Soengsang Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 Kör under en bro... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 Dricker Eftm Köppen ☕ & Snutbulle Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 15 timmar sedan, skrev M33: Tvättar. Minnesanteckning till nästa gång, titta på tvättinstruktionen. 100% Merinoull = handtvätt. Om du har fintvätt på maskin så funkar det alt special program. Tvätta i 30 grader. Använda även tvättmedel för fintvätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 2 minuter sedan, skrev mooton: Om du har fintvätt på maskin så funkar det alt special program. Tvätta i 30 grader. Använda även tvättmedel för fintvätt. Jo jag har något sånt, men det krävs att man tittar på tröjorna innan man slänger in dem. Till mitt försvar så har jag en nästan identisk tröja i 100% bomull så jag trodde det var den jag tvättade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 4 timmar sedan, skrev koppar55: Spanska Baron De Ley är ett riktigt höjdarvin med tanke på priset.👌👍 Håller med! Fast jag håller Masi ett pinnhål högre. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev M33: Jo jag har något sånt, men det krävs att man tittar på tröjorna innan man slänger in dem. Till mitt försvar så har jag en nästan identisk tröja i 100% bomull så jag trodde det var den jag tvättade. Jag hoppas att du känner skillnad på bomull och ylle 😃. Var tröjan torktumlad? Ser nästan ut så. Inga stickade tröjor skall torktumlas. Ändrades September 23, 2018 av mooton lagt till text Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 Precis nyss, skrev mooton: Jag hoppas att du känner skillnad på bomull och ylle 😃. Stekarn känner bara skillnad på sillisar eller ej... allt annat är oväsentligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 2 minuter sedan, skrev mooton: Jag hoppas att du känner skillnad på bomull och ylle 😃. Haha, viss erfarenhet av tyger har jag..... Men kastade in en stor hög med kläder utan att titta / känna, kollade bara snabbt så inget rött / vitt låg i högen. Man har ju testat att tvätt rött och vitt tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 2 minuter sedan, skrev samet: Stekarn känner bara skillnad på sillisar eller ej... allt annat är oväsentligt! Blygdläppar och pungkulor känner han skillnad på med, ivf hälften av gångerna👍 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 Precis nyss, skrev hamnoi: Blygdläppar och pungkulor känner han skillnad på med, ivf hälften av gångerna👍 Japp, du var svår vid testet. Men fick ju rätt i att du saknar kulor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 Äntligen hemma.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev M33: Haha, viss erfarenhet av tyger har jag..... Men kastade in en stor hög med kläder utan att titta / känna, kollade bara snabbt så inget rött / vitt låg i högen. Man har ju testat att tvätt rött och vitt tidigare Vad kör Du Orange på för grader ???? Ändrades September 23, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 3 minuter sedan, skrev svampen: Vad kör Du Orange på för grader ???? Alltid 110 👊🏾 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 6 minuter sedan, skrev svampen: Vad kör Du Orange på för grader ???? Fick du ta med dig uniformen hem. Det var snällt av dem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 20 minuter sedan, skrev M33: Japp, du var svår vid testet. Men fick ju rätt i att du saknar kulor. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 Frukost,behöver nog gå o handla 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 Dags att få in lite rutiner igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 3 minuter sedan, skrev M33: Dags att få in lite rutiner igen Nya Tvättmaskinen ????? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 2 timmar sedan, skrev M33: Dags att få in lite rutiner igen Men du har tagit sikte mot godisbutiken tvärs över torget ser jag......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 Pudrar näsan i Hasslerör! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 19 timmar sedan, skrev M33: Tvättar. Minnesanteckning till nästa gång, titta på tvättinstruktionen. 100% Merinoull = handtvätt. Blir perfekt som en topp,då kan du ju visa ribborna oxå 😉 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 6 minuter sedan, skrev måne: Blir perfekt som en topp,då kan du ju visa ribborna oxå 😉 Ribborna? Jag brukar bara ha en ribba.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 Precis nyss, skrev M33: Ribborna? Jag brukar bara ha en ribba.... Men den når väl inte till naveln? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 Tar en kvällsbira och kollar in BKK United på nya Platten 🍺⚽ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 23, 2018 Dela Inlagd September 23, 2018 Förbereder frukostmackor inför kommande arbetsvecka..........😄 Packas i låda tillsammans med lunchlåda......... I denna söta lilla kylväska......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu