clion Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 Chattar med Thai damer å herre gud Så många damer som skickar intresse jag får ju huvudvärk Nu får jag relaxa med musik och tänka till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 2 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Vi har hantverkare i huset nu. Ytterdörr borta. Dörrkarm borta. Ny säkerhets dörr på plats. (Daloc) Det blev stor skillnad på ljud från trapphuset. 👍 Är dörren tillverkad i Mellerud eller Töreboda, montro 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 Fixat till årets julkrubba så här i återvinningens tidevarv! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 Skaffat ny kyl/frys för den gamla var alldeles för lite och började bli några år. Den åker ner till Svärmor som har en ännu äldre Ungefär en sådan Samsung har jag fått lagat.Byte "moderkort" Nu måste magnerlisten bytas.Skräp tyvärr.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 Jag har investerat i två stycken. Tanken var att jag skulle få ha den ena för mig själv men det går inte alltid som man planerar. Köp en tredje.Funkade för mig.90% min.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 Kalmar by night.....😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 6, 2018 Dela Inlagd December 6, 2018 Ibland ska man väl överraska sin favorit med några blommor och lite sött! ❤️ 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 6, 2018 Dela Inlagd December 6, 2018 Köpte ny Tve fick den i har skicket, ringde och sa till en ny ska skickas igen FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 6, 2018 Dela Inlagd December 6, 2018 10 minuter sedan, skrev FF: Köpte ny Tve fick den i har skicket, ringde och sa till en ny ska skickas igen FF Bärkele, du skall icke titta så mycket på TV, du skall läsa "Tuntematon Sotilas"! Skål broder!🇫🇮🇩🇰🇳🇴🇸🇪🇦🇽 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 6, 2018 Dela Inlagd December 6, 2018 Kökstjänst.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 6, 2018 Dela Inlagd December 6, 2018 4 timmar sedan, skrev ellim63: Ibland ska man väl överraska sin favorit med några blommor och lite sött! ❤️ 💕 Vadå, jag har varken fått blommor eller sött från dig idag.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 6, 2018 Dela Inlagd December 6, 2018 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Vadå, jag har varken fått blommor eller sött från dig idag.......... Postnord...vilket jävla företag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 6, 2018 Dela Inlagd December 6, 2018 15 minuter sedan, skrev ellim63: Postnord...vilket jävla företag! Nåväl, vi kan väl ge dem ett "break"....... Jag satt ju trots allt i bilen mellan Kalmar å Götlabörg när det skulle delas ut........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 Jag o min vän Leo sitter o funderar på vart allt folk kan vara👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 (ändrad) 🍄 ska koppla ihop lite musik anläggning kareoke Tonight 🎵🎤🎼blir väl antagligen lite Luftgura efter några stänkare ochså Ho Ho 🎸💤 stackars grannar 🔈🔉🔊 Ändrades December 7, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 https://svenska.yle.fi/artikel/2018/12/06/98-ariga-krigsveteranen-karl-arne-bjork-fran-jakobstad-har-precis-fatt-korkortet En finländare har fått Thailands högsta utmärkelse! En 98 åring har fått nytt körkort!😃 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 Jajemen 😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 slavar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 7 timmar sedan, skrev svampen: 🍄 ska koppla ihop lite musik anläggning kareoke Tonight 🎵🎤🎼blir väl antagligen lite Luftgura efter några stänkare ochså Ho Ho 🎸💤 stackars grannar 🔈🔉🔊 Men svampskrälle du kan väl inte koppla ihop nåt och inte nån karaoke annlägning, Skärp dej😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 Fick detta som utlovat. Efter 6 månader är vi värda.Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 23 timmar sedan, skrev koppar55: Var på Suvarnabhumi 05:30 och mötte upp en kompis/kund som kom med TG961. Snäll som man är, så följde jag med som guide till Majestic Grande Sukhumvit soi 2. Fint rum för THB2700. Möttes upp igen 16:00 för provsmakning av en len rom. Tog med en whiskey för nästa anhallt. Privataxi till stammstället Tawandang. Som vanligt superstämmning, god mat och fantastisk underhållning. Vips så var klockan 01:00 Kompisen ska vidare imorgon med bussen till Huay Yang och själv ska jag delta i en anställningsintervju på kontoret. Blir nog en tung fredag. Tawandaeng är en... hehe lr snarare var en favorit i BKK. (Jag har ju inte varit nere på ett tag) Under några år så skrek personalen så fort jag satte foten innanför dörren: Hällööö Janne... Nåja det var då det, men jag gläds att du bevisligen har god smak och jag längtar tametusan ner lite grann när jag ser dina bilder... Du sitter vid fel bord ta det snurrande bordet tv. efter entrén... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 46 minuter sedan, skrev Nilsson68: Fick detta som utlovat. Efter 6 månader är vi värda. Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Du bor ju fint asså! 😁 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 27 minuter sedan, skrev Odin: Tawandaeng är en... hehe lr snarare var en favorit i BKK. (Jag har ju inte varit nere på ett tag) Under några år så skrek personalen så fort jag satte foten innanför dörren: Hällööö Janne... Nåja det var då det, men jag gläds att du bevisligen har god smak och jag längtar tametusan ner lite grann när jag ser dina bilder... Du sitter vid fel bord ta det snurrande bordet tv. efter entrén... Vafan, lever du din gamle träbock?😄 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 Drar en skinntarzan framför Gasmonkey garage på Discovery. Fan vilka bilar dom bygger. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu