svampen Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 Ja BKK åkte på stryk har spelat lite Korpen FIM en av dom sämsta matcher jag sett ⚽ Nä nu åker Led ut ? Ho HO. Hos 🍄 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Förbereder frukostmackor inför kommande arbetsvecka..........😄 Packas i låda tillsammans med lunchlåda......... I denna söta lilla kylväska......... Ja shysst men är dom inte rätt torra typ ons-torsd Fredag måste det va skorpor Puss 🍞 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 Hoppsan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 (ändrad) 25 minuter sedan, skrev ellim63: Hoppsan.. Är Ni hos Klings ???? Ha en Underbar kväll ! Ändrades September 23, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 7 timmar sedan, skrev svampen: Ja shysst men är dom inte rätt torra typ ons-torsd Fredag måste det va skorpor Puss 🍞 Allt går att köra i micro ... om det inte är för tort för då blir det brasa "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 24, 2018 Dela Inlagd September 24, 2018 20 timmar sedan, skrev M33: Haha, viss erfarenhet av tyger har jag..... Men kastade in en stor hög med kläder utan att titta / känna, kollade bara snabbt så inget rött / vitt låg i högen. Man har ju testat att tvätt rött och vitt tidigare Ingen fara. Jag tror du klär i rosa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 24, 2018 Dela Inlagd September 24, 2018 (ändrad) Just nu så sitter jag på mjölkpallsexpressen mot Bangkok. Jag skall ut på nya äventyr och vet inte exakt vart det bär hän. Någonstans norrut blir det i alla fall och planen är att besöka Phitsanulok eller kanske Phetchabun. Luke the Drifter Ändrades September 24, 2018 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 24, 2018 Dela Inlagd September 24, 2018 6 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Just nu så sitter jag på mjölkpallsexpressen mot Bangkok. Jag skall ut på nya äventyr och vet inte exakt vart det bär hän. Någonstans norrut blir det i alla fall och planen är att besöka Phitsanulok eller kanske Phetchabun. Luke the Drifter Annars så jobbar vi vanliga på som vanligt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 24, 2018 Dela Inlagd September 24, 2018 (ändrad) Åker buss typ PRO och vi sitter dock en MILF deluxe i sätesraden framför med värsta sillisarna både i tutt och munregionen. Därför gråhåriga farbrorn lutar så väldigt / Enis Ändrades September 24, 2018 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 24, 2018 Dela Inlagd September 24, 2018 4 minuter sedan, skrev Enis: Åker buss typ PRO och vi sitter dock en MILF deluxe i sätesraden framför med värsta sillisarna både i tutt och munregionen. Därför gråhåriga farbrorn lutar så väldigt / Enis Ha en trevlig båttur “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 24, 2018 Dela Inlagd September 24, 2018 Shoppat lite till kollegorna som skall ner till Afrika och jobba Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 24, 2018 Dela Inlagd September 24, 2018 1 timme sedan, skrev Tallviking: Shoppat lite till kollegorna som skall ner till Afrika och jobba Vivalla Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 24, 2018 Dela Inlagd September 24, 2018 Kollar på fullmånesrace enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 25, 2018 Dela Inlagd September 25, 2018 (ändrad) Hemma Mans Tjänst 👷💤 plockar ner gårdagens tvätt sen blir det att knalla ner till Lokala Thaien för att få sig Lunch 🍴 Ändrades September 25, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 25, 2018 Dela Inlagd September 25, 2018 Klockan 8.00 öppnar vårdcentralen i Kallhäll, 8.30 gick jag in till läkaren fick remiss till lungröntgen i Jakobsberg, nu är det avklarat och avslutar med en fika. Snabba ryck här allt avklarat på en timme och tio minuter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 25, 2018 Dela Inlagd September 25, 2018 Funderar på om man skulle spänna på sig vattenskidorna o ta ett hopp,men det skulle väl bli det sista man gjorde i detta liv😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd September 25, 2018 Dela Inlagd September 25, 2018 Jag är i Issan. Kollar efter folk att bjuda laget runt på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd September 25, 2018 Dela Inlagd September 25, 2018 (ändrad) On 2018-09-24 at 08:15, skrev koppar55: Lämnat Everesten på första servicen och kollar in Ford Ranger Raptor. Wow vilken häftig bil. Skulle mer än gärna äga en, men kan inte på villkors vis motivera ett köp. Funderar på att skaffa mig en gård bara för att kunna motivera ett köp. Tjejen funderar på att köpa sig en häst så det kanske finns hopp om att det kan behövas en bil för att dra hästsläpp 😉. Min kompis som är biltokig har samma problem. Men han har ständiga diskussioner med sin fru. Han har löst det så att hon köper alla djur hon vill ha och han köper bilar. Ändrades September 25, 2018 av AnTove Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 25, 2018 Dela Inlagd September 25, 2018 Är inte det här snubben från klamydiatunnan i pattis? https://www.expressen.se/gt/terje-har-fatt-200-mejl-fran-porrbluffarna/ https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/tusentals-i-vastsverige-utpressas-med-hotelsebrev Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd September 25, 2018 Dela Inlagd September 25, 2018 32 minutes ago, hamnoi said: Är inte det här snubben från klamydiatunnan i pattis? https://www.expressen.se/gt/terje-har-fatt-200-mejl-fran-porrbluffarna/ https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/tusentals-i-vastsverige-utpressas-med-hotelsebrev Visst är det så. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 Var är båten o människorna,nu när jag kände mej redo för ett hopp😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 Diskar 💤boring men man har ju ganska bra vy att kolla av sunset ?📶 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 Har vart på gymmet och byggt muskler. NU blir dom ju inte så stora som jag önskade pga av åldern 69 år nu men fil going strong Var nere på Gröna näsan efter gymmet OCH ICA och inhandlad 3 Stockholmare Men nu sjunger jag i lägenheten och mår bra Tror ja få göra ett besök till Börjar bli torr i strupen lite musik ingår Min favorit Rocken roll med en symfoni orkester har jag aldrig sett men med hörlurarna på så blir det mäktigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 3 minutes ago, clion said: Har vart på gymmet och byggt muskler. NU blir dom ju inte så stora som jag önskade pga av åldern 69 år nu men fil going strong Var nere på Gröna näsan efter gymmet OCH ICA och inhandlad 3 Stockholmare Men nu sjunger jag i lägenheten och mår bra Tror ja få göra ett besök till Börjar bli torr i strupen lite musik ingår Min favorit Rocken roll med en symfoni orkester har jag aldrig sett men med hörlurarna på så blir det mäktigare Att bygga muskler och direkt efteråt häva i sig alkohol är ingen bra kombo heller. Skål! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 39 minuter sedan, skrev swedenfarang: Att bygga muskler och direkt efteråt häva i sig alkohol är ingen bra kombo heller. Skål! Stämmer Men nu är vi ju 5 6 stycken pensionärer som träffas och bygger muskler Det uttrycket kommer från Rolf 80 år När hanns Nalle ringer Så säger han med barsk röst jag är och bygger muskler just nu Å vi skrattar Han kör det lättaste Ja vi är en rolig gäng som får många goa skratt Efter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu