Efraim Barkbit Inlagd November 8, 2018 Dela Inlagd November 8, 2018 7 timmar sedan, skrev samet: Ny dag, samma lounge, ingen skumpa! Oj oj, nu blev man ju genast avis på att man inte la 10 papp extra på sin nästa resa 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 8, 2018 Dela Inlagd November 8, 2018 Lite frukost Lao ☕🍞 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 8, 2018 Dela Inlagd November 8, 2018 On 2018-10-18 at 12:26, skrev Soengsang: Skönt och höra, hur funkar det med skilsmässa där.....mycket krångel? Var du och din fru registrerade som gifta för Svenska myndigheter också, där bör det ju isåfall vara enklare med skilsmässa? Lycka Ja det blir det ll nu, kanske Thailand i vinter till huset nudå? Ja det blir det Nu har jag träffat så många damer på Thai love link Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 8, 2018 Dela Inlagd November 8, 2018 51 minuter sedan, skrev clion: Ja det blir det Nu har jag träffat så många damer på Thai love link Ok, hoppas du löser det praktiska ang skilsmässan från den afrikanska scamerskan(men hon såg bra ut) på ett smidigt sätt? Kanske man får se dig i Thailand i vinter då? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 8, 2018 Dela Inlagd November 8, 2018 Usch.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 8, 2018 Dela Inlagd November 8, 2018 16 minuter sedan, skrev ellim63: Usch.. 😄 Ja herre mina "Gävlar"!😀 Tärrve! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 8, 2018 Dela Inlagd November 8, 2018 46 minuter sedan, skrev ellim63: Usch.. 😄 De har ju korv 😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 8, 2018 Dela Inlagd November 8, 2018 1 timme sedan, skrev Soengsang: Ok, hoppas du löser det praktiska ang skilsmässan från den afrikanska scamerskan(men hon såg bra ut) på ett smidigt sätt? Kanske man får se dig i Thailand i vinter då? Ja det ligger på G Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 9, 2018 Dela Inlagd November 9, 2018 Tvättar fötterna. Och pillar naglarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 9, 2018 Dela Inlagd November 9, 2018 On 2018-11-07 at 22:56, skrev samet: Snyggt. Nu blir det matkonst på hög nivå! Traditionellt dåliga köttbitar lyfter till nya nivåer med Sous vide. Men ödsla inga finbitar som t.ex. entrecote. Det blir inget bra eftersom fettet inte smälter. Så "rena" köttbitar blir bäst. En liten kryddkvist i påsen sätter därtill enormt mycket smak. Nu har du många roliga saker att prova. En av mina bästa var 48 timmars revben... Vilken temperatur körde du på då? 60 grader? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 9, 2018 Dela Inlagd November 9, 2018 1 timme sedan, skrev GreenValley: Vilken temperatur körde du på då? 60 grader? 58 grader. Eftersom de fick var i så länge som 48 timmar. Sedan bränna på dem på grillen för ytan och värmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 9, 2018 Dela Inlagd November 9, 2018 Nu har jag just tagit ytterligare ett steg närmare att få reda på om man är släkt med Alexander den store.....eller Jack the ripper........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 9, 2018 Dela Inlagd November 9, 2018 Favoritnöjet på fredagar, zippar på lite vin, lyssnar på musik och kokar mat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 9, 2018 Dela Inlagd November 9, 2018 skapar huvudbry åt dottern,, C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 9, 2018 Dela Inlagd November 9, 2018 (ändrad) Öppnade GT (GöteborgsTidningen) på nätet och fick det beskedet jag inte hoppats på i flera dagar men trots allt misstänkt (det blir ju sällan ett lyckligt avslut när ngt sådant här händer)........... Fy fan va tråkigt och jag blev oerhört berörd........... Stackars föräldrar........ https://www.expressen.se/gt/polisen-befarar-att-dante-hittats-dod/ Ändrades November 9, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd November 9, 2018 Dela Inlagd November 9, 2018 50 minuter sedan, skrev C-dude: skapar huvudbry åt dottern,, C;D Underbart😍Förstår att du har huvudbry när hästen hamnat på E3 efter 5 drag😁 We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 9, 2018 Dela Inlagd November 9, 2018 26 minuter sedan, skrev KaiserBlood: Underbart😍Förstår att du har huvudbry när hästen hamnat på E3 efter 5 drag😁 Inte så fruktansvärt,, men det e roligt att hästen får hoppa ( hit och dit ) C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd November 9, 2018 Dela Inlagd November 9, 2018 12 minuter sedan, skrev C-dude: Inte så fruktansvärt,, men det e roligt att hästen får hoppa ( hit och dit ) C;D Kul att se att ni spelar schack i denna digitala värld👍 We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 9, 2018 Dela Inlagd November 9, 2018 Fick ett MMS från mamma som hade fått bilden i sin tur av hennes barndomskamrat....... Fan, man var ju Wenersson redan då....😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 9, 2018 Dela Inlagd November 9, 2018 16 timmar sedan, skrev rolba: Tvättar fötterna. Och pillar naglarna. Blev du happy enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 On 2018-11-07 at 14:15, skrev stjp8729: Hej Just nu försöker jag förstå Thailändsk logik, men blir tyvärr inget klokare.. Sekvens: 1. Frugan blir påkörd av en kraftigt full äldre Thailändare på moppe. 2. Hon tycker synd om honom fastän det är hans fel (hon står stilla vid rödljus). 3. Hon ringer inte polisen för att Thailändaren kan få problem med polisen då han kört full. 4. För att ytterligare hjälpa den fulla Thailändaren så ringer hon/dom inte heller till försäkringsbolaget då han även kan få problem där. 5. Hon begär ingen ersättning av Thailändaren, då han troligen inte har så mycket pengar. 6. Hon tycker det är ok att ta på vår försäkring. Tror jag går och lägger mig istället, då jag inte lyckas klura ut tankesättet. Ha en kanonbra dag! :wai: Blivit på påkörd eller kanske rent av kört på något eller någon men hur eller hur så låt du frugan tar hand om resten också, BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 (ändrad) Svar till STJP 8729 Jag vet naturligtvis ingenting om din fru eller denna lilla trafikolycka, men efter att ha läst de listade skälen för att inte anmäla till polis eller försäkringsbolag, är det tänkbart att de handlar om -save face-. Thailändare vill i allmänhet inte erkänna att de gjort fel. Ändrades November 10, 2018 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 3 timmar sedan, skrev Enis: Blev du happy enis Alltid happy. Men vill jag ha resten åxå får jag gå till något annat ställe säger hon. Och helst inte här på hemmaplan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 Hoppas på 7rätt idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 Nyduchad o halvfull chips o movie börjar bli gammal Ho Ho nä trött efter Lao skönt att bara va hemma i BKK Trevlig kväll o Go natt ! MVH 🍄 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu