samet Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Åka lite tåg idag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Snikäter en riktigt najs bolognese på ett ballongställe. Riktigt bra🖒 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Fixar årets första Julskinka! Tänkte griljera den idag och trodde jag köpt en färdigkokt, som vanligt... Var visst okokt, men hur svårt kan det vara? Strax klar! Tror det är första gången jag faktiskt kokar en skinka, intressant! Nu skall den få kallna, sen griljeras, fan jag som är så sugen NUUUU! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Hamna på en fin mysig bar i Ban Phe ikväll... Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Lider av ett ryggskott från helvetet 😠men det är lite svårt att ta kort på det.....😏 Förrutom det, så preppar jag lördagsmiddag (fan va jag är organiserad 😊)......... Röd paprika, skogschampinjoner, bacon, gul lök, kycklinglår å en grädd/creme fraicheblandning med mango chutney + sambal oelek...... Kan nog bli ngt.......😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Tårta o virre.... livet på en pinne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Nerbäddad, Tack för att du finns till för mig! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 10 timmar sedan, skrev ellim63: Nerbäddad, Tack för att du finns till för mig! ❤️ Nu frestar du Kötthandlarn lite onödigt mycket😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 äter hotellfrukost i västerås enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 Käkar frulle. Hoppas jag orkar pannkakor också! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 Haxe på G “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 Har precis kokat 1,5 kg räkor med smak av Svenska kräftor. Blir mumma imorgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 Levde på hoppet,men det gick åt hel,som vanligt,men jag är van Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 KlassSkickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 Trycker i mig Snutbullar framför burken 🍩 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 5 timmar sedan, skrev Enis: äter hotellfrukost i västerås enis På klättervägg ????? 555 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 Steker blandade grönsaker bara för att jag kan (skall väl iofs bli ngn lunchlådegryta)............... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 Å så testar jag denna nyhet (för mig iaf) på middagsmackorna.......... Gör inte samma som jag........... Den smakade ungefär som den här färgen luktar..........🤮 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 Så var det dags igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 26, 2018 Dela Inlagd November 26, 2018 Steker Makrill Mums,,🐡 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 26, 2018 Dela Inlagd November 26, 2018 Knappt att man tar sig in här, tre tiggare framför dörren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd November 26, 2018 Dela Inlagd November 26, 2018 bokar ny resa till Amsterdam, blir Emirates igen😁 “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 26, 2018 Dela Inlagd November 26, 2018 On 2018-11-23 at 14:00, skrev koppar55: Skytrain från Bitec till Asok och vidare med motorbike taxi till Tawandang. Tänkt posta bilder av 2-benta skönheter från mässan men verkar som ingen gillar dessa bilder. Bara 2 tappra medarbetare från Malaysia har lyckats släpa sig hit. Snabbt på en pålitlig taxi. Anlänt och fått in det viktigaste en fredagskväll. Två personer från vårt Malaysia bolag. Skulle nog kunna klara mig utan dom och koncentra mig på alla närvarande skönheter . Ta hit skönheterna nu gubbjävel! Skål! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 26, 2018 Dela Inlagd November 26, 2018 Dags för nästa skutta... A380 denna gången... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu