stjp8729 Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 Hej Just nu på Bangkok Raceway, och väntar på att det skall börja. Ha en kanonbra kväll. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 Kollar in frys Helvetet... 😲😪💀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 59 minuter sedan, skrev judazzz: Kollar in frys Helvetet... 😲😪💀 Dags att frosta av kanske?..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 Försöker få till lite middag/kvällsvard.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 Hamna på hörnan... Vilke hörn är jag? ! Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 1 minute ago, Kötthandlarn said: Dags att frosta av kanske?..... På G Imorgon. "Någon" glömde dörra på glänt inatt! (Inte molgan eller Emma i Kalles klätterträd) Happy frozen Chicken feets... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 1 minut sedan, skrev judazzz: På G Imorgon. "Någon" glömde dörra på glänt inatt! (Inte molgan eller Emma i Kalles klätterträd) Happy frozen Chicken feets... Been there, done that........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 1 minute ago, Kötthandlarn said: Been there, done that........ Den planerade trattkantarell turen till skogs imorgon blev inställd eller ordentligt försenad iallafall. Så nu e det inte så Happy,Happy längre... " You PiiBaa!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 Von Färsbiffen......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 6 minutes ago, Kötthandlarn said: Von Färsbiffen......... Von Sherry? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 15 minuter sedan, skrev judazzz: Von Sherry? Japp, i såsen....... Grädde, köttfond, sherry, japansk soja samt färskost å rårörda lingon........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 Fräser schalottenlök i stekspadet......... Å blandar i de blöta ingredienserna........... Puttra i 20 minuter........... Sedan i med von färsbiffar........... Skulle egentligen serverats med pressad potatis men glömde inhandla, så det fick bli råris istället men det funkade bra ändå.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 Nu drar vi igång inför resan till Hisingen imorgon. Här är kamraterna från Peking ,här är..... .. Med några öl innanför västen tror jag stenhårt på Sm guld för Ifk Norrköping imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 9 minuter sedan, skrev kenneth073: Nu drar vi igång inför resan till Hisingen imorgon. Här är kamraterna från Peking ,här är..... .. Med några öl innanför västen tror jag stenhårt på Sm guld för Ifk Norrköping imorgon …. och stjärnan på bröstet lyser klarblå den lyser för stolta IFK! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 17 hours ago, Kötthandlarn said: Dags att frosta av kanske?..... Mission completed 👀🤘 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 Fräsit på å äter Kvällsvard Prins Ägg o Toast 😁 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 57 minuter sedan, skrev judazzz: Mission completed 👀🤘 Full Frys ? Fint avfrost 👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 4 minutes ago, svampen said: Full Frys ? Fint avfrost 👍 Kofot o Knallskott! 😉 Jag brukar ta till ett gammalt restaurangköks knep och ställa in 3-4 stora kastruller med kokande vatten i modulen. Kanske inte så "nyttigt" för elementen i skåpet men det sparar en del arbete o Ffa. Tid. 5 minutes ago, svampen said: Full Frys ? Fint avfrost 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 1 timme sedan, skrev judazzz: Kofot o Knallskott! 😉 Jag brukar ta till ett gammalt restaurangköks knep och ställa in 3-4 stora kastruller med kokande vatten i modulen. Kanske inte så "nyttigt" för elementen i skåpet men det sparar en del arbete o Ffa. Tid. Enda gången man har nytta av hårtorken.😁 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 22 minutes ago, nissehult_13 said: Enda gången man har nytta av hårtorken.😁 Vatten och Elektricitet e ingen vidare bra Kombo 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 2 timmar sedan, skrev judazzz: Vatten och Elektricitet e ingen vidare bra Kombo 😉 Jo, det är "spänning" i det......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 11 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jo, det är "spänning" i det......... Det går bra när vattnet är stilla man får passa sig bara så det inte blir ström....t enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 I avdelningen: "Att sminka en gris" (med tanke på mitt gamla 50-talsbadrum ).......... Trött på att det monterats in rör från handfatet av dålig kvalitet........ D.v.s. så dålig plast att det gulnar efter några år....... Jag har ju inte tänkt att flytta ut härifrån förrän man bär ut mig i en säck (om jag inte drar in drömvinsten på Lotto iofs)....... Så man gör vad man vill för att trivas lite, eftersom hyresvärden inte kommer engagera sig så länge det håller......... Före: Efter: Man é inte bara utbildad elektriker och hårt jobbande kötthandlare.......... Man kan numera lägga till VVS-tekniker i CV:t........... @ellim63 , jag vet att söndagen är vilodagen men om jag inte tar tag i de ungefär sju projekten jag startat, så kommer arga snickarn hem till mig å det orkar jag inte med........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 Jag ska just till att skrapa månadens skraplotter. Dom har legat här ett tag. Jag vet det är lite barnsligt, men så länge som de inte är skrapade så finns ju alltid chansen att jag går omkring här och egentligen är miljonär. En skön känsla, men nu ska jag förmodligen ta död på den, eller ja man vet ju aldrig. Håll tummarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 Jag kräver att få dansa fram i ett guldregn mellan höga bensparkar, och flaggspel! Låt champagnekorkarna flyga, konfettin regna, och fyrverkerierna brisera! JAG VANN 80 Kr!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu