hamnoi Inlagd Oktober 5, 2018 Dela Inlagd Oktober 5, 2018 2 timmar sedan, skrev ellim63: Har du varit på kosläpp nån gång..? Det är ju kaos kvadratkilometer omkring! Såg Jitex-Öxabäck 1987, det räcker Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 5, 2018 Dela Inlagd Oktober 5, 2018 39 minuter sedan, skrev Enis: enis Kräftor och amarula, det är thaifest deluxe.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 5, 2018 Dela Inlagd Oktober 5, 2018 2 timmar sedan, skrev Boa52: Skulle tro att dom gör så gott dom kan sen om det inte behagar herrarna låt bli att titta och gnäll inte Lite som med dig och bokstäver, ibland blir det tokigt men du gör så gott du kan Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 5, 2018 Dela Inlagd Oktober 5, 2018 57 minuter sedan, skrev ellim63: Kräftor 35 kr förpackningen på kööpppra så man får inte köpa för många så det går överstyr /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 5, 2018 Dela Inlagd Oktober 5, 2018 58 minuter sedan, skrev ellim63: amarula rea på skaldjurkryssningen.... men det blev ju inte så billigt för mig /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 Så där, nu är koket igång.Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 Loungar lite... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 14 timmar sedan, skrev Enis: enis Många munnar att mätta.😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 18 timmar sedan, skrev GreenValley: Höjdpunkten är att käringarna skriker mer och högre än vad kossorna råmar! Stämmer ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 Läser AB och undrar om det är vår vän Soengsang som har kört fast med flis båten https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8w8eQ1/stort-lastfartyg-pa-grund-norr-om-stockholm //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 En sväng till återvinningscentralen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 1 timme sedan, skrev Broskan: Läser AB och undrar om det är vår vän Soengsang som har kört fast med flis båten https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8w8eQ1/stort-lastfartyg-pa-grund-norr-om-stockholm //Broskan Färgerna var iallafall rätt 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 3 timmar sedan, skrev samet: Loungar lite... Om jag ser rätt så är kylen med bubbel "låst".... Läste något om att det bara finns tillgängligt på fredagar Mycket försämringar med SAS. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 2 timmar sedan, skrev Broskan: Läser AB och undrar om det är vår vän Soengsang som har kört fast med flis båten https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8w8eQ1/stort-lastfartyg-pa-grund-norr-om-stockholm //Broskan Nä, men den fan inkräktar på mina laster.....de där från Hargshamn vill jag ju ha alla av.... Skämt och sido, de verkar fått blackout, således tappat styrförmågan och gått upp på grund, mest lerbankar där han står så med lite tur ingen sten. Och de är också lossdragna nu, så det var troligen "bara" upp i leran. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 Funderar på att lämna MPR eller bara bli en s.k passiv medlem.............lite less på MPR om jag ska vara ärlig!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 2 minuter sedan, skrev thomas001: Funderar på att lämna MPR eller bara bli en s.k passiv medlem.............lite less på MPR om jag ska vara ärlig!! Tycker jag du inte ska göra, dina bilder från det vanliga livet är värdefulla....skit i surkukar(gubbar) som ska styra andra. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 Och nu åkte lammsteken in i ugnen.. Äpplen ska skalas och klyftas, det måste bli bra nu när vi får finbesök! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 24 minuter sedan, skrev ellim63: Och nu åkte lammsteken in i ugnen.. Äpplen ska skalas och klyftas, det måste bli bra nu när vi får finbesök! När ska jag komma? Adress? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 13 minuter sedan, skrev Abercrombie: När ska jag komma? Adress? Tyvärr är det fullbokat ikväll, var snäll att ha lite mera framförhållning när du vill äta något fantastiskt gott... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 1 timme sedan, skrev ellim63: Och nu åkte lammsteken in i ugnen.. Äpplen ska skalas och klyftas, det måste bli bra nu när vi får finbesök! Lyxlirare en annan får nöja sig med lite falukorv med tillbehör Dags att stoppa in i ugnen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 Tweakar inställningar på nya TVn - sett genom 3D brillorna..... Tusan vad smäller! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 Prepp. Nu saknas avocado o lite annat. Madame skulle handla men har nog traffat en kompis Eller 2. Att prata om svamp plockning o annat kan ta en stund... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 Funderar på om detta kan va ngt?.......🤔 Jag gillar ju karré och jag älskar bacon, så då borde det väl vara bra?........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 3 minutes ago, Kötthandlarn said: Funderar på om detta kan va ngt?.......🤔 Jag gillar ju karré och jag älskar bacon, så då borde det väl vara bra?........ Inte provat. Har du inhandlat? Jag hittade detta men handlade inte. Har du testat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 19 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Funderar på om detta kan va ngt?.......🤔 Jag gillar ju karré och jag älskar bacon, så då borde det väl vara bra?........ Är det rökt eller är det bara rökarom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu