Kötthandlarn Inlagd November 20, 2018 Dela Inlagd November 20, 2018 3 timmar sedan, skrev samet: Lyxigt vet jag inte... hon är ganska gammal och sliten denna tösen... Ja, måste man ha munskydd när man går ombord så borde varningsklockorna ringa........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 20, 2018 Dela Inlagd November 20, 2018 Tar en paus under morgonens cykelrunda för att se på soluppgången. Det är kanon att sticka ut vid femtiden på morgonen för då är det hyfsat svalt. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd November 21, 2018 Dela Inlagd November 21, 2018 Sol- och badsemester i Khao Lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 21, 2018 Dela Inlagd November 21, 2018 16 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Lyxigt att åka 777 inrikes Rätt ofta 747 mellan Bangkok och Phuket. Lyx vet jag inte men känns oekonomiskt att lyfta en sån kärra för en entimmes flight Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 21, 2018 Dela Inlagd November 21, 2018 Första väskan var min! Bra jobbat @Knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 21, 2018 Dela Inlagd November 21, 2018 13 timmar sedan, skrev Boa52: Just nu dricker jag ett glas vin. Gillar inte vin men min söta hustru kom hem med en dunk vin. Hon dricker inte mycket men hon rinde hem och sa att hon hade haft det tufft på jobbet idag så hon skulle åka hem med en senare buss Nu har hon druckigt ett glas vin, så snart john blund Klart att vinet var på Dunk 💤 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 21, 2018 Dela Inlagd November 21, 2018 Taket klart. Skugga mellan 9 och 16 i poolen. Det var på tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 21, 2018 Dela Inlagd November 21, 2018 (ändrad) Tar en kall 🍺 i sons svärfars butik Före lite haircutt ,💈 Å så kom Frugan 💕 med mat o Leo Lill lördag 🍄 Ändrades November 21, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
copterfan Inlagd November 21, 2018 Dela Inlagd November 21, 2018 Inte just nu men för en timme sen kokade jag 2 kilo räkor på "svenska" som nu ligger på kylning och skall ätas imorron kväll med baguetter, dill o majonnäs...mumma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 22, 2018 Dela Inlagd November 22, 2018 Yes har man dragit sitt strå till stacken i hemtjänst💤 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 22, 2018 Dela Inlagd November 22, 2018 Inspekterar matleveransen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 22, 2018 Dela Inlagd November 22, 2018 Borta från arbetet i 13 arbetsdagar yeeeehaaaaa enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd November 22, 2018 Dela Inlagd November 22, 2018 ..bara 1100 bord att koppla ström till kvar, men vad gör man inte för en dröm. En dröm om att få åka till Thailand igen😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 22, 2018 Dela Inlagd November 22, 2018 Gick bra i år också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 22, 2018 Dela Inlagd November 22, 2018 Käkar mellanmål knäckebröd ägg kaviar Mums 👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 22, 2018 Dela Inlagd November 22, 2018 Skickat in ansökan om IKK...och en fika på byn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 22, 2018 Dela Inlagd November 22, 2018 Ja då sitter man här igen och pysslar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 22, 2018 Dela Inlagd November 22, 2018 1 timme sedan, skrev ellim63: Ja då sitter man här igen och pysslar.. Vad blir det en 🍅 luva eller en God Sallad ? Ha Ha Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 22, 2018 Dela Inlagd November 22, 2018 16 minuter sedan, skrev svampen: Vad blir det en 🍅 luva eller en God Sallad ? Ha Ha Försökte virka ihop en tomatsallad...gick hyfsat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 22, 2018 Dela Inlagd November 22, 2018 Lite kortsemester, men ingen rast eller ro.. Dags att steka äpplen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 22, 2018 Dela Inlagd November 22, 2018 Planerar den bästa MPR träffen i Byn detta år[emoji4][emoji41]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 23, 2018 Dela Inlagd November 23, 2018 Passerat Krylbo och Dalälven 2019 kan man äta go korv i Avesta också😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd November 23, 2018 Dela Inlagd November 23, 2018 12 timmar sedan, skrev Nilsson68: Planerar den bästa MPR träffen i Byn detta år Skickat från min SM-G960F via Tapatalk ..om den visar sig vara i närheten av Stockholm så skriver jag upp mig redan😁, vill verkligen vara med och höra sköna anekdoter och ta ett par stänkare i Goa människors lag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 23, 2018 Dela Inlagd November 23, 2018 Frugan är fortfarande på stan och fyndar, (kanske dags att spärra kortet) 😄.. Jag har i alla fall fixat romsås till fredagsmyset! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 23, 2018 Dela Inlagd November 23, 2018 Nu är frugan hemma men det duger inte med romsås.. Det ska vara lite fart på grejerna... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu