svampen Inlagd Oktober 29, 2018 Dela Inlagd Oktober 29, 2018 Inhandlat ett par lådor Livsnödigheter 👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 29, 2018 Dela Inlagd Oktober 29, 2018 Hämtat en försenad födelsedagspresent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 30, 2018 Dela Inlagd Oktober 30, 2018 Läser Expressen o dricker morgonköppen i skuggan under Mangoträdet 29 BKK 🍄 SMHI:s varning: Nu kommer snökaoset Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 30, 2018 Dela Inlagd Oktober 30, 2018 Fotat lite idag,en bild blev godkänd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 30, 2018 Dela Inlagd Oktober 30, 2018 Då var man här igen... Enligt personalen är champagnekylen stängd pga någon stekig jugge som gick bananas förra veckan. Fan att @M33 alltid skall fucka upp... Fick bli lite lätt middag istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 30, 2018 Dela Inlagd Oktober 30, 2018 56 minuter sedan, skrev samet: Då var man här igen... Enligt personalen är champagnekylen stängd pga någon stekig jugge som gick bananas förra veckan. Fan att @M33 alltid skall fucka upp... Fick bli lite lätt middag istället Jag tolkar det till att skumpan är endast till för personalen 🍾 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 30, 2018 Dela Inlagd Oktober 30, 2018 Inget vidare benutrymme... Men seatblock är behagligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 31, 2018 Dela Inlagd Oktober 31, 2018 On 2018-10-29 at 02:05, skrev koppar55: Kan inte sova så spenderar tid att kolla in priser med Thai till Stockholm i december.😔 Inget mer Pekka? Jag har visserligen en fullflex bokad med Thai, den går lös på ca 27-28 med dem, ser att en motsvarande med finnarna är ca 5k billigare, så kanske dags att byta. Även Luftwaffe är ca 5k billigare på motsvarande biljett, och de tillhör ju Star..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 31, 2018 Dela Inlagd Oktober 31, 2018 On 2018-10-30 at 10:14, skrev L200: Fotat lite idag,en bild blev godkänd Vad har du för kamera nu? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 31, 2018 Dela Inlagd Oktober 31, 2018 On 2018-10-30 at 02:08, skrev svampen: Läser Expressen o dricker morgonköppen i skuggan under Mangoträdet 29 BKK 🍄 SMHI:s varning: Nu kommer snökaoset Just nu 10 + i Fjollträsk!😆😜 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 31, 2018 Dela Inlagd Oktober 31, 2018 5 timmar sedan, skrev Soengsang: Vad har du för kamera nu? Samma som innan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 31, 2018 Dela Inlagd Oktober 31, 2018 19 minuter sedan, skrev L200: Samma som innan Mm....vare en Panasonic TZ 90? Himla bra bilder du tar med den iaf, jag är lite sugen på en compact med långzoom. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 31, 2018 Dela Inlagd Oktober 31, 2018 5 timmar sedan, skrev Soengsang: Mm....vare en Panasonic TZ 90? Himla bra bilder du tar med den iaf, jag är lite sugen på en compact med långzoom. DMC-TC70,kostar samma pengar nu som 3-årsen cirka 3000skr. en bild från idag med kameran.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 31, 2018 Dela Inlagd Oktober 31, 2018 Väntar på frugan som jobbat på Furuvik idag. tycker hon kunnat ta spöktåget hem enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 31, 2018 Dela Inlagd Oktober 31, 2018 3 timmar sedan, skrev koppar55: Loungar på Aurora loungen innan avgång mot Helsingfors och Bangkok. Bra mat, ekologiskt vin samt Melleruds utmärkta pilsner. Trevlig start på resan. Vinka då för fan! Sitter i sunkloungen på Terminal 4... Missa inte Premiumloungen i Helsinki nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 31, 2018 Dela Inlagd Oktober 31, 2018 1 minut sedan, skrev koppar55: Den är väl stängd för renovering? Ja fy fasiken. Det är den ser jag nu när jag googla på den. Taskig tajming. Jag var där för en månad sedan. Var inget speciellt renoveringsbehov... Då får du hålla till godo med vanliga loungen å slås med alla C-klass kineser... Va fan... jag skall ju flyga med mumim i December. Neeee... får köpa en macka på Pressbyrån i Gbg å sätta mig på toa och brunka istället... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 31, 2018 Dela Inlagd Oktober 31, 2018 (ändrad) 22 minuter sedan, skrev steffegw: Klubben för inbördes beundran, eww. 😀 Vill du vara med i klubben? Vi är ganska många... när du ansöker om medlemskap får du en pytteliten intresseflagga att vifta med. När du sedan gör första delningen i klubbens anda så skickar Andrejs en smält snöboll i en burk att spara på nattduksbordet. När du sedan får till ett riktigt bra inlägg så kommer Juggestekarn skrika ditt namn högt en natt när han ensam springer på löpbandet i ett tomt gym. Fulländad toppstatus får man när man föräras med en av Stålis t-shirtar efter en helg av öl och sömn på lillpittens soffa. Då har man nått toppen och klimaxet är totalt. Efter det finns det inte längre någon mening med varken livet, MPR eller döden. Nirvana är för kärringar, himmel och helvete för agnostiker och enda räddningen är en lång hjärtlig mysstund med Svampen i en opiumhåla i yttre Afghanistan. Välkommen i klubben. Ansök genom att skicka 13 PM i följd till P3 där du i samtliga PM endast skriver Hej... Ändrades Oktober 31, 2018 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 31, 2018 Dela Inlagd Oktober 31, 2018 I löve you Miss Delayed... 10 mim överlever man... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Oktober 31, 2018 Dela Inlagd Oktober 31, 2018 Dricker en IPA på lokala haket. Gött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 31, 2018 Dela Inlagd Oktober 31, 2018 Ingen bild tyvärr.. Är ju en sådär knacka på i kväll , Bus eller godis, Trodde det var till helgen så inget godis hemma , Ett gäkla knackande på dörren visst hade lite skrammel hemma men tog slut efter några knackningar . Så vad gör Wavis jodå på nästa knackning så tar jag på mig tomtemasken o öppnar dörren med dov röst o säger tomten glömmer inte bus , var två tjejer runt 12 års åldern o en liten typ 6-7 år , De två äldre blev skräckslagna o sprang men efter liten tid kom de tillbaka o hämtade den yngre . Efter en kvart ringer föräldern till den yngste tjejen o asgarvar, Då vad jag förstod hade tjejerna blivit ovänner på vägen hem då den yngste ville vara kvar o prata med tomten o önska sig klappar.. Ja ja ,, nu e det snart Jul ingen ………... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 Tar frullen inne idag för nu ska myggen gasas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 Äter Lunch Alloy Mac Mac 🍴 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 (ändrad) Väntar på att flyget ska ta mig från Bergen till Stockholm. Boardat och checkat benutrymmet på en full kärra utrymmet fick med tveksamt godkänt idag. //Broskan Ändrades November 1, 2018 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 5 timmar sedan, skrev koppar55: Provar T-shirt för vår företagsresa till Chantaburi. Fin tröja men du har ngt i ansiktet som du kanske borde tvätta bort innan ni reser iväg........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 2, 2018 Dela Inlagd November 2, 2018 Tog en promenad längs stranden i det gråmulna vädret. Tyvärr går Vadstena mot att bli en trädfri stad. Förra året fälldes minst 20 träd och i år blir det minst det dubbla. Almsjukan tar almarna och björkarna är ruttna inuti. Träden är en fara för alla. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu