Kenneth4618 Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 På bröllopsfest då Pau's (Björns dam) syster gängar sig. De lyckliga tu med två systrar till bruden Men jag har rätt trevligt sällskap jag också “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Så jäkla gött när man botaniserar skivsamlingen å hittar en gammal goding, som dessutom har underbar ljudkvalitet........😝 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Äntligen kom maten in 😋 Men den fick frugan. Själv åt jag mat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Nu lämnar jag regn och dålig kronkurs i BKK //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Refillstationen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Det här fira jag i alla fall med ett glas cola. Blev 6000 med dubbeln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Nu kikar jag på en gammal Charles Bronson rulle... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 "Du é ingen kvinna, de é ett världskrig"......... "Du é ingen kvinna, du é en TV-serie".......... "En sån fruktansvärd människa du har blivit Gun-Hilda, hur kunde detta hända"? "Jag som blev så bra"........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 14, 2018 Dela Inlagd Oktober 14, 2018 (ändrad) Boardar flyget till Davao från Cebu. Sen benutrymme katastrof. Grannen hade bättre space //Broskan Ändrades Oktober 14, 2018 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Oktober 14, 2018 Dela Inlagd Oktober 14, 2018 Högen växer,börjar bli trött på äpplen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
copterfan Inlagd Oktober 14, 2018 Dela Inlagd Oktober 14, 2018 (ändrad) Röker makrill..... Ändrades Oktober 14, 2018 av copterfan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 14, 2018 Dela Inlagd Oktober 14, 2018 8 timmar sedan, skrev copterfan: Röker makrill..... Var försiktig....... Det är beroendeframkallande........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 14, 2018 Dela Inlagd Oktober 14, 2018 On 2018-10-12 at 16:01, skrev frasse: Kollar ny konsert , Vad kostar en sån resa? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 15, 2018 Dela Inlagd Oktober 15, 2018 Typiskt Stockholm 😡 Men jag debiterar per timme, så varför klaga 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 15, 2018 Dela Inlagd Oktober 15, 2018 Lite semester, jo man tackar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 15, 2018 Dela Inlagd Oktober 15, 2018 15 minuter sedan, skrev ellim63: Lite semester, jo man tackar! Samma här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 15, 2018 Dela Inlagd Oktober 15, 2018 (ändrad) Svängde in till Arlanda istället för att köa. Thai air en timme sen idag live and direct. VID_20181015_081020.mp4 VID_20181015_080512.mp4 Ändrades Oktober 15, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Oktober 15, 2018 Dela Inlagd Oktober 15, 2018 Passar på att tvätta nya bilen efter helgens resa till Rayong. 😉😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 15, 2018 Dela Inlagd Oktober 15, 2018 Ägg Bea Mackor till eftm köppen ☕ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 15, 2018 Dela Inlagd Oktober 15, 2018 Fixat det sista på täckningen på båten inför kung Bores ankomst. Båten ser liten ut med dom breda båtarna på sidorna. Åkte sen och hämtade nya passet. Tog bara lite över 3v så var allt klart. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 23 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Svängde in till Arlanda istället för att köa. Thai air en timme sen idag live and direct. VID_20181015_081020.mp4 VID_20181015_080512.mp4 Oj oj, inte svära i kyrkan. Klockan måste gå fel. Thai sena, nä nä. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 Sitter på Biltrean i Uppsala. Toyotan tog sig bara hit fick bli taxi sista biten till Arlanda. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 Konferensfikar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 Åker tåg... Helt fel dag för det... https://www.dn.se/nyheter/sverige/fortsatta-tagforseningar-mellan-stockholm-och-goteborg/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 4 timmar sedan, skrev Enis: Sitter på Biltrean i Uppsala. Toyotan tog sig bara hit fick bli taxi sista biten till Arlanda. enis De sa kör till den skärihop tror jag swicha förbi @lynn ungefär vid Ikea och hon fick ställa sig på bromsen. nästan framme i Mehedeby började både bil och telefon ge upp så jag knackade på hos en vänlig själ som låna ut sin telefon. ringde efter Tony som kom och mötte och fick vara följebil till sista färden. Nu står den på Skutskärs bilskrot. så nu har jag bara en av fyra kvar, @rolbas gammla kalklass som väntar på skrotnisse och hans vänner. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu