Oregistrerad Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 Käkar kex. De har vuxit sedan jag fikade senast! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 Kollar utsikten i Crazy bar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 39 minuter sedan, skrev clion: Stämmer Men nu är vi ju 5 6 stycken pensionärer som träffas och bygger muskler Det uttrycket kommer från Rolf 80 år När hanns Nalle ringer Så säger han med barsk röst jag är och bygger muskler just nu Å vi skrattar Han kör det lättaste Ja vi är en rolig gäng som får många goa skratt Efter Det är sant Jag ska inte bli nån muskel knutte Det gick bra innan semestern fan va jag lyfte Nu efter semestern kommer jag inte upp i de vikterna Bengt sa att vi blir svagare och svagare nu när vi bli äldre Så det väl så bara deppa ihop och suga i sig Stockholmare ok lite musik Den 75 åriga Tina Thörner är otrolig Jag gillar henne skarpt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 På väg från Helsingfors till Budapest[emoji1]Värdelöst benutrymme på denna sketna A320.Tacka vet jag B747.Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 1 minut sedan, skrev B747: På väg från Helsingfors till Budapest Värdelöst benutrymme på denna sketna A320.Tacka vet jag B747. Skickat från min iPhone med Tapatalk Trevlig resa #strupenskahasitt Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 4 minuter sedan, skrev B747: På väg från Helsingfors till Budapest Värdelöst benutrymme på denna sketna A320.Tacka vet jag B747. Skickat från min iPhone med Tapatalk En Lapp i Budapest 🤣 Trevlig Resa !!!!!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 En Lapp i Budapest 🤣 Trevlig Resa !!!!!!!!!!! Hohoooooooo????!!!!!!!7778eegoSkickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 1 timme sedan, skrev B747: På väg från Helsingfors till Budapest Värdelöst benutrymme på denna sketna A320.Tacka vet jag B747. Skickat från min iPhone med Tapatalk Tur du fotar under resans gång så du har lite koll på vad du gjort sen 55555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 1 timme sedan, skrev B747: På väg från Helsingfors till Budapest Värdelöst benutrymme på denna sketna A320.Tacka vet jag B747. Skickat från min iPhone med Tapatalk Ska du träffa HC “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 Handlat lite lokalproducerat hos slaktaren! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 Ska du träffa HC [emoji6] Nej.Är han kvar?Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev B747: Nej.Är han kvar? Skickat från min iPhone med Tapatalk Yes sitter o röker på Rummet ! Väntar in en Taxfree limpa från Dig ! Ändrades September 26, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 53 minuter sedan, skrev B747: Nej.Är han kvar? Skickat från min iPhone med Tapatalk Vet int. I lördags var han där “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 27, 2018 Dela Inlagd September 27, 2018 Dricker morgonköppen ☕ & kollar in morgontrafiken 🚐 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 27, 2018 Dela Inlagd September 27, 2018 4 timmar sedan, skrev koppar55: Läser om en svensk och hans Thaifru som fått kontot länsat i Thailand. https://www.thaivisa.com/forum/topic/1059064-swedish-man-and-thai-wife-go-to-chaiyaphum-police-after-half-a-million-missing-from-bank-account/ Skimning ? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 27, 2018 Dela Inlagd September 27, 2018 1 minut sedan, skrev koppar55: Från SCB får jag uppdatering via Line app och mail på alla transaktioner. Får det samma från Kasikorn, mail och SMS. Men har svårt att tänka mig att det inte finns en naturlig förklaring, skimning eller någon släkting(som nämns) som med bankboken lyckats ta ut pengar. Hursom så måste det ju tydligt synas i deras statement, underlig historia. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 27, 2018 Dela Inlagd September 27, 2018 Jag får också notifikationer från Bangkok Bank när jag använder internetbanken eller appen. Men får inget när jag utför transaktioner på bankkontor. Såg denna nyhet på FB igår... där antydes det att det skulle vara "banken" som tagit pengarna. Någon som jobbade på banken kanske... antydes... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 27, 2018 Dela Inlagd September 27, 2018 (ändrad) Just nu! Kålpudding, kokta pärer,gräddsås gjord på skyn, lingonsylt samt ett stort glas Fantomen-dricka!! Ändrades September 27, 2018 av thomas001 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 27, 2018 Dela Inlagd September 27, 2018 Köttet ska tempereras.. Mekar en rabarberpaj så länge! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 27, 2018 Dela Inlagd September 27, 2018 Visst är det vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 27, 2018 Dela Inlagd September 27, 2018 Försöker relaxa efter en hittills stressig vecka....... @Enis Relalalaxa tryck på paus å softa det gör man ju för sällan alldeles för ofta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 27, 2018 Dela Inlagd September 27, 2018 Jävlar vad det regnar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 27, 2018 Dela Inlagd September 27, 2018 (ändrad) Fulstreamar Blåvitt mot Gnaget..... Varför vet jag inte för det är bara självplågeri..... 0-1 redan nu........ Ändrades September 27, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 27, 2018 Dela Inlagd September 27, 2018 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fulstreamar Blåvitt mot Gnaget..... Varför vet jag inte för det är bara självplågeri..... 0-1 redan nu........ Finns inte en spelare i startelvan som skulle ta plats på råttornas bänk en gång, klasskillnad ! Man får vara nöjd om det stannar vid 2-3 bollar i röven. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 27, 2018 Dela Inlagd September 27, 2018 20 minuter sedan, skrev hamnoi: Finns inte en spelare i startelvan som skulle ta plats på råttornas bänk en gång, klasskillnad ! Man får vara nöjd om det stannar vid 2-3 bollar i röven. Skruva in dom 🎈 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu