M33 Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Skål för vinnaren Lasse! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Är det kok- brygg- eller kapselkaffe? Jag kollade in kylskåpet. Där fanns Heinz ketchup. Denna man vet vad kvalitet är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Jag kollade in kylskåpet. Där fanns Heinz ketchup. Denna man vet vad kvalitet är. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Hemma nu?Du lämnade vissa spår efter dig. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 (ändrad) Hemma nu?Du lämnade vissa spår efter dig. apple och heinz kult. Ja, inte konstig att festen ta slut redan innan elva! Ska ni festa med kingen så får ni allt kamma till er! Era förbannade Android/Felix wannabes! Ändrades Mars 21, 2014 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Hemma nu?Du lämnade vissa spår efter dig. Äh, det där är bara en billig kopia. Jag skulle aldrig lämna bort min chipspåse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Äh, det där är bara en billig kopia. Jag skulle aldrig lämna bort min chipspåse. Koreansk skit eller? Ser lite plastig ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Koreansk skit eller? Ser lite plastig ut. Ser du väl att det är en norsk sälunge han trätt över huvudet! Kan vara renskinn med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 apple och heinz kult. Ja, inte konstig att festen ta slut redan innan elva! Ska ni festa med kingen så får ni allt kamma till er! Era förbannade Android/Felix wannabes! Hörru Muttan!Kallar du kaffedrickning för fest,ja då ska vi nog inte festa med dig Då föreslår vi att du letar upp ett gäng kafferepskärringar istället för oss. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Servar moppen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Har satt på potatiskastrullen & sitter just nu på altanen med en! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Har satt på potatiskastrullen & sitter just nu på altanen med en! Gick det inte zooma in mer Ser inte vad det står på burken ? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Gick det inte zooma in mer Ser inte vad det står på burken ? Nä blir så långsynt efter ett par burk ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Nä blir så långsynt efter ett par burk ! jag också.Vad hick beror det på PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Har satt på potatiskastrullen & sitter just nu på altanen med en! Får du bara dricka lättöl idag är Kantarellen på krigsstigen Puss på re Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Fan den e supergod, om man kan vänta tills den e rumstempererad.. Den var rumstempererad och mycket god:-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 (ändrad) Hälsa på farsan och morsan i Brännkyrka kyrka. Ändrades Mars 22, 2014 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wix Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Kaffe . "Mini Mex Barista I" med18 bar tryck är okey, men inte lika bra som vår De'Longhi i Thailand... Mini Mex egen kaffekvarn suger, graderingen för malningen vibrera iväg hela tiden och det var irriterande...och den nu havererat helt. Wilfa är en norsk kaffekvarn som är kanon på alla vis, (den enda produkt jag kan gå i god för från netonet). Alltid på de svagas sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Skall bli rockstjärna ikväll så dags att träna lite... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Tar mig en mörk kall beer Lao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Tar mig en mörk kall beer Laobildtråd var det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 bildtråd var det Ja det är någtra fler än jag som har glömnt bilder ser jag, jävla Ölänning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 bildtråd var det Ok! Kör en stupfull Rögle-supporter!!!! Just nu jobbar Han! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 (ändrad) Hörru Muttan!Kallar du kaffedrickning för fest,ja då ska vi nog inte festa med dig Då föreslår vi att du letar upp ett gäng kafferepskärringar istället för oss. Jasså? Var det därför Andrej tog sin chipspåse och snodde din rullator och vandra hem innan 11?? Kafferep var det ja! Förbannade kärringar! Ändrades Mars 22, 2014 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Väntat på elektrikern som var så fyllesjuk så han lämnade WO. Tröstar mig med en bayersk och lite bra musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu