ellim63 Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 Frugan gör hemmet fint.. Och jag pysslar i köket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 Slappar i soffan. O grabben fixar burgare.Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 1 timme sedan, skrev Nilsson68: Slappar i soffan. O grabben fixar burgare. Skickat från min SM-G960F via Tapatalk En old ox..jo man tackar..gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 Delar ut godis penslade med ”stop o väx” 😏 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 Lördags soppa på GSkickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 Gårdagen solnedgång... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 Försöker lista ut hur jag ska få 7 rätt😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 ..förberder lunchen, finsk sommarsoppa. Fick dock bytta Värtan mot brysselkål.. Skål🍻🤓. En skvätt kosken Valfri mängd brysselkål ..och en blommig tallrik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 rensar trattkantareller medans frugan är som en slåttermaskin ute i skogen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 Som gammal (med betoning på gammal och inte på spelare) pingisspelare så njuter jag stort av att kika igenom matcherna i SOC på Youtube. Man kan inte låta bli att dra på smilbanden när man ser härliga Ding Ning göra sin yxserve. http://results.ittf.link/index.php?option=com_fabrik&view=details&formid=99&Itemid=266&rowid=102265&resetfilters=1 http://socworldtour.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 Lördagslunch.. fantastiskt trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 Barhäng. Tur man kan hålla koll på damen samtidigt. Fast det finns ju damer här åxå. Och fyllhundar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 2 minuter sedan, skrev steffegw: Du haßt mich... undrar vad ett eller två "s" kan betyda: Biljettsläpp snart för nästa års konsert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 Kollar på Sverige framtida hockeyproffs... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 Kungen eller någon fyller år och då är det baluba på Templet i Värmdö! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 Sitter och lyssnar på 70 tals musik Fan vilken häftiga danns de har på logerna i usa https://youtu.be/poZx9jKlBoY?list=RDDMMTPt4OtG4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 1 timme sedan, skrev samet: Kollar på Sverige framtida hockeyproffs... Ja, det gick ju bra också...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 Herre gud vilken tid dert var då 71 72 man åkte ju Sommen skottspole med Ryssarna då Sprang mellan Nana och Grace och knallade som fan i USA var det gräset som gällde och fri sex Nu har det spridit sig till Sverige 50 år för sent och Pattarna var ju nybörjare då Där är också roliga Historier När Bangkok damerna kom ner och letade efter snobbarna Ja jag har levt ett roligt liv Nu har jag träffat en 55 årig Thai dam som jag gillar Afrika damen är skippad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 ..väntar på maffiaplattan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 Herre gud vilken tid dert var då 71 72 man åkte ju Sommen skottspole med Ryssarna då Sprang mellan Nana och Grace och knallade som fan i USA var det gräset som gällde och fri sex Nu har det spridit sig till Sverige 50 år för sent och Pattarna var ju nybörjare då Där är också roliga Historier När Bangkok damerna kom ner och letade efter snobbarna Ja jag har levt ett roligt liv Nu har jag träffat en 55 årig Thai dam som jag gillar Afrika damen är skippad Tröttnat på Abigail?Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 1 timme sedan, skrev clion: Herre gud vilken tid dert var då 71 72 man åkte ju Sommen skottspole med Ryssarna då Sprang mellan Nana och Grace och knallade som fan i USA var det gräset som gällde och fri sex Nu har det spridit sig till Sverige 50 år för sent och Pattarna var ju nybörjare då Där är också roliga Historier När Bangkok damerna kom ner och letade efter snobbarna Ja jag har levt ett roligt liv Nu har jag träffat en 55 årig Thai dam som jag gillar Afrika damen är skippad Grattis! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 Dags att åka hem, visst är Örebro slott vackert! Hemma på våran gata i stan.. Grannen fixar med taket.. Home sweet Home! ❤️ Frugan klipper bort benen på kvällsmaten... Och jag sippar på en latte och en lagrad rom.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 Super ner PD:s mamma.......😁 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 5 timmar sedan, skrev rolba: Barhäng. Tur man kan hålla koll på damen samtidigt. Fast det finns ju damer här åxå. Och fyllhundar Hen i svart såg intressant ut enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 Söndag morgon klockan 06:21. Tar en paus i morgonens cykelrunda för se solen gå upp. Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu