Peolito Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Tjackar lite ost och skinka till kvällen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Målat om dotterns rum. Nu röd, förr blå. Detta eviga renoverande. Nu blir det DN och pilsner. Betydligt mer avkopplande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Målat om dotterns rum. Nu röd, förr blå. Detta eviga renoverande. Nu blir det DN och pilsner. Betydligt mer avkopplande. Sorry, det är ju en bildtråd. Här kommer väggen - som blir röd just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Å så har man börjat dekantera kvällens vin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Ute i regnet och gör mig förtjänt av en öl och lite vin ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Nu blir det parmaskinka, oliver och grottlagrad gruyer ost. Till det ett lämpligt rödtjut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Nu blir det parmaskinka, oliver och grottlagrad gruyer ost. Till det ett lämpligt rödtjut.ImageUploadedByMaipenrai1395419180.497869.jpg En av mina favoriter just nu! Vinet alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 En av mina favoriter just nu! Vinet alltså. Första gången jag dricker vinet och jag håller med dig, riktigt gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 En av mina favoriter just nu! Osten alltså. Fan den e supergod, om man kan vänta tills den e rumstempererad.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Samlar kraft så det kanske kan bli flyg & hotell bokat under kvällen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Samlar kraft så det kanske kan bli flyg & hotell bokat under kvällen IMG_1113.jpg Rätta takter Viktiga beslut tar man under alkoholpåverkan.Mackan visar karlatag. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Rätta takter Viktiga beslut tar man under alkoholpåverkan.Mackan visar karlatag. Och nu var flyget bokat och betalt Hotellet väntar jag offert ifrån så det dröjer några öl innan det blir klart... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Ruskprick kom just på besök.Han har fått återfall med chipspåsen.jag får inte av den. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Väntar på att klockan skall bli 8, så att vi kan åka hem... En bra dag på restaurangen idag, men har man vart här 12,5 timmar redan, så känns det som om det är dags för ett par kalla. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Hittade en sådan här. Tyckte jag kände igen den. Och visst fan! Det var B747 övningsfordon inför HP dagarna. Dessutom är den obligatorisk som stöttemedel när han går på kvarterskrogen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Hittade en sådan här. Tyckte jag kände igen den. Och visst fan! Det var B747 övningsfordon inför HP dagarna. Dessutom är den obligatorisk som stöttemedel när han går på kvarterskrogen. Är det som på en B747 PE-längst fram, så att du får bra service och lårbensutrymme när han skjutsar dig till fyllepizzan? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Ruskprick kom just på besök.Han har fått återfall med chipspåsen.jag får inte av den. Årets bild 2014! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Är det som på en B747 PE-längst fram, så att du får bra service och lårbensutrymme när han skjutsar dig till fyllepizzan? Här bjuds på vadderad korg, hjälm och kanelbullar. Full service för mina gäster. 1500:- tur och retur till kvarterskrogen. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Här bjuds på vadderad korg, hjälm och kanelbullar. Full service för mina gäster. 1500:- tur och retur till kvarterskrogen. Så du har liksom snåljåparna Thai dragit in ostbrickan... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Märkvärdig kille det där.Dricker kaffe med sugrör.Allt för att behålla chipspåsen. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Märkvärdig kille det där.Dricker kaffe med sugrör.Allt för att behålla chipspåsen. Skitsnack. Det är bara för att hålla kvar aromen från kaffet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Märkvärdig kille det där.Dricker kaffe med sugrör.Allt för att behålla chipspåsen. Inte Irish Coffe med sugrör då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Inte Irish Coffe med sugrör då? vi har gjort bokslut med spriten.Har ju pingstkyrkan utanför. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Är det kok- brygg- eller kapselkaffe? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Är det kok- brygg- eller kapselkaffe? Ja just det det är det. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu