Kenneth4618 Inlagd September 19, 2018 Dela Inlagd September 19, 2018 1 timme sedan, skrev SatanG: Har plockat bort 12 stygn i skallen, veterinären på Bumrungrad fick till det ganska bra med tanke på förutsättningarna. Notera den fluffiga spädbarnsfrisyren man glider omkring med, inte konstigt damerna flockas / SatanG Tur att du inte slog i något ömtåligt 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 19, 2018 Dela Inlagd September 19, 2018 Brassar lite paella, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd September 19, 2018 Dela Inlagd September 19, 2018 57 minuter sedan, skrev Benriach: Brassar lite paella, typ... Nä men dra dankarna i gruset, vilken schysst panna. Sån vill jag ha... 😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd September 19, 2018 Dela Inlagd September 19, 2018 6 timmar sedan, skrev SatanG: Har plockat bort 12 stygn i skallen, veterinären på Bumrungrad fick till det ganska bra med tanke på förutsättningarna. Notera den fluffiga spädbarnsfrisyren man glider omkring med, inte konstigt damerna flockas / SatanG Oj😯. Va har hänt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 19, 2018 Dela Inlagd September 19, 2018 Precis nyss, skrev Jani75: Oj😯. Va har hänt? @SatanG hade felaktiga skor på däck. 😂55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 7 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: @SatanG hade felaktiga skor på däck. 😂55 Jepp, hade jag inte haft högklackat på mig hade jag inte nått upp att slå i. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev Jani75: Oj😯. Va har hänt? Jag kände ett övertryck av högpresterande hjärnceller byggas upp så var tvungen att släppa ut en del Jag vallade min avlösare på däck utan skyddshjälm, reste mig upp samtidigt som jag tog ett steg framåt och drog i en fläns. Tror inte jag gjorde någon större skada på lastsystemet ombord iaf . Blödde en del men nödlöste det med att limma ihop såret, bilden är faktiskt 8 dagar efter olyckan när jag kom hem och skulle låta veterinären dra bort limmet. Han gjorde sen en lokalbedövning och en grovrensning och sydde sen ihop det med 12 stygn. På sjukvårdskursen som vi sjömän går på vart 5:e år så har jag för mig de säger att man inte kan/ska sy om tiden gått mer än 6 timmar men det verkade inte som veterinären på Bumrungrad kände till detta iaf. Allt ok nu fast det är ju naturligtvis inte möjligt, under överskådlig framtid, att göra något som helst hushållsarbete / SatanG Ändrades September 20, 2018 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 Ligger i bingen och spelar Stryktipset är 15 milj jackpot 😁 Man kan ju alltid drömma 💤 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 Väntar in Kungen och ÖB mfl på hedersläktaren. Mitt Jobb har 200-års jubileum (FHS) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 (ändrad) 1 hour ago, 65Selander said: Väntar in Kungen och ÖB mfl på hedersläktaren. Mitt Jobb har 200-års jubileum (FHS) Konstigt att Tallviking inte är med på den listan. Han har väl jobbat med de flesta som nämns där. Ändrades September 20, 2018 av swedenfarang Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 35 minuter sedan, skrev swedenfarang: Konstigt att Tallviking inte är med på den listan. Han har väl jobbat med de flesta som nämns där. Hans finns på bild i ett trapphus där alla klassfoton finns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 Halvtaskiga foton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 Tömer ett förråd och Inväntar vidare order från arbetsledaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 6 minuter sedan, skrev Jani75: Tömer ett förråd och Inväntar vidare order från arbetsledaren. Bara slit å släp och ingen vila 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 Sitter på Paradise beach bar och kollar mörkrets antågande. Har inte varit här på nästan fem månader men behövde inte deställa något. En Sangsom soda manau kom in så fort man fått ner röven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 32 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Bara slit å släp och ingen vila 😉 Jo. Men man har ju ett jobb iallafall😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 23 minuter sedan, skrev rolba: Sitter på Paradise beach bar och kollar mörkrets antågande. Har inte varit här på nästan fem månader men behövde inte deställa något. En Sangsom soda manau kom in så fort man fått ner röven. Bra personal med andra ord Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 5 minuter sedan, skrev Jani75: Bra personal med andra ord Mycket. Och väldigt trevliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 8 timmar sedan, skrev svampen: Ligger i bingen och spelar Stryktipset är 15 milj jackpot 😁 Man kan ju alltid drömma 💤 Kolla upp hur det är med att vara skriven i utlandet och spela på Svenska Spel. Jag vet iaf svenskar som flyttat till Tyskland och sedan nekats vinstpengarna från ATG när det uppdagats att de ej bodde i Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 Efter en kort blick parkerades en ny soda på stenbordet Mörkt börjar det bli. Undrar om man hittar hem ikväll? Får ta till vänster innan ljusen så ska det nog lösa sig även om det ser lite suddigt ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 (ändrad) Jaha,då vet man ungefär vad lyan är värd Ändrades September 20, 2018 av pust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 1 timme sedan, skrev Abercrombie: Kolla upp hur det är med att vara skriven i utlandet och spela på Svenska Spel. Jag vet iaf svenskar som flyttat till Tyskland och sedan nekats vinstpengarna från ATG när det uppdagats att de ej bodde i Sverige. Ja dom största vinsterna har varit utländska system så tror du har fel har en kompis som är skotte o har konto både ATG svsp aldrig haft problem??????? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 Party med fältartiser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 ..från källar plock till kontorsflytt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Ny dag,nytt jobb Slit o släp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu