65Selander Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 Ränt runt i Örebro och halsat Örebro Bitter innan vi hamnade på Behrn Arena, nu i tuben mot Hässelby. Rolba seger med 1-0 samt kass hockey #BrynäsIF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 Packar upp kvällsvarden som inhandlades blir Spaghetti och ett gött Lantbröd med pesto o skinka Mumma 😀 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 ..förbereder inför sm-gulds firandet i eftermiddag 😁🍻, skål alla Goa människor här på mpr!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 Ser på bronsmatchen i tvpucken Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 Marinerat kycklinglårfile av majskyckling.. Och picklat rödlök! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 Ser på finalen i tvpucken Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 56 minuter sedan, skrev ellim63: Marinerat kycklinglårfile av majskyckling.. Och picklat rödlök! Göttigt!....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 Preppar lunchlådegryta........... Blir strimlade kycklinglår, chorizo, krossad tomat, en jäkla massa kaninfoder samt diverse krydderier, som jag inte vet ännu vad det blir......... Men det blir säkert bra.......... Man blir ju förbenad när det pratas om att carnivorer (köttätare) borde bli lite mer flexitarianer........... Precis som att man bara äter kött å inget annat........ Man äter väl lite av allt?....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 Sitter och funderar lite på hur fort saker kan förändras. Denna vecka har varit ovanligt lugn detta pga av det som hände veckan innan. Veckan innan började bra och benet kändes bra, var och lämnade tillbaka rullstolen. Senare samma dag så knäppte det till i benet och smärta vid gång. Det var det lilla den veckan det går ju över(hoppas jag). På onsdagen pratade jag med kompisen, han skulle höra av sig på torsdagen men gjorde inte det. På fredags morgon försökte jag ringa honom men inget svar så jag och en kompis åkte hem till honom. Vi ringde på och bultade på fönstren men inget svar, så jag ringde 112 då såg kompisen en fot på köksgolvet så vi slog in en ruta och gick in men det var försent han var död. Han skulle ha fyllt 62 år i november, han heter @leadbelly här på MPR. Han var en gammal vän sedan 32 år. Vila i frid Claes, det blir tomt utan dig. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 5 minuter sedan, skrev nissehult_13: Sitter och funderar lite på hur fort saker kan förändras. Denna vecka har varit ovanligt lugn detta pga av det som hände veckan innan. Veckan innan började bra och benet kändes bra, var och lämnade tillbaka rullstolen. Senare samma dag så knäppte det till i benet och smärta vid gång. Det var det lilla den veckan det går ju över(hoppas jag). På onsdagen pratade jag med kompisen, han skulle höra av sig på torsdagen men gjorde inte det. På fredags morgon försökte jag ringa honom men inget svar så jag och en kompis åkte hem till honom. Vi ringde på och bultade på fönstren men inget svar, så jag ringde 112 då såg kompisen en fot på köksgolvet så vi slog in en ruta och gick in men det var försent han var död. Han skulle ha fyllt 62 år i november, han heter @leadbelly här på MPR. Han var en gammal vän sedan 32 år. Vila i frid Claes, det blir tomt utan dig. Beklagar sorgen känner med dig ! Tänk på alla glada minnen tillsammans en liten tröst i sorgen Mvh Peter Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 Meckat matboxar 🍳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 (ändrad) Vackert....... Kennedy är värd all respekt........ Å samtidigt slutade en av Blåvitts ikoner......... Magisk hyllning.......... Två spelare på var sin sida av landet men båda med en klubbkänsla utan dess like............ Ni kommer bli saknade av mig båda två............ Ändrades November 4, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 .. kärlek. Skål alla Goa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 5 minuter sedan, skrev Jani75: .. kärlek. Skål alla Goa... Delar av princip inte ut minuskarma, men där var det nära Ett litet buu blev det dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 Ja då sitter man här igen och pysslar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 (ändrad) Slipar 50-tals ektrösklar............ Inte helt lätt och inte hade jag tillräckligt med slippapper heller men det blir nog bra till slut......... Dessutom hade jag svampfilter på mobilen........... Ändrades November 4, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 16 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Slipar 50-tals ektrösklar............ Inte helt lätt och inte hade jag tillräckligt med slippapper heller men det blir nog bra till slut......... Dessutom hade jag svampfilter på mobilen........... Söndag är vilodag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 Söndagsmys.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 2 timmar sedan, skrev Knasen: Delar av princip inte ut minuskarma, men där var det nära Ett litet buu blev det dock. Knasen, du är go, visar gott omdömen och är en san medmänniska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 1 minut sedan, skrev Jani75: Knasen, du är go, visar gott omdömen och är en san medmänniska. Jag försöker vara god. Fan det är inte enkelt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 Precis nyss, skrev Knasen: Jag försöker vara god. Fan det är inte enkelt Pusspåre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd November 4, 2018 Dela Inlagd November 4, 2018 ..på väg hem och letar efter ljuset i tunneln efter en något sådär blöt afton. Skål🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 5, 2018 Dela Inlagd November 5, 2018 Ben utrymme, ok. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 5, 2018 Dela Inlagd November 5, 2018 Handlar lite. Blir en lång jul och nyår, 2 dagar semester, ledig 11dagar. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu