65Selander Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Kan ju alltid försöka. Mom jag börjar jobba i Bergen så kan det fungera med finnarna, men då tappar jag nog möjligheten till ett lifetime gold hos EB äh! Tar en pizza på detta Tur du drar in oljepengar utan att behöva mörda folk som Saudi. 😉 Träffade en norrman från Stavanger i Dominikanska som ansvarade över tekniken på 17 plattformar, problemet är att han har två unga barn som inte förstår ännu varför han drar i väg i 2v. Skype hjälper mycket men inte för nattlig gråt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 Är på väg från Davao till Manila. Benutrymmet hos PAL klart godkänt 👍 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 På flyget MNL-BKK blev det mindre benutrymme men godkänt. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 5 timmar sedan, skrev 65Selander: Tur du drar in oljepengar utan att behöva mörda folk som Saudi. 😉 Träffade en norrman från Stavanger i Dominikanska som ansvarade över tekniken på 17 plattformar, problemet är att han har två unga barn som inte förstår ännu varför han drar i väg i 2v. Skype hjälper mycket men inte för nattlig gråt. Jag har alltid jobbat här och har barn själv. Jag vet hur det är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 5 minuter sedan, skrev koppar55: Tyvärr 330 tillbaka men ok. Ett litet problem, internet slutade fungera efter 10 minuter. Är det begränsning på MB eller kanske över område med begränsad internet? 1 timme skall ingå i business class Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Väntar på avgång Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 7 minuter sedan, skrev koppar55: Trevligt flyg med god mat och dricka. Lyckades sova 5 timmar och benutrymmet var bättre än på Thai 777-300ER. Framme i Helsinki och loungar i väntan på flyget till Arlanda. Riktigt snabbt internet på flygplatsen. Gött liv! Ja, du är ju lång så kanske uppskattar du 330 mer än 350, där är stolarna snedställda vilket gör benutrymmet lite smalt längst fram vid fötterna medans 330 är samma bredd hela vägen. Loungen. Varför gick du till Aspire loungen. Den är sämsta på HEL. Non-Schengen Finnair Premium Loungen vid gate 50 kommer du in i med ditt Guldkort. Den funkar även vid ankomst, betänk då att du har 10-15min promenad sedan till Scengengaterna. Det är en bra lounge. Annars ovanför gate 22 ligger Finnair Schengen Lounge. Den är helt okay. Hur länge blir du i Svedala? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Benutrymme ok Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Bytt limpan på Hojen 🚲 Ho Ho 555 ????? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 51 minuter sedan, skrev samet: Gött liv! Ja, du är ju lång så kanske uppskattar du 330 mer än 350, där är stolarna snedställda vilket gör benutrymmet lite smalt längst fram vid fötterna medans 330 är samma bredd hela vägen. Loungen. Varför gick du till Aspire loungen. Den är sämsta på HEL. Non-Schengen Finnair Premium Loungen vid gate 50 kommer du in i med ditt Guldkort. Den funkar även vid ankomst, betänk då att du har 10-15min promenad sedan till Scengengaterna. Det är en bra lounge. Annars ovanför gate 22 ligger Finnair Schengen Lounge. Den är helt okay. Hur länge blir du i Svedala? Det låter lite krystat, Varför inte koppla av på O´Learys . Kostar några hundringar, men ett par pints i en god pub miljö sitter aldrig fel. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Mr.T levererar det blev en rymlig Honda Suv idag. Pattaya next stop. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Inmundigar en kopp cappuccino. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 En För-Lunch öl i solen på Grand Place Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Råkade klämma armen på jobbet, men inget trasigt, bara väldigt svullet. Fick tryckförband och order om att armen skulle vara högt:- Inga problem, jag bor på tolfte våningen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Arbetsmöte på EU-Kommissionen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Klämmer en Rossdorfer Kellerbier från Braueri Sauer. Har på Zumen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Skål Peolito. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frasse Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Krattar löv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frasse Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 En paus i krattningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Arbetsmöte på EU-Kommissionen Ser bra ut 4 st plus du, eliten sammanträder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 On 2018-10-18 at 12:26, skrev Soengsang: Skönt och höra, hur funkar det med skilsmässa där.....mycket krångel? Var du och din fru registrerade som gifta för Svenska myndigheter också, där bör det ju isåfall vara enklare med skilsmässa? Lycka till nu, kanske Thailand i vinter till huset nudå? Ja det var vi men jag fixar det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 3 minuter sedan, skrev clion: Ja det var vi men jag fixar det Hur registrerade du det giftermålet så det gäller i Sverige också, Ghana har väl ingen Svensk ambassad om jag läst rätt ? En fråga inget annat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Nu har jag ju Thaidamer I mängder på Thailove Links Så vi få se vad som händer som kärniga sa när hon sket i Valabaddet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 1 minut sedan, skrev Boa52: Hur registrerade du det giftermålet så det gäller i Sverige också, Ghana har väl ingen Svensk ambassad om jag läst rätt ? En fråga inget annat Är du småkåt på en Neger ha ha Det var mutor till domarna De fixade alla dokument för en slant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 1 minut sedan, skrev clion: Är du småkåt på en Neger ha ha Det var mutor till domarna De fixade alla dokument för en slant Så att giftemålet gällde i Sverige också, tror inte det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu