Kötthandlarn Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 3 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Checkar in, Sthlm C Skithustronen ser ju it att ha en bra placering iaf.......... Är det Zinken? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 Preppar lördagsmys......... Hackar rödlök........ Lägger upp benfria kycklinglår......... Salt 'n' pepa here and we're in a affect........... Tapanade på soltorkad tomat é fina grejjer......... Smetas på och............ .........Vi rrrrrullllarrrrrr dem.............. Å nu kanske ni undrar om bacon kommer in i bilden??....... Det gör det nu iom en strategisk baconlindning.......... Nu skall det kockas.......... Kan bli bra, kan bli anus........ Vi får se helt enkelt......... P.S. löken skall användas i såsen.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 1 hour ago, Soengsang said: Har något liknande i Thailand, men tyvärr glömde jag dem när jag åkte på jobb. Brukar få denna skit 1-2 gr per år, ibland inte ens det.....bara de som haft det vet hur smärtsamt det kan vara. Det är ingen svårfunnen kuckelimuck medicin utan vanligt Pronaxen. Lite mer effekt i smärtlindringen än tex. Paracetamol och antiinflammatorisk substans. Det finns förmodligen på dom flesta Apotek WorldWide att inköpa utan krav på läkarordinerat recept. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 6 timmar sedan, skrev Soengsang: Genomlider en gikt från helvetet i högerfoten..... 3 timmar sedan, skrev Fredman: Jag får något liknande och vet vilket helvete det är. De här har hjälpt mig massor helst när jag tar dem när det börjar. Haft gikt med. Inget slår Arcoxia. Tar en timme så har värken minskat kraftigt. En tablett om dagen i tre dagar så är den som bortblåst. Voltaren 50mg funkar ok.. Men Arcoxia är sjukt effektivt. Skippa öl "inte lätt" men öl är det värsta för gikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 34 minuter sedan, skrev wUThai: Haft gikt med. Inget slår Arcoxia. Tar en timme så har värken minskat kraftigt. En tablett om dagen i tre dagar så är den som bortblåst. Voltaren 50mg funkar ok.. Men Arcoxia är sjukt effektivt. Skippa öl "inte lätt" men öl är det värsta för gikt. Tack för tipset! Hela livet är en jävla paradox. Allt gott och trevligt är dåligt för hälsan hur fan tänkte vår skapare där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 Multitraskar, installera om Surfacen och så rensar jag lite på hårddiskarna på min stationära data och så hinkar jag vin med. [emoji3]Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 5 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Checkar in, Sthlm C Grand Hotell?😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 Lyssnar på dagens positiva skivinköp............ Å så blev det ngn form av mat.......... Fantastiskt gött........... Fast det var kanske lite för lite grönsaker, så jag gick "vild and crazy"........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 6 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Checkar in, Sthlm C 56 minuter sedan, skrev audirs2: Grand Hotell?😆 Hotell C är faktiskt helt ok, visserligen extremt små rum, men ligger bra till(särkilt om man ska med tåget) och har en hyfsad bar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 2 timmar sedan, skrev wUThai: Haft gikt med. Inget slår Arcoxia. Tar en timme så har värken minskat kraftigt. En tablett om dagen i tre dagar så är den som bortblåst. Voltaren 50mg funkar ok.. Men Arcoxia är sjukt effektivt. Skippa öl "inte lätt" men öl är det värsta för gikt. Tack för tipset! Har fått Naproxen för min trasiga armbåge, Funkar sådär. För mycket idrott i min ungdom eller för mycket svart jobb på äldre dagar:) Ska prova den här nästa gång, helt klart. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 Just nu vill jag tillägna ett videoklipp till allas våran Boa52........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 3 timmar sedan, skrev audirs2: Grand Hotell?😆 Nope. Detta heter first. Borde alltså vara bättre än grand. 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 28, 2018 Dela Inlagd Oktober 28, 2018 Kollar in en Fräsch Tuk Tuk nog inte många mil körda ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 28, 2018 Dela Inlagd Oktober 28, 2018 Lite massage rygg o fot Ho Ho 🍄 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 28, 2018 Dela Inlagd Oktober 28, 2018 meckar buljong till kutiyao, klart om någon timme "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Oktober 28, 2018 Dela Inlagd Oktober 28, 2018 ..är på höstmarknad på Ulriksdals slott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Oktober 28, 2018 Dela Inlagd Oktober 28, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 28, 2018 Dela Inlagd Oktober 28, 2018 Kolla in en rejäl hagelskur här i Jakan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 28, 2018 Dela Inlagd Oktober 28, 2018 19 timmar sedan, skrev wUThai: Haft gikt med. Inget slår Arcoxia. Tar en timme så har värken minskat kraftigt. En tablett om dagen i tre dagar så är den som bortblåst. Voltaren 50mg funkar ok.. Men Arcoxia är sjukt effektivt. Skippa öl "inte lätt" men öl är det värsta för gikt. Arcoxia äter jag ibland för Bectrews, funkar ibland bra men behöver starkare ibland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 28, 2018 Dela Inlagd Oktober 28, 2018 Funderar på vad i hela friden som hänt med marken.... Snyft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 28, 2018 Dela Inlagd Oktober 28, 2018 4 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Funderar på vad i hela friden som hänt med marken.... Snyft. Det är klimathotet som attackerar dig........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 28, 2018 Dela Inlagd Oktober 28, 2018 (ändrad) Preppar å tillagar storgryta till lunchlådor............ Lite bacon, chorizo, lök å fläskfilé.......... Blir väl lite grädde å krossad tomat också, samt en jäkla massa kaninfoder................ Ändrades Oktober 28, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Oktober 29, 2018 Dela Inlagd Oktober 29, 2018 Nu stoppar jag undan slit o släp kläderna för denna säsong👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 29, 2018 Dela Inlagd Oktober 29, 2018 19 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Funderar på vad i hela friden som hänt med marken.... Snyft. Kjör du rally i Värmlands skogen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu