KaiserBlood Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 30 minuter sedan, skrev Nicholas: Köar till biltvätten, Nacka strand. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Åk till tvätten mitt emot Maxi istället. Bara 5 min bort .Mycket roligare att få spruta lite själv. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 Åk till tvätten mitt emot Maxi istället. Bara 5 min bort .Mycket roligare att få spruta lite själv.Har funderat på det.Men nu är det kallt ute.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 5 minuter sedan, skrev Nicholas: Har funderat på det. Men nu är det kallt ute. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk +7 enligt äpplet😄 We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 +7 enligt äpplet[emoji1]Yes.Kallt.555Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
copterfan Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 Har just provtagit en öl på det nya fällbara bordet jag snickrat ihop.....väntar på frun för att proväta middag på det oxå 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 Har chattat med Darlingen från Roi Ett Nu nannar hon snart och drömmer om clirre Har sickat lite Kärlets kommentarer så nu over hon gott Clirre ölar oh lyssnar på musik Sen i Januari blir det bara Coca cola när vi träffas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 Slår mig vid Ping för middag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 Tar en sväng i en Tuk-Tuk... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 Nu kör vi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 Njuter några digestive med gorgonzola och hemmamekad plommonchutney med en sipp rödtjut.. Fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 Får tassen knådad... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 Pysslar i köket.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 Brynt en fläskkarré och masserat in en blandning med chili, vitlök, ingefära och honung.. Skjuts in i ugnen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 Nu blev det lite körigt.. fläskkarrén färdig, sås ska fixas och lite sött efteråt... Lingonglass.. Tror att det blir bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 19, 2018 Dela Inlagd November 19, 2018 Kollar nyheterna. Inte ofta man ser nakna pattar på tv i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 19, 2018 Dela Inlagd November 19, 2018 En 11:a kopp kaffe ☕ på Balkongen tog mig nöjet att räkna Taxibilar på Streetan under 5 min 🚖 122 st alltså nästan 25 i min ja man behöver inte vänta länge Ho Ho 🍄 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 20, 2018 Dela Inlagd November 20, 2018 Så var det dags igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 20, 2018 Dela Inlagd November 20, 2018 Åså kom hon igen... Miss Delayed... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 20, 2018 Dela Inlagd November 20, 2018 14 minuter sedan, skrev samet: Åså kom hon igen... Miss Delayed... Lyxigt att åka 777 inrikes “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 20, 2018 Dela Inlagd November 20, 2018 19 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Lyxigt att åka 777 inrikes Lyxigt vet jag inte... hon är ganska gammal och sliten denna tösen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 20, 2018 Dela Inlagd November 20, 2018 Forsoker att komma in p[ facebook , gar inte och flera med mig har samma problem.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 20, 2018 Dela Inlagd November 20, 2018 43 minutes ago, Scandinaviancorner said: Forsoker att komma in p[ facebook , gar inte och flera med mig har samma problem.. Har du provat att logga ut och sen logga in igen? Funkar men uppdateras inte mycket i flodet. Kanske uppdateringar/ underhall ifran HQ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 20, 2018 Dela Inlagd November 20, 2018 50 minuter sedan, skrev judazzz: Har du provat att logga ut och sen logga in igen? Funkar men uppdateras inte mycket i flodet. Kanske uppdateringar/ underhall ifran HQ. ja massor av ganger, men nu funkar det igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 20, 2018 Dela Inlagd November 20, 2018 1 minute ago, Scandinaviancorner said: ja massor av ganger, men nu funkar det igen Bra det. Kanske Mark Zuck haft "ovantat besok" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 20, 2018 Dela Inlagd November 20, 2018 Just nu dricker jag ett glas vin. Gillar inte vin men min söta hustru kom hem med en dunk vin. Hon dricker inte mycket men hon rinde hem och sa att hon hade haft det tufft på jobbet idag så hon skulle åka hem med en senare buss Nu har hon druckigt ett glas vin, så snart john blund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu