Soengsang Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 3 minuter sedan, skrev clion: Ja skilsmässan gick bra Vi börjar med huset jag har fri tillgång Det var ju så här Lång story jag frökottar den hennes äldste bror Lurade oss jag och darlingen Han var kapten på en fiske båt Ock på den tiden fanns det mängder av de små firrarna som det skulle koka o AA nu är jag så gasad ingen ide och förklara Bonden som hon blev i hop med hade ju mycket marker och arrenderade vissa Exet ställde krav på honom jag hade ju köpt en Merca och hade en skuld på 120.000 Han ville ge mig dem i kontanter Ja sa det tar mig 7 år ock få in de kulorna på mitt konto Ok han fick fixat det Så på den vägen är det hann betalade 200. tusen Bath som den jävla brodern betalat till Mamma sang Som fick papperen på marken och huset i pant Men nu har jag träffat en ny Thai Darling Hoppas det funkar Det var mer på skilsmässan i Ghana jag funderade, om det är krångligt? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 1 timme sedan, skrev clion: Emil kan du inte få darlingen och färga håret svart Hon är ju så söt hon ska ha svart hår Och jag tycker hon är söt som hon är! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 Svampskogen.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 ,🍺 Tjo Ho 🍄 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 1 timme sedan, skrev swedenfarang: Härligt att höra att du lämnat den bedragerskan i Ghana. För mycket skumt i hennes agenda. Jul Skum 🎅 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 Etapp 2 utav semestern, kom hem i tisdags 1600 ifrån Dominikanska. 2.5v kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 2 timmar sedan, skrev clion: Hej Jag har avslutat det förhållandet Äntligen, härligt Clitte! Hoppas nu att du kan lämna denna i dubbel bemärkelse mörka tiden bakom dig... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 Lyssnar ofrivilligt på den Thailändska delegationen som ockuperat Sakristian. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 2 timmar sedan, skrev clion: Ja skilsmässan gick bra Vi börjar med huset jag har fri tillgång Det var ju så här Lång story jag frökottar den hennes äldste bror Lurade oss jag och darlingen Han var kapten på en fiske båt Ock på den tiden fanns det mängder av de små firrarna som det skulle koka o AA nu är jag så gasad ingen ide och förklara Bonden som hon blev i hop med hade ju mycket marker och arrenderade vissa Exet ställde krav på honom jag hade ju köpt en Merca och hade en skuld på 120.000 Han ville ge mig dem i kontanter Ja sa det tar mig 7 år ock få in de kulorna på mitt konto Ok han fick fixat det Så på den vägen är det hann betalade 200. tusen Bath som den jävla brodern betalat till Mamma sang Som fick papperen på marken och huset i pant Men nu har jag träffat en ny Thai Darling Hoppas det funkar Det var det bästa du kunde göra ,lycka till nu med thaibruden ,Clion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 5 timmar sedan, skrev clion: Hej Jag har avslutat det förhållandet pga at jag satt med hörlurna på och lyssnade på musik Jag och Ghana damen Skypade ju varje dag så Connection va bra I förra veckan satt jag och lyssnade på musik så ringer hon på Skype ( felkoppling ) Jag hör hur hon pratar ock skrattar med en man ja sa hallå hallå sen la de på telefonen Jag Skypade henne och frågade va fan håller du på med Jag är på marknaden bla bla Jag gjorde slut det var 2 gången som nått inte stämde Den första hon hade ju chattat med en Maipenrai gubbe Veckan innan detta samtalet kom så var jag och kollade i svampskogen när jag närmade mig ser jag en bil som står på min plats Fan tänkte jag Och när jag närmade mig så ser jag en Thaidam som jag älskar ( Hon blev väldigt förbannad ang exet ) Det blev ju kramar och hur mår du jo jag mår bra Sen kommer det vill du ha en Thaidam hon vill komma hit mmmm Jag sa att jag är gift mm Sen efter det samtalet kom det här samtalet som jag hörde på Skype Jag ringde till Pau och sa som det var så nu är det nya damer äventyr som står för dörren Bra gjort & welcome home! We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 2 timmar sedan, skrev koppar55: Första resan på 20år med Finnair börjar bra. Incheckning och igenom säkerhets och passkontrollen på 10 minuter. Installerad på Miracle loungen. Ska nog stå ut ett par timmar innan boarding. Snyggt! Status Match funkade bra ja... Synd bara med Miracle Loungerna... de är sådär... men välj Miracle First, de är minst dåliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 8 minuter sedan, skrev koppar55: Installerad på 6L och fått signatursdrinken. Nej!!! Fick du en gammal 333:a... Hoppas du får en 350 på tillbakavägen, de är trevligare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 30 minuter sedan, skrev samet: Snyggt! Status Match funkade bra ja... Synd bara med Miracle Loungerna... de är sådär... men välj Miracle First, de är minst dåliga. Status match? Med vilken allians? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Status match? Med vilken allians? OneWorld... Guldkort i OneWorld är fint när man flyger på BKK. Fasttrack både vid ankomst och avgång oavsett resklass. Premiumloungen på HEL är schysst den också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 OneWorld... Guldkort i OneWorld är fint när man flyger på BKK. Fasttrack både vid ankomst och avgång oavsett resklass. Premiumloungen på HEL är schysst den också. Tänkte mer från vilket bolag det matchades med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Tänkte mer från vilket bolag det matchades med. Förstod jag rätt matchade Koppar sitt ROP med Finnair. Men borde gå lika bra med EB till Finnair tycker jag. Jag matchade mitt Finnair till Miles & Smiles. Men eftersom jag inte flög nått med Turkarna sedan så dog det. Verkar gå bra för de flesta. http://statusmatcher.com/company/finnair Ändrades Oktober 18, 2018 av samet Komplettering Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 Precis nyss, skrev samet: Förstod jag rätt matchade Koppar sitt ROP med Finnair. Men borde gå lika bra med EB till Finnair tycker jag. Jag matchade mitt Finnair till Miles & Smiles. Men eftersom jag inte flög nått med Turkarna sedan så dog det. Tyckte finnarna verkade rätt tvära bara jag frågade om statusmatch. Men det kan ju ha varit en dag när dom hade fått vakna nyktra och humöret inte var på topp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 4 timmar sedan, skrev Fritz: Lyssnar ofrivilligt på den Thailändska delegationen som ockuperat Sakristian. ..en trevlig delegation. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Tyckte finnarna verkade rätt tvära bara jag frågade om statusmatch. Men det kan ju ha varit en dag när dom hade fått vakna nyktra och humöret inte var på topp. Jo. Förstår vad du menar... Men visar du ditt skinande kort, milslånga poängutdrag och 100+ flighter så kommer de nog att kasta sina kort efter dig för att få dig som kund... Ändrades Oktober 18, 2018 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev samet: Jo. Förstår vad du menar... Men visar du ditt skinande kort, milslånga poängutdrag och 100+ flighter så kommer de nog att kasta sina kort efter dig för att få dig som kund... Kan ju alltid försöka. Mom jag börjar jobba i Bergen så kan det fungera med finnarna, men då tappar jag nog möjligheten till ett lifetime gold hos EB äh! Tar en pizza på detta Ändrades Oktober 18, 2018 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Kan ju alltid försöka. Mom jag börjar jobba i Bergen så kan det fungera med finnarna, men då tappar jag nog möjligheten till ett lifetime gold hos EB Fortsätt med EB... det är ju klart bättre i Norden. Men du kan ju göra några prisvärda och bekväma resor till Thai under året du har bra status. I övrigt är EB programmet betydligt bättre för oss Nordbor speciellt med alla extrapoäng, Amex, 241 osv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 4 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Kan ju alltid försöka. Mom jag börjar jobba i Bergen så kan det fungera med finnarna, men då tappar jag nog möjligheten till ett lifetime gold hos EB äh! Tar en pizza på detta 350 NOK senare så är du skitnödig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 1 minut sedan, skrev samet: 350 NOK senare så är du skitnödig... Jo, men det betalades med Amex. Så jag sitter och drömmer mig bort i F-klass 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 Trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 Har mysstund med mig själv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu