Stoneys Inlagd November 15, 2018 Dela Inlagd November 15, 2018 Käkar smörgåstårta mumma. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 15, 2018 Dela Inlagd November 15, 2018 Käkar goemackor......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 15, 2018 Dela Inlagd November 15, 2018 Tom talrik och en god öl 🍻. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 15, 2018 Dela Inlagd November 15, 2018 På Pinchos och käkar.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 15, 2018 Dela Inlagd November 15, 2018 Blev en liten konjak på det. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 16, 2018 Dela Inlagd November 16, 2018 3 timmar sedan, skrev koppar55: Riktigt god konjak. Tycker Courvoisier är bättre om det gäller VSOP! Kanske kan bli en sån framåt eftermiddan idag när man jobbat färdigt 65-timmarsveckan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 16, 2018 Dela Inlagd November 16, 2018 OnThe Higway right know ☺ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 16, 2018 Dela Inlagd November 16, 2018 Käkar lite frukost... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 16, 2018 Dela Inlagd November 16, 2018 Ligger med öppen balkongdörr o bara njuter av brisen på 15-e👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 16, 2018 Dela Inlagd November 16, 2018 Fikar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 16, 2018 Dela Inlagd November 16, 2018 23 timmar sedan, skrev koppar55: Testat program och verktyg inför Thaimetalex nästa vecka. Verkar behövas mycket folk.🤔 Obligatoriska gruppbilden. Tongtai machinery skeppade in en ny maskin utan kostnad för oss att använda under mässan. Som vanligt tar allt lång tid så vips var det dags för lunch. Efter mycket trixande med programmen kom vi äntligen igång. Resultatet? Med 2 verktyg och 13 minuter senare så har vi en färdig demobit. Arbetsstycke innan bearbetning och de använda verktygen. Det blir 3 demos per dag så det blir tid över till öldrickning och spaning på tvåbenta skönheter samt en och annan kund. Sjukt jävla coola program som sköter allt det där, så häftigt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 16, 2018 Dela Inlagd November 16, 2018 Försöker jobba undan lite... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 16, 2018 Dela Inlagd November 16, 2018 Lämnat sambon vid Arlanda på väg till Thailand,sitter vid Stora Väsby med lite mat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 16, 2018 Dela Inlagd November 16, 2018 35 minuter sedan, skrev MickeN: Lämnat sambon vid Arlanda på väg till Thailand,sitter vid Stora Väsby med lite mat. Ser du henne? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 16, 2018 Dela Inlagd November 16, 2018 2 minuter sedan, skrev samet: Ser du henne? Nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 16, 2018 Dela Inlagd November 16, 2018 Precis nyss, skrev MickeN: Nej. 555... Nedu... du får mig inte att gå runt som en stålle å fota alla vid gaten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 16, 2018 Dela Inlagd November 16, 2018 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev samet: Försöker jobba undan lite... Fan, du är lite som Chandler Bing i Vänner........ Det är ingen som egentligen fattar vad du jobbar med (men det kanske mest är jag ) men alla vet att du har fullt upp........😄 Kram å trevlig helg........❤️ Ändrades November 16, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 16, 2018 Dela Inlagd November 16, 2018 Klämde pungen när jag skulle sätta mig i soffan och uppdatera mig om vad som händer på MPR......... Fan va ont det gjorde......... Det är fan inte lätt att bli äldre å få en hängpung som sällan töms.......... Lyckligtvis inga bilder på detta trots att det är en bildtråd men jag vill bespara er 70 år av mardrömmar........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 16, 2018 Dela Inlagd November 16, 2018 Idag blev det lite trädgårdspyssel och påfyllning med fågelmat, sen blev det kväller... Väl inne smakade det gott med en fusklatte och en finwirre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 16, 2018 Dela Inlagd November 16, 2018 Beef Jerky! Kryddat med sweetchilisås, soya, vitlökspulver, vanlig jävla grillkrydda (Kockens) och Liquid smoke (bara några droppar)! Är väl klart vid midnatt ungefär, luktar fantastiskt redan nu! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 Sliter som den löneslav man är, och inser att när man är 53 så börjar man se målsnöret... Samtidigt dagens tipps, köp inte snus för att färgen på dosan lockar... Glögg o kanel var ingen höjdare 55555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 31 minutes ago, Soengsang said: Sliter som den löneslav man är, och inser att när man är 53 så börjar man se målsnöret... Samtidigt dagens tipps, köp inte snus för att färgen på dosan lockar... Glögg o kanel var ingen höjdare 55555 Ett,tu,tre så kanske Skumtomte blir nästa snilleblixt till försök... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 Köar till biltvätten, Nacka strand.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 13 minuter sedan, skrev Nicholas: Köar till biltvätten, Nacka strand. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Redan på sniskan? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 Äter frukost......😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu