltema från i söndags då jag köpte nya torkarblad till Åpeln...... Vad är då de bästa torkarbladen? Vart ju ngn debatt om detta för några år sedan på MPR....... Med tanke på att mina förra från Bosch höll i kanske sex månader och kostade ca. 400 procent mer än på Biltema, så skulle man ju kanske kunna byta en gång i kvartalet och ändå komma undan billigare.......😉 Å man vart inte missnöjd heller då de fungerade "streckfritt" med en gång, till skillnad från de tidigare som genererade streck redan som nya....... Nu blir det Biltema för hela slanten.....👏 Taggar @hamnoi @Knasen och @andrejsdenruskige som har stor kunskap kring torkarblad i alla prisklasser... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Sitter och begrundar ett kvitto från Biltema från i söndags då jag köpte nya torkarblad till Åpeln...... Vad är då de bästa torkarbladen? Vart ju ngn debatt om detta för några år sedan på MPR....... Med tanke på att mina förra från Bosch höll i kanske sex månader och kostade ca. 400 procent mer än på Biltema, så skulle man ju kanske kunna byta en gång i kvartalet och ändå komma undan billigare.......😉 Å man vart inte missnöjd heller då de fungerade "streckfritt" med en gång, till skillnad från de tidigare som genererade streck redan som nya....... Nu blir det Biltema för hela slanten.....👏 Ojojoj, stackars dig när hamnoi får syn på detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu