Kötthandlarn Inlagd Oktober 1, 2018 Dela Inlagd Oktober 1, 2018 Checkar in på ett nytt hotell i en gammal stad........ Inget märkvärdigt men rent å fräscht..... Skethustronen var perfekt placerad vilket ger höga poäng även om rummet är billigt ....... Tyckte vid en första anblick att skethusrullen var för långt ifrån men det visade sig att den var inom lagom räckhåll för både vänster- & högertorkare......... Kul handfat........ Å för att hälla bensin på elden........ Här borrar man inte i fogen........😱 Nära till jobbet imon........ Bara ett stenkast å det känns på lukten.....😉 Kalmar kommun har defenitivt ett problem då stadskärnan växt sig ända ut till grindarna på slakteriet och grannarna i de fina bostadsrättera klagar på lukten kontra alternativet att KLS väljer att bygga nytt ngn annanstans med förlusten av hundratals arbetstillfällen...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 1, 2018 Dela Inlagd Oktober 1, 2018 17 minuter sedan, skrev frogfish: Det är hon. Men hon spelar tyvärr för andra laget.... Skiter jag i...... Hon är vacket..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 1, 2018 Dela Inlagd Oktober 1, 2018 7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Skiter jag i...... Hon är vacket..... Det håller jag med om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 1, 2018 Dela Inlagd Oktober 1, 2018 58 minuter sedan, skrev hamnoi: Att se damer spela fotboll är som att se kossor tävla på V75 Den var inge bra, tror dom sänker dej när som helst när det gäller fotboll, bara gnäll eller hur från dej. Sen vem f-n tittar på V75 måste vara nån nörd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 1, 2018 Dela Inlagd Oktober 1, 2018 Precis nyss, skrev Boa52: Den var inge bra, tror dom sänker dej när som helst när det gäller fotboll, bara gnäll eller hur från dej. Sen vem f-n tittar på V75 måste vara nån nörd Hehe, damlandslaget får storpisk av P-15 lag, du är lika bortkommen som vanligt, håll dig till att dricka dunk, det behärskar du Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 1, 2018 Dela Inlagd Oktober 1, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev hamnoi: Att se damer spela fotboll är som att se kossor tävla på V75 Tycker det är lugna o fina,(elaka) kossor för det mesta när jag spelar på V75.... Ändrades Oktober 1, 2018 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 2, 2018 Dela Inlagd Oktober 2, 2018 (ändrad) Gratisfika hos Dahl. Det var länge sedan 😃 Ändrades Oktober 2, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 2, 2018 Dela Inlagd Oktober 2, 2018 Kollar in åsk/regnväder som hållit på sen tiotiden förm ⛈⚡ Bara att ta det lungt & en 🍌 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 2, 2018 Dela Inlagd Oktober 2, 2018 Här är det fest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 2, 2018 Dela Inlagd Oktober 2, 2018 (ändrad) Gratisfika igen😋 Denna gång på Johannesberg Slott Ändrades Oktober 2, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Oktober 2, 2018 Dela Inlagd Oktober 2, 2018 Väntar på kollegan som är inne och handla fika👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Oktober 2, 2018 Dela Inlagd Oktober 2, 2018 3 olika mäklare,skiljer 600 tusen mellan lästa o högsta start budet,men jag har en hum om vad jag kan få,får ta en fundering i Thailand under vintern om man ska sälja eller inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 2, 2018 Dela Inlagd Oktober 2, 2018 10 timmar sedan, skrev Jani75: Väntar på kollegan som är inne och handla fika👍😁 Ser ut som en Volvo Fl7 som du sitter i med Joab grusflak och en Effer kran. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 2, 2018 Dela Inlagd Oktober 2, 2018 En iskall snut-dam ingår om jag minns rätt. Flistugg Borde inte vara svår för dig att knäcka enisSkickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 On 2018-10-01 at 19:52, skrev Kötthandlarn: Checkar in på ett nytt hotell i en gammal stad........ Här borrar man inte i fogen........😱 I Kalmar fuskar de inte, de kan sin sak rörpularna där Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 54 minuter sedan, skrev Soengsang: I Kalmar fuskar de inte, de kan sin sak rörpularna där De sköter sig bra här på dyra Phuket åxå. Kroppduschen Rövduschen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 3 minuter sedan, skrev rolba: De sköter sig bra här på dyra Phuket åxå Man får vad man betalar för Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 Käkat frukost och insett att vi blir kvar i den kungliga Hufvudstaden till i eftermiddag, hade hoppats på att vingla iväg före lunch. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 Om jag uttrycker mig ofint och rakt på sak så är det väl närheten och möjligheten till fettan, om jag minns rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 Ingen bild men tittar ut på årets första snöfall, de ni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 1 timme sedan, skrev Soengsang: Käkat frukost och insett att vi blir kvar i den kungliga Hufvudstaden till i eftermiddag, hade hoppats på att vingla iväg före lunch. Du får knuffa undan dom stora Finlands färjorna så du kommer fram!🤤 Kör hesa Fredrik bara:brööööööööööööööööööl Bröööööööööööööööl!😜 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 16 minuter sedan, skrev Boa52: Ingen bild men tittar ut på årets första snöfall, de ni Jasså, kom det inget 1 Januari? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 (ändrad) Kollar in markarbete på tomten snett över gatan hos Svärmor dom har kört rivnings lass i ett par dar ska tydligen börja byggas nästa vecka 🏠 Ändrades Oktober 4, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 Har förmodligen spenderat för mycket i Crazy bar för nu är jag medbjuden på bbq i Chalong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 (ändrad) Knatat runt på obygden i nästan 1h i stekande sol och vissa bor jävligt fattigt. Lyckades krypa in på Texaco för en iskall och AC. Ändrades Oktober 3, 2018 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu