Cavemannen Inlagd December 8, 2018 Dela Inlagd December 8, 2018 2 minuter sedan, skrev berlitz: Och du jämför dig med dom? Om du frågar den som har hand om dig om hjälp så kommer säkert din skötare att förklara att det var Petter Nortug jag jämförde det med. Alla barnen förstod utom Ada, hon fattade nada..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 8, 2018 Dela Inlagd December 8, 2018 Så kan det gå när haspen inte är på......... Jag skulle ju fan bara sprätta bort nätet på en julskinka........ Nåväl, jag får väl ge mig själv det högsta betyget att jag fortfarande vet hur man slipar en kniv trots att det var mer än 15 år sedan jag var styckare......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd December 8, 2018 Dela Inlagd December 8, 2018 Hockey! Örebro mot Malmö. Mållöst efter första perioden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 8, 2018 Dela Inlagd December 8, 2018 10 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Så kan det gå när haspen inte är på......... Jag skulle ju fan bara sprätta bort nätet på en julskinka........ Nåväl, jag får väl ge mig själv det högsta betyget att jag fortfarande vet hur man slipar en kniv trots att det var mer än 15 år sedan jag var styckare......... Fan, "flip off" fingret också... Du får väl mesa ner dej en vecka eller så? Dags att skaffa lite riktiga knivar? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 8, 2018 Dela Inlagd December 8, 2018 1 minut sedan, skrev Tommy: Fan, "flip off" fingret också... Du får väl mesa ner dej en vecka eller så? Dags att skaffa lite riktiga knivar? MVH Jag har de bästa knivarna sett till nytta & skärpa kontra pris.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 8, 2018 Dela Inlagd December 8, 2018 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Sitter i perfekt stereoperspektiv............ Å lyssnar på grymmemusik i höstmörkret........... Så vackert att man vill gråta........... Skivbyte å satan i gatan va fint det är.......... Jag önskar ni kunde sitta här i soffan med mig och förstå hur det skall låta på riktigt istället för diverse trådlösa lösningar som i verkligheten är menlösa lösningar.......... Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet som "Farbror Barbro" sa en gång (fast jag är långt därifrån).......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 8, 2018 Dela Inlagd December 8, 2018 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Så kan det gå när haspen inte är på......... Jag skulle ju fan bara sprätta bort nätet på en julskinka........ Nåväl, jag får väl ge mig själv det högsta betyget att jag fortfarande vet hur man slipar en kniv trots att det var mer än 15 år sedan jag var styckare......... RING 112 NU! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 8, 2018 Dela Inlagd December 8, 2018 Ibland blir det inte bättre än så här....... Undrar hur många gånger under min uppväxt som jag önskade att jag kunde vara Bowie...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 8, 2018 Dela Inlagd December 8, 2018 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Jag har de bästa knivarna sett till nytta & skärpa kontra pris.......... IKEA e fina grejer! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 8, 2018 Dela Inlagd December 8, 2018 Summerar dagen och yesterday. Har regnat fran o till hela dagen o igarkvall. Ganska mycket folk inne pa barerna/restaurangerna. Hur det ligger till pa walking street har jag inte en aning om. Kommer inte satta min fot dar alls. Fick en fraga ang. mitt stora Laab intag, now in tri days you eat laab 4 times. Why? You move to Isaan province? Prepare now? What your plan? No answer. Att det finns unlimitied chicken feet availability har jag inte namnt.. Dont poo at your own backyard. Imorgon ska jag forhora mig om det gar att fa till en Laab Kung. Formodligen lar det bli manga huvud skakningar, sidledes inte uppat o nerat. Snubben som fryser orange e inte min polare. Cool? Noo Btw. Electrolyte manao e ett bra val. Nu ska jag tydligen sova. Electric out och onda ogat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 9, 2018 Dela Inlagd December 9, 2018 Äter Söndag Brunch 🍴 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 9, 2018 Dela Inlagd December 9, 2018 10 timmar sedan, skrev Tommy: IKEA e fina grejer! MVH Kan jag inte uttala mig om för de har jag inte testat..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 9, 2018 Dela Inlagd December 9, 2018 On 2018-12-07 at 17:25, skrev Kenneth4618: Serverar de burköl på fina ställe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 9, 2018 Dela Inlagd December 9, 2018 3 minuter sedan, skrev JJC: Serverar de burköl på fina ställe? De hade kylskåp med godsaker i receptionen på hotelldelen som ligger bredvid herrgården. Det fanns givetvis en bar i herrgården som vi fick fri tillgång till “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd December 9, 2018 Dela Inlagd December 9, 2018 Rattanathibeth road i Nonthaburi är avstängd några timmar för ett motionscykellopp. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 9, 2018 Dela Inlagd December 9, 2018 Dricker en clirre öl 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 9, 2018 Dela Inlagd December 9, 2018 Nar min battre halft sager Again? Really? kanske man borde lyssna... Ata i pase, not funny but good for future. Ballong party in funtown 2 night. Maybe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 9, 2018 Dela Inlagd December 9, 2018 Badrummet avklarat.......... Nu kan jag blanda grogg på resten......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 9, 2018 Dela Inlagd December 9, 2018 Trillar köttbullar för en annan dag........... Varför heter det "trillar köttbullar" egentligen?........🤔 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 10, 2018 Dela Inlagd December 10, 2018 Sket i 11:a köppen ☕ idag är ju helg i Los fortfarande så en stenbords Chang i stället 😊 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 10, 2018 Dela Inlagd December 10, 2018 At Helvete igen. Tyvarr Pooolise besok. Bra att man inte hade gjort nat olagligt for en gangs skull... Vittnesmal ang. Intjack pa grann hotellet. Jag o damen var uppe vid Naklua men Ling noi skulle horas som alla andra gaster pa hotellet. Jag fick ett paraply i ryggen (ihopfallt) visserligen men vanster njuren flyttade sig 10-15 cm. Do again photo when can not i send you to jomtien jetski world championship. Att jag var urtrakad var ingen ursakt nog att bete sig trotsigt... Resten e pa grisar som haft det osedvanligt varmt. Inget annat an en omstandighet att det hamnar inom tids cyclen... samma post Duck a duck. Bra fart inne pa festival centralen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 11, 2018 Dela Inlagd December 11, 2018 Loungar lite... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd December 11, 2018 Dela Inlagd December 11, 2018 Lite folk,min kompis Leo fick en egen solstol idag👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 13, 2018 Dela Inlagd December 13, 2018 Pustar ut efter en "hot to much day" Har spanat efter rums priser for februari/och ev. Mars. Sista bilden. Haket tar 250/natt. Tror aldrig jag sett nagot sa lagt pris dom senaste 5-6 aren. Tankte bunkbed room med 90 sang utan fonster och dusch o toa i korridoren. Men dubbel sang liten garderob dusch o toa inne pa rummet. Varmvatten och AC. 3500 baht /manad. 150 for vatten o 8 baht/ unit electricity. Ingen stadning ingar och man far ordna egna sangklader o handukar sjalv. Hade man inte vart sa bekvam sa hade det kunnat vara ett alternativ. Fick tyvarr inte fota, fick inget vettigt svar pa varfor. Dock sa verkar det inte finnas short time room activity. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 13, 2018 Dela Inlagd December 13, 2018 Shoppar lite blommor till trädgården på en Orkidéfarm strax utanför Klaeng längs vägen ner mot Mae Phim Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu