BanFang Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 (ändrad) Peppar dagens mat. Det blir långkokt Khau ka moo idag. Ändrades Oktober 13, 2018 av BanFang Felstavat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Jaha,då provar vi igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Ja Barnvakter idag skulle bli pooldag vart dryga timmen sen stört ⛈ fick bli uppkoppling istället barn madrassen fram 💻game game game !!!! Ja ja vart ju lite motion idag ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Vad har man här att göra i svinottan...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Ett litet bidrag till thailändska statskassan och för bevarandet av svensk industritradition. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 21 minuter sedan, skrev Atom: Ett litet bidrag till thailändska statskassan och för bevarandet av svensk industritradition. Nu är du mallig när du får köra runt med röda skylltar och allt ps. Grattis til en fin bil, v8? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 17 minutes ago, Cavemannen said: Nu är du mallig när du får köra runt med röda skylltar och allt ps. Grattis til en fin bil, v8? Röda skyltar har jag haft förut; är alldeles för ointresserad och okunnig om bilar för att våga mig på att köpa en begagnad. Att jag är okunnig och ointresserad bevisas också av att jag inte har en aning om ifall den har V8 eller inte. Den har 4 däck och en ratt, så mycket mer vet jag inte. Och att det är en laddhybrid. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 4 minuter sedan, skrev Atom: Röda skyltar har jag haft förut; är alldeles för ointresserad och okunnig om bilar för att våga mig på att köpa en begagnad. Att jag är okunnig och ointresserad bevisas också av att jag inte har en aning om ifall den har V8 eller inte. Den har 4 däck och en ratt, så mycket mer vet jag inte. Och att det är en laddhybrid. Hoppas du vet vilket bränsle den ska tankas med, så du inte tankar fel. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev Atom: Röda skyltar har jag haft förut; är alldeles för ointresserad och okunnig om bilar för att våga mig på att köpa en begagnad. Att jag är okunnig och ointresserad bevisas också av att jag inte har en aning om ifall den har V8 eller inte. Den har 4 däck och en ratt, så mycket mer vet jag inte. Och att det är en laddhybrid. Nu fick du mig att googla...........det sitter en 2liters 4:a i den..... Drivmedel: Bensin, el med laddhybridteknik (plug-in) Pris: Momentum från 591 9000 kr, Incription 631 900 kr, R-design 636 900 kr Batteri: Litiumjon, 10,4 kWh Laddning: 2.5 timmar med laddbox, 3.5 timmar med 16 A, 6 timmar med 10 A. Snabbladdning ej möjligt. Räckvidd: 45 km på el (NEDC) Bränsleförbrukning: Blandad körning 0,21 l/mil, 49 g CO2/km, 1.8 kWh/mil Miljöklassning: Euro 6 Säkerhet: 5 stjärnor i Euro NCAP. Antisladdsystem, låsningsfria bromsar, dubbla krockkuddar fram, knäkrockkudde förare, krockgardin, krockkuddar bak. Motor: 4-cylindrig bensinmotor, 1969 cm3, 320 hk (235 kW) vid 5 700 varv/minut, 400 Nm vid 2200-5400 varv/minut. Elmotor: 87 hk (65 kW), 240 Nm. Systemprestanda: 407 hk, 640 Nm Växellåda: Åttaväxlad automat, fyrhjulsdrift Mått: L 469 cm, B 190 cm, H 166 cm, axelavstånd 287 cm Vikt: Tjänstevikt från 2 174 kg, maxlast ca 550 kg, släp 2 100 kg, bagage 505 l. Prestanda: 0-100: 5,3 sek, toppfart 230 km/h, 130 km/h på el Miljöförmåner: 40% reducerat förmånsvärde, 5 års fordonsskattebefrielse Förmånsvärde: 2 349 kr/månad Garantier: 2 år nybil, 3 år vagnskada, 12 år rostskydd, 1 år vägassistans, 1 år service Ändrades Oktober 13, 2018 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Precis nyss, skrev FF: Hoppas du vet vilket bränsle den ska tankas med, så du inte tankar fel. Det är bara hans polare Wille som tankar diesel i en bensinare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Eftersom frugan står på torget och drar in stålar passar jag på att slösa stålar på bäst i test korven 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 1 hour ago, FF said: Hoppas du vet vilket bränsle den ska tankas med, så du inte tankar fel. Det borde gå bra; här i Thailand slipper man ju tanka själv Inom Bkk borde vi dessutom klara oss utan att tanka alls då det är en laddhybrid. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 58 minuter sedan, skrev Cavemannen: Det är bara hans polare Wille som tankar diesel i en bensinare Appropå jag såg Lassie! Jag besökte Coop Forum i Eskilstuna förra helgen, ja jag besökte bolaget. Efter att jag lastat och baxat ut bilen så är jag 95% säker på att jag såg wille +fru gå in i Coop, jag stog mitt i bilkön annars hade jag givetvis stoppat och frågat om han "glömt" oss på MPR....... 🤶 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 2 timmar sedan, skrev Atom: Ett litet bidrag till thailändska statskassan och för bevarandet av svensk industritradition. Hej Atom! Grattis till en fin bil, och du tänker på miljön som kör hybrid Ha en kanonbra helg! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 35 minuter sedan, skrev Atom: Det borde gå bra; här i Thailand slipper man ju tanka själv Inom Bkk borde vi dessutom klara oss utan att tanka alls då det är en laddhybrid. En bra stund lär ni väl klara er utan att tanka. Fast vet inte hur mycket power AC drar. Nåja, det är skönt att glida fram ljudlöst ibland. Den är rätt pigg, vilket jag åtminstone brukar uppskatta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Hej 🙂 Idag har jag varit och rest, RGN - BKK - hem och nu BKK. Där borta är den, Shwedagon Pagoda klädd med 5,448 diamonds (största på 72 Carat), 2,317 rubiner och 60 000 Kg guld. Och nu väntar på TG688. Ha en kanonbra helg! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 5 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej 🙂 Idag har jag varit och rest, RGN - BKK - hem och nu BKK. Där borta är den, Shwedagon Pagoda klädd med 5,448 diamonds (största på 72 Carat), 2,317 rubiner och 60 000 Kg guld. Och nu väntar på TG688. Ha en kanonbra helg! Vafalls! Ingen LEO? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 5 minuter sedan, skrev Tommy: Vafalls! Ingen LEO? MVH Han har väl lärt sig med åren 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 3 timmar sedan, skrev Atom: Ett litet bidrag till thailändska statskassan och för bevarandet av svensk industritradition. 1 timme sedan, skrev stjp8729: Hej Atom! Grattis till en fin bil, och du tänker på miljön som kör hybrid Ha en kanonbra helg! @stjp8729 du gav väl @Atom ett bästa kompis pris enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 köpte mig en tonic, fick en kasse buljongben och skänkte en slant till barncancerfonden. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 På Zumen med frugan och dricker självrunnet.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 kokar kutiao enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 4 timmar sedan, skrev Atom: Ett litet bidrag till thailändska statskassan och för bevarandet av svensk industritradition. Grattis till en supersnygg bil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 2 timmar sedan, skrev Cavemannen: Han har väl lärt sig med åren 😉 Dom hade ingen Leo, så har skickat in en klagan. Ha en kanonbra helg :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 13, 2018 Dela Inlagd Oktober 13, 2018 Preppar lördagsgott......😋 Japp, blir tillbaka i pastaträsket.......😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu