svampen Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 På Home Pro köper färg & klinker även investerat i nytt dushdrapperi ☔ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Väl hemma nya dushdrapperi på plats nu en kall på balkongen 🍺 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 (ändrad) När man är en glad pensionär i Thailand, blir det inte så mycket gjort, men idag har jag klippt gräsmattan framför huset. Observera att som svensk nationalist har jag naturligtvis en Husqvarna gräsklippare Ändrades September 21, 2018 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Kollar utsikten från Baiyoke skyhotel efter en god måltid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Åker tuben till FN på Manhattan.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: 9 Åker du med trikken i Götlaborg! Fick en ny kund från just Göteborg som heter Anders Krångh. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Har trimmat "sibboratorn" så höstvinet jäser lite fortare!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 2 minuter sedan, skrev audirs2: Åker du med trikken i Götlaborg! Fick en ny kund från just Göteborg som heter Anders Krångh. Den gubben skulle jag inte göra affärer med, ökänd! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Precis nyss, skrev hamnoi: Den gubben skulle jag inte göra affärer med, ökänd! Aha, det e därför dom är i Stockholm nu då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Precis nyss, skrev audirs2: Aha, det e därför dom är i Stockholm nu då? Förmodligen🙈 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Precis nyss, skrev audirs2: Aha, det e därför dom är i Stockholm nu då? Ingen aning vem det är 😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Precis nyss, skrev hamnoi: Förmodligen🙈 GrundFab AB. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Sliter för brödfödan Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 27 minuter sedan, skrev Sangwal: Sliter för brödfödan Du borde skämmas gubbe.Du orkar inte ens dricka kaffe ser jag.😁 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 On 2018-09-20 at 13:58, skrev Abercrombie: Kolla upp hur det är med att vara skriven i utlandet och spela på Svenska Spel. Man blir automatiskt utskriven från SvS då man skriver ut sig, jag vet det av egen erfarenhet. ATG stämmer säkert som du säger, men jag har fått småvinster utbetalade...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Väntar på att stormen "Knud" skall slå till med full kraft......... Hela veckan har de varnat med krigsrubriker i tidningarna å om fem minuter skall den slå till med full kraft enligt prognoserna......... Hittills är jag inte imponerad......... Var det ngn som ropade "Vargen kommer"?......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Hm, vilken dag. En blandning av "halleluja" och "fucki.....shit" Nåväl - nu glömmer vi allt och tar en välförtjänt ale. "Premiär på marknaden. 3D Blu-ray" "Båten kom i alla fall halvvägs hem...." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 1 timme sedan, skrev B747: Du borde skämmas gubbe.Du orkar inte ens dricka kaffe ser jag.😁 Fick skicka en löpare. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 52 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Väntar på att stormen "Knud" skall slå till med full kraft......... Hela veckan har de varnat med krigsrubriker i tidningarna å om fem minuter skall den slå till med full kraft enligt prognoserna......... Hittills är jag inte imponerad......... Var det ngn som ropade "Vargen kommer"?......... Åk du ut till Vinga så får du hålla i hatten. http://www.sjofartsverket.se/sv/Snabblankar/Kartviewers/ViVa/ Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Väntar på att stormen "Knud" skall slå till med full kraft......... Hela veckan har de varnat med krigsrubriker i tidningarna å om fem minuter skall den slå till med full kraft enligt prognoserna......... Hittills är jag inte imponerad......... Var det ngn som ropade "Vargen kommer"?......... Tycktes se ett löv blåsa förbi rutan.. Rock on! Ändrades September 21, 2018 av Sangwal Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 4 minuter sedan, skrev Sangwal: Tycktes se ett löv blåsa förbi rutan.. Rock on! Var det ett lööf eller flera löfven? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Väntar på att stormen "Knud" skall slå till med full kraft......... Hela veckan har de varnat med krigsrubriker i tidningarna å om fem minuter skall den slå till med full kraft enligt prognoserna......... Hittills är jag inte imponerad......... Var det ngn som ropade "Vargen kommer"?......... Kedja fast både dig och lägenheten,annars kan ni hamna i Lunden hos lillpitten. Så ont vill jag inte ska hända den gode köttis.😟 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Nästa år kanske... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Väntar på att stormen "Knud" skall slå till med full kraft......... Hela veckan har de varnat med krigsrubriker i tidningarna å om fem minuter skall den slå till med full kraft enligt prognoserna......... Hittills är jag inte imponerad......... Var det ngn som ropade "Vargen kommer"?......... Det är vi som håller Knud stången.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu