Kötthandlarn Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 (ändrad) 32 minuter sedan, skrev Soengsang: Åk du ut till Vinga så får du hålla i hatten. http://www.sjofartsverket.se/sv/Snabblankar/Kartviewers/ViVa/ Nä, va fan skall man dit ut å göra för när man trivs så bra här på berget i Majorna (röd plupp)......... Byvindar på 24 m/s är som en normal söndagspromenad i Blåseborg........ Ändrades September 21, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 6 minuter sedan, skrev ellim63: Det är vi som håller Knud stången.. 😄 Stena har stabilt bar-last denna resan😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Nä, va fan skall man dit ut å göra för när man trivs så bra här på berget i Majorna (röd plupp)......... Byvindar på 24 m/s är som en normal söndagspromenad i Blåseborg........ Men snälla Köttis... hur är det med geografin? Vet du inte ens vart du bor? Din röda plupp är ju snarare olskroken... eller kanske skatås... skäms på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 33 minuter sedan, skrev Sangwal: Tycktes se ett löv blåsa förbi rutan.. Rock on! 28 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Var det ett lööf eller flera löfven? Spelar ingen roll, båda är blåsta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 5 minuter sedan, skrev samet: Men snälla Köttis... hur är det med geografin? Vet du inte ens vart du bor? Din röda plupp är ju snarare olskroken... eller kanske skatås... skäms på dig! Pluppen var placerad i majorna, men det blåser fattar du väl... Ronk on Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 9 minuter sedan, skrev samet: Men snälla Köttis... hur är det med geografin? Vet du inte ens vart du bor? Din röda plupp är ju snarare olskroken... eller kanske skatås... skäms på dig! Hahah tänkte det samma, men valde att vara tyst då jag inte är så hundra på Gbg.....men jag tycker köttis plupp är någonstans vid östra sjukhuset? Och i majorna brukar jag ju bo på samma hotell som @Kenneth4618 så just det ställena vet jag på ett ungefär Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 38 minuter sedan, skrev samet: Men snälla Köttis... hur är det med geografin? Vet du inte ens vart du bor? Din röda plupp är ju snarare olskroken... eller kanske skatås... skäms på dig! 28 minuter sedan, skrev Soengsang: Hahah tänkte det samma, men valde att vara tyst då jag inte är så hundra på Gbg.....men jag tycker köttis plupp är någonstans vid östra sjukhuset? Och i majorna brukar jag ju bo på samma hotell som @Kenneth4618 så just det ställena vet jag på ett ungefär Sökte asyl hos Hamnoi....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 49 minuter sedan, skrev samet: Men snälla Köttis... hur är det med geografin? Vet du inte ens vart du bor? Din röda plupp är ju snarare olskroken... eller kanske skatås... skäms på dig! 42 minuter sedan, skrev Sangwal: Pluppen var placerad i majorna, men det blåser fattar du väl... Ronk on 38 minuter sedan, skrev Soengsang: Hahah tänkte det samma, men valde att vara tyst då jag inte är så hundra på Gbg.....men jag tycker köttis plupp är någonstans vid östra sjukhuset? Och i majorna brukar jag ju bo på samma hotell som @Kenneth4618 så just det ställena vet jag på ett ungefär Sangwal har fattat........ Samet bor ju inte ens i Gbg utan i Ale........... Och den stora röda pluppen beror enbart på att jag är "Kingen av Blöteborg"........ Jag kommer snart att annektera Olskroken, Redbergsplatsen, Skatås och alla områden däromkring som för tillfället är fria områden........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 24 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Sangwal har fattat........ Samet bor ju inte ens i Gbg utan i Ale........... Och den stora röda pluppen beror enbart på att jag är "Kingen av Blöteborg"........ Jag kommer snart att annektera Olskroken, Redbergsplatsen, Skatås och alla områden däromkring som för tillfället är fria områden........ Sant Köttis. Men jag vet VART jag bor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 ..snart färdiga för idag, men i morgon fortsätter de🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 1 minut sedan, skrev samet: Sant Köttis. Men jag vet VART jag bor! Ja med....... Som Kingen i Blöteborg äger jag allt på fastlandet........ Hisingen tillhör L64 eller de norske....... Men vi kan ha en vildmarks- & överlevnadshelg, så kan vi kolla om du hittar hem till ditt bo.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Inte jag men frugan.. Snacka lite med fru måne.. Alla nöjda och glada! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Jävlar vad det blåser.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 42 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Som Kingen i Blöteborg äger jag allt på fastlandet........ Var det inte Comviq också, tror jag sett dig förklara på youtube.....tror de flesta vet vilken tub jag menar 555555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 Kollar på Long IslandSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 14 timmar sedan, skrev ArneMorales: När man är en glad pensionär i Thailand, blir det inte så mycket gjort, men idag har jag klippt gräsmattan framför huset. Observera att som svensk nationalist har jag naturligtvis en Husqvarna gräsklippare Vilken underbar trädgård ni har. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 Morning från BKK Frugan 💕 sussar än så 🍄 tog morgonbestyr disken nu Köppen ☕ Trevlig Lördag på Er ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 10 minuter sedan, skrev svampen: Morning från BKK Frugan 💕 sussar än så 🍄 tog morgonbestyr disken nu Köppen ☕ Trevlig Lördag på Er ! Hej svampen.Hyr ni lägenheten,eller har ni köpt den.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
whocares Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 On 2018-09-20 at 20:49, skrev svampen: Ja dom största vinsterna har varit utländska system så tror du har fel har en kompis som är skotte o har konto både ATG svsp aldrig haft problem??????? Enl. https://www.atg.se/personuppgifter/kontovillkor 2. 1 ATT ANSÖKA OM ATG KONTO ATG konto kan endast öppnas av fysisk person som: är myndig, folkbokförd i Sverige, Me just saying 😆 There is nothing right on the left, and there is nothing left on the right Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 40 minuter sedan, skrev L200: Hej svampen.Hyr ni lägenheten,eller har ni köpt den.. Köpt för 2 år sen ca Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 7 timmar sedan, skrev Soengsang: Var det inte Comviq också, tror jag sett dig förklara på youtube.....tror de flesta vet vilken tub jag menar 555555555 Jajjemensan....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 Får lite norska tips om det nu hjälper😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 Absolut ingeting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 Gick för att titta till båten i den hårda blåsten ( 20m/s i byarna). Då blir Vättern elak. Det var svårt att stå still i vinden. Men båten ligger på en trygg plats för tillfället och där är det mindre blåst och vågor. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 Super och lyssnar på musik i hörlurarna Högsta volym ha ha mina favoriter https://youtu.be/iQqHzPzQsMg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu