husse Inlagd Mars 18, 2014 Dela Inlagd Mars 18, 2014 Funderar på vart lunchen ska intagas Gräddstuvad pytt uppe på gamla tittuppen? Stekt ungnötslever på Gallan? Eller pannbiff på Liljans?? Nu är det svåra beslut att ta Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 18, 2014 Dela Inlagd Mars 18, 2014 Tog en stadspromenad men va kyligt solen glimtade fram ibland. Har ni inge snö? "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 18, 2014 Dela Inlagd Mars 18, 2014 Finbesök Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 18, 2014 Dela Inlagd Mars 18, 2014 Har ni inge snö? Va e`de ? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 18, 2014 Dela Inlagd Mars 18, 2014 Har ni inge snö? Den försvann inatt när Örebros stolta krigare åkte genom stans gator efter en utflykt till Ängelholm som blev givande Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 18, 2014 Dela Inlagd Mars 18, 2014 Gamla fina Örebro Och hur var det kranvattnet? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 18, 2014 Dela Inlagd Mars 18, 2014 Och hur var det kranvattnet? Ingen fara,lite skit rensar ju.Vi får besked ikväll 19.15 om det finns bassilusker eller ej.Längesen jag hade en rännbaja så det skulle va välkommet med en liten tarmrens Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 18, 2014 Dela Inlagd Mars 18, 2014 Ingen fara,lite skit rensar ju.Vi får besked ikväll 19.15 om det finns bassilusker eller ej.Längesen jag hade en rännbaja så det skulle va välkommet med en liten tarmrens ja jäkla svampen å ställa till det för hela byn Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 18, 2014 Dela Inlagd Mars 18, 2014 Brandlarmet på hotellet gick just. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 18, 2014 Dela Inlagd Mars 18, 2014 Sitter och svär över att ett litet sidspegelglas kan kosta så inihelvete bara för man köper det på märkesverkstad Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd Mars 18, 2014 Dela Inlagd Mars 18, 2014 Sitter och svär över att ett litet sidspegelglas kan kosta så inihelvete bara för man köper det på märkesverkstad Åk till en glasmästare så limmar de på ett nytt glas på spegeln. Kostar billig peng. huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Mars 18, 2014 Dela Inlagd Mars 18, 2014 Ingen fara,lite skit rensar ju.Vi får besked ikväll 19.15 om det finns bassilusker eller ej.Längesen jag hade en rännbaja så det skulle va välkommet med en liten tarmrens Va sesuelt du pratar Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 18, 2014 Dela Inlagd Mars 18, 2014 Va sesuelt du pratar Det känns som det det skrivs Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 18, 2014 Dela Inlagd Mars 18, 2014 Åk till en glasmästare så limmar de på ett nytt glas på spegeln. Kostar billig peng. Försent men tack för tipset.Den late får alltid betala dyrt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 18, 2014 Dela Inlagd Mars 18, 2014 ja jäkla svampen å ställa till det för hela byn Aha !! Var det Svampen som var upp och sket i Svampen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Mars 20, 2014 Dela Inlagd Mars 20, 2014 Doha. Men snart hemma till vårdagjämningen idag torsdag. Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd Mars 20, 2014 Dela Inlagd Mars 20, 2014 1395288042465.jpg Doha. Men snart hemma till vårdagjämningen idag torsdag. Välkommen hem till en massa Lappmögel Lasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 20, 2014 Dela Inlagd Mars 20, 2014 Har kladdat med 2D program. Fan så usel man är på sånt, speciellt när man aldrig använt det förut. Det går inte fort och det blir inte bra. Men jävlar vad dyrt det blir med dessa tre sidor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 20, 2014 Dela Inlagd Mars 20, 2014 Kom precis in från 5km promenaden och idag var de inget roligt alls Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Mars 20, 2014 Dela Inlagd Mars 20, 2014 Kollar MPR. I solnedgången. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 20, 2014 Dela Inlagd Mars 20, 2014 Snart klickar jag här och anser mig själv vara färdig med denna arbetsvecka. Fan så trötta ögon jag har. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 20, 2014 Dela Inlagd Mars 20, 2014 Har kladdat med 2D program. Fan så usel man är på sånt, speciellt när man aldrig använt det förut. Det går inte fort och det blir inte bra. Men jävlar vad dyrt det blir med dessa tre sidor. Ritade AutoCAD 2D innan, när jag lärde mig att rita i 3D (Solid Works) så blev man förbannad för att man suttit med skit innan. Många timmar man har lagt på ritande i onödan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 20, 2014 Dela Inlagd Mars 20, 2014 Ritade AutoCAD 2D innan, när jag lärde mig att rita i 3D (Solid Works) så blev man förbannad för att man suttit med skit innan. Många timmar man har lagt på ritande i onödan. Inventor är även det ett smidigt program. Det är lättare med 3D än 2D. Och autocad är fantastiskt tungjobbat. Körde med Microstation, småtråkigt och ologiskt, men det släppte efter ett tag. Tre utskrivna papper med en massa streck på fick kunden av mig. Kostnad ca 60k Nok. Synd bara att det är andra som ska dela på den kakan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Idag hade jag lite extra energi så det blev kanelbullebakning . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 21, 2014 Dela Inlagd Mars 21, 2014 Trampat Beach Road fram å tbx. ett par gånger, å bevittnat Starten på Pattaya Musicfestival. Det känns i fötterna kan jag lova... Å fan va folk som är ute, hela B.R. är avstängd å de e packat med folk från stranden å upp till trottoaren på andra sidan gatan. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu