svampen Inlagd November 5, 2018 Dela Inlagd November 5, 2018 7 timmar sedan, skrev Stoneys: Ben utrymme, ok. Ja utan ben ser det bra ut Amputerad ? 555 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 5, 2018 Dela Inlagd November 5, 2018 18 timmar sedan, skrev Jani75: ..på väg hem och letar efter ljuset i tunneln efter en något sådär blöt afton. Skål🍻 Betong Fylla & Tunnelseende ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 5, 2018 Dela Inlagd November 5, 2018 52 minuter sedan, skrev svampen: Ja utan ben ser det bra ut Amputerad ? 555 Kraftigt man spread, 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 5, 2018 Dela Inlagd November 5, 2018 första färdmedlet för dagen audi Q7 benutrymme check fastpris 1300 kr ok enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 5, 2018 Dela Inlagd November 5, 2018 On 2018-11-04 at 02:07, skrev Enis: Hen i svart såg intressant ut enis Intressant ja, Hen, nej, äkta tjej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 5, 2018 Dela Inlagd November 5, 2018 Köar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 6, 2018 Dela Inlagd November 6, 2018 Dags för vinterskor “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 6, 2018 Dela Inlagd November 6, 2018 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Dags för vinterskor Ser att det är tufft att vara arbetskygg fusksjukskriven(var väl någon som påstod det) pensionär 55555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 6, 2018 Dela Inlagd November 6, 2018 1 timme sedan, skrev Soengsang: Ser att det är tufft att vara arbetskygg fusksjukskriven(var väl någon som påstod det) pensionär 55555 Hade jag vetat att det skulle bli så här jobbigt att vara pensionär hade jag väntat några år 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 6, 2018 Dela Inlagd November 6, 2018 Varit till Makro i Udon Thani och köpt Norsk rökt lax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd November 6, 2018 Dela Inlagd November 6, 2018 2 hours ago, L200 said: Varit till Makro i Udon Thani och köpt Norsk rökt lax Jävligt god lax. Men inte rökt i Norge. Möjligen är receptet från Norge men rökt i Thaland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 6, 2018 Dela Inlagd November 6, 2018 Sitter och funderar lite på hur fort saker kan förändras. Denna vecka har varit ovanligt lugn detta pga av det som hände veckan innan. Veckan innan började bra och benet kändes bra, var och lämnade tillbaka rullstolen. Senare samma dag så knäppte det till i benet och smärta vid gång. Det var det lilla den veckan det går ju över(hoppas jag). På onsdagen pratade jag med kompisen, han skulle höra av sig på torsdagen men gjorde inte det. På fredags morgon försökte jag ringa honom men inget svar så jag och en kompis åkte hem till honom. Vi ringde på och bultade på fönstren men inget svar, så jag ringde 112 då såg kompisen en fot på köksgolvet så vi slog in en ruta och gick in men det var försent han var död. Han skulle ha fyllt 62 år i november, han heter [mention=8134]leadbelly[/mention] här på MPR. Han var en gammal vän sedan 32 år. Vila i frid Claes, det blir tomt utan dig. Väldigt tråkigt att höra.62 är ingen ålder.Beklagar.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 6, 2018 Dela Inlagd November 6, 2018 On 2018-11-04 at 16:10, skrev nissehult_13: På onsdagen pratade jag med kompisen, han skulle höra av sig på torsdagen men gjorde inte det. På fredags morgon försökte jag ringa honom men inget svar så jag och en kompis åkte hem till honom. Vi ringde på och bultade på fönstren men inget svar, så jag ringde 112 då såg kompisen en fot på köksgolvet så vi slog in en ruta och gick in men det var försent han var död. Han skulle ha fyllt 62 år i november, han heter @leadbelly här på MPR. Han var en gammal vän sedan 32 år. Vila i frid Claes, det blir tomt utan dig. Tråkigt att höra, allt för många som går bort alldeles för tidigt... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 7, 2018 Dela Inlagd November 7, 2018 Hej Just nu försöker jag förstå Thailändsk logik, men blir tyvärr inget klokare.. Sekvens: 1. Frugan blir påkörd av en kraftigt full äldre Thailändare på moppe. 2. Hon tycker synd om honom fastän det är hans fel (hon står stilla vid rödljus). 3. Hon ringer inte polisen för att Thailändaren kan få problem med polisen då han kört full. 4. För att ytterligare hjälpa den fulla Thailändaren så ringer hon/dom inte heller till försäkringsbolaget då han även kan få problem där. 5. Hon begär ingen ersättning av Thailändaren, då han troligen inte har så mycket pengar. 6. Hon tycker det är ok att ta på vår försäkring. Tror jag går och lägger mig istället, då jag inte lyckas klura ut tankesättet. Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd November 7, 2018 Dela Inlagd November 7, 2018 26 minutes ago, stjp8729 said: Hej Just nu försöker jag förstå Thailändsk logik, men blir tyvärr inget klokare.. Sekvens: 1. Frugan blir påkörd av en kraftigt full äldre Thailändare på moppe. 2. Hon tycker synd om honom fastän det är hans fel (hon står stilla vid rödljus). 3. Hon ringer inte polisen för att Thailändaren kan få problem med polisen då han kört full. 4. För att ytterligare hjälpa den fulla Thailändaren så ringer hon/dom inte heller till försäkringsbolaget då han även kan få problem där. 5. Hon begär ingen ersättning av Thailändaren, då han troligen inte har så mycket pengar. 6. Hon tycker det är ok att ta på vår försäkring. Tror jag går och lägger mig istället, då jag inte lyckas klura ut tankesättet. Ha en kanonbra dag! :wai: Så kan gubben fortsätta köra rattfull.... Vad ska ni säga till försäkrinsbolaget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 7, 2018 Dela Inlagd November 7, 2018 8 minuter sedan, skrev Herluf: Så kan gubben fortsätta köra rattfull.... Vad ska ni säga till försäkrinsbolaget? Hej Herluf, Ja du... Har inget bra svar då det var så dumt så jag vet inte vad jag heter.. Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd November 7, 2018 Dela Inlagd November 7, 2018 2 minutes ago, stjp8729 said: Hej Herluf, Ja du... Har inget bra svar då det var så dumt så jag vet inte vad jag heter.. Ha en kanonbra dag! Hur som helst, synd om billacken. Vi hade en liknande skada på vår Honda, den var på Hondagaraget i Ramkamheng i en månad. Vi hade ingen ersättningsbil, men det kanske man kan få via försäkringen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 7, 2018 Dela Inlagd November 7, 2018 Hej [emoji4] Just nu försöker jag förstå Thailändsk logik, men blir tyvärr inget klokare.. Sekvens: 1. Frugan blir påkörd av en kraftigt full äldre Thailändare på moppe. 2. Hon tycker synd om honom fastän det är hans fel (hon står stilla vid rödljus). 3. Hon ringer inte polisen för att Thailändaren kan få problem med polisen då han kört full. 4. För att ytterligare hjälpa den fulla Thailändaren så ringer hon/dom inte heller till försäkringsbolaget då han även kan få problem där. 5. Hon begär ingen ersättning av Thailändaren, då han troligen inte har så mycket pengar. 6. Hon tycker det är ok att ta på vår försäkring. Tror jag går och lägger mig istället, då jag inte lyckas klura ut tankesättet. Ha en kanonbra dag! Jag lider med digVi är dom flesta bekanta med denna brist på logic som driver oss till vansinne ibland.Mera sprit.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 7, 2018 Dela Inlagd November 7, 2018 En kall sås med massor med ishavarom och dill + en liten snutt pepparrot blir nog bra till kvällens middag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 7, 2018 Dela Inlagd November 7, 2018 Nyinkopta blad till Kebab svarveriet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 7, 2018 Dela Inlagd November 7, 2018 Ny dag, samma lounge, ingen skumpa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 7, 2018 Dela Inlagd November 7, 2018 Nu öppnade boardingen....eller skulle... planet står inte på plattan ens... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 7, 2018 Dela Inlagd November 7, 2018 On 2018-11-06 at 13:20, skrev L200: Varit till Makro i Udon Thani och köpt Norsk rökt lax Kan säga att jag aldrig mer äter norsk lax efter sett denna dokumentären. Kommer aldrig mer äta odlad lax. Helt obegripligt att man ens får sälja det?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 7, 2018 Dela Inlagd November 7, 2018 Testar den nyinköpta sous-viden, I morgon blir det skarpt läge med tillverkning av rostbiff. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 7, 2018 Dela Inlagd November 7, 2018 52 minuter sedan, skrev GreenValley: Testar den nyinköpta sous-viden, I morgon blir det skarpt läge med tillverkning av rostbiff. Snyggt. Nu blir det matkonst på hög nivå! Traditionellt dåliga köttbitar lyfter till nya nivåer med Sous vide. Men ödsla inga finbitar som t.ex. entrecote. Det blir inget bra eftersom fettet inte smälter. Så "rena" köttbitar blir bäst. En liten kryddkvist i påsen sätter därtill enormt mycket smak. Nu har du många roliga saker att prova. En av mina bästa var 48 timmars revben... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu