Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Bartömning för mig är att dricka tills drickat tar slut... bartömning för nössjös fittvakter är att nu åker alla skitstövkar ut för kloclan är 1..

post-10493-0-19127400-1396054403_thumb.j

Link to comment
Dela på andra sajter

Aldrig några problem att knyta skorna där...jag borde kanske skaffa ett par att ha när jag besöker Hn

Ska du till HN rekommenderar jag ett par gröna.. Dom hittar av sig själkvt

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska du till HN rekommenderar jag ett par gröna.. Dom hittar av sig själkvt

Eller ett par grön/svarta  :crazy: gul/svarta kan nog oxå få fart på honom  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller ett par grön/svarta  :crazy: gul/svarta kan nog oxå få fart på honom  :thumbsup:

 

Gul/grön-svarta är programmerade att promenera rätt till Hjällbo och sparka nytillkomna svenskar i röven, så det rekommenderas inte om man inte är sugen på ett kok stryk.

Förutom det faktumet att det är en fruktansvärt ful combo och man lär bli bespottad längs vägen.

 

Alla andra färger och färgkombinationer är tillåtna men lyckas man hitta ett par blåvita så vankas det både mat tills man spyr och drick tills man somnar+sovplats :thumbsup:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Här morgonfikar vi Järna, lyx att bli hämtad och körd till slaveriet

post-3210-1396077182,33_thumb.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter på vagnen på väg till Bellevue marknad för att se om jag kan nöja mig med att sälja idsg och inte bara handla. ...

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Det är såna man kallar kompisar :14::14::14::nyam: En broder i problem,fixar jag :thumbsup: Härligt 33:an.

levererat kapten och klass i mässen

post-5585-1396082116,61_thumb.jpg

post-5585-1396082131,41_thumb.jpg

post-5585-1396082144,96_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

:crazy:

Gul/grön-svarta är programmerade att promenera rätt till Hjällbo och sparka nytillkomna svenskar i röven, så det rekommenderas inte om man inte är sugen på ett kok stryk.

Förutom det faktumet att det är en fruktansvärt ful combo och man lär bli bespottad längs vägen.

 

Alla andra färger och färgkombinationer är tillåtna men lyckas man hitta ett par blåvita så vankas det både mat tills man spyr och drick tills man somnar+sovplats :thumbsup:

Härligt, då är det bara att slänga på sig lite Leksandskläder så har man gratis käk å dryck i götet :thumbsup:

 

För övrigt Lp så har jag hittat en perfekt T-shirt åt dig, tar med den när jag kommer på gratismat :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Inspekterat kaptens farkost och branta lejdare ombord som synes

Va fan cykelkedja på ankarspelet???

Link to comment
Dela på andra sajter

Väntar utanför China Market-butiken på tjejen som är inne och handlar. Blir säkert en sväng sedan i Hongkongpost-3404-1396099146,45_thumb.jpg trading också

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Inspekterat kaptens farkost och branta lejdare ombord som synes

Där såg t.o.m. du liten ut  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3085-0-91454800-1396120584_thumb.jpEfter batteribytet så godkänner inte Google mig längre(säkerhetscertifikatet gäller inte?)Är detta nåt som någon känner till.Visst f-n bildtråd  Hur bär jag mig åt för att få tillgång igen.Är jag hackad  :police: Kantarellen med en riktig karl,inget surrogat  :crazy:

Ändrades av måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan cykelkedja på ankarspelet???

Ja, det har moderniserats sen du var på sjön...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Oflyt.nu För dåligt pålat för att påla

post-3356-1396346385,27_thumb.jpg

post-3356-1396346418,61_thumb.jpg

post-3356-1396346437,91_thumb.jpg

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag lämnade vi Pan Phe tog en liten avstickare o hamnade på tigerzoo i Siracha.

post-5021-0-42556400-1396434480_thumb.jp

 

post-5021-0-88547600-1396434496_thumb.jp

Nu är vi framme på hotellet Centre Point i Bangkok..

post-5021-0-30678900-1396434522_thumb.jp

 

FF

Ändrades av FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...