B747 Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 7 timmar sedan, skrev wUThai: Morgonrunda! Sluta upp med fjanterierna nu.Sätt dig i soffan och spill upp en megafet Whisky,att vara medlem i 100 kilosklubben är för karlar av det rätta virket och inget annat. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 Sluta upp med fjanterierna nu.Sätt dig i soffan och spill upp en megafet Whisky,att vara medlem i 100 kilosklubben är för karlar av det rätta virket och inget annat.Haha! Har varit fet länge nog! Nu är det all in! Det enda jag inte tummar på är alkoholen! [emoji109]Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 Precis nyss, skrev wUThai: Haha! Har varit fet länge nog! Nu är det all in! Det enda jag inte tummar på är alkoholen! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk För den här gången då broder Men jag har dig under luppen bara så du vet..... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 1 timme sedan, skrev nissehult_13: Idag så skickade @Soengsang meddelande att han skulle passera Kalmar. Så det blev att sätta sig i bilen och köra mot Revsudden. Trafikkaos i Kalmar. Vägen ut mot Revsudden. Revsudden som förr hade färjor till Stora Rör på Öland. Numera småbåtshamn med lite fiskebodar. Långt där borta ser man @Soengsang komma. Här kommer han. Sedan åkte vi tillbaka mot Kalmar. Mycket fina stugor/hus med fina lägen. Sedan var vi tillbaka i Kalmar och körde förbi gästhamnen och det nybyggda universitetet. Som i tropikerna. Köpcenter Baronen. Tullhamnen med tullhuset, ångkvarnen och riskvarnen Gamla badhuset som idag är lägenheter. Varvsholmen från Kattrumpan Kattrumpan På väg ut till Varvsholmen Tror du inte att @Soengsang dök upp där. Hej Så här kan det se ut vid passage av Kalmar... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 Morning från ett mulet Bangkok regnat på morgonen nu ska det göras lite frukost mackor ☕ Senare idag blir det att åka till Svärmor Nohntamburi blir väl att natta över där en eller ett par nätter .😀 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 Stockholm vaknar. En liten kryssning idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 Stockholm vaknar. En liten kryssning idag. Grace tippar jag då.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 Var är bilarna?slit o släp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 Stockholm vaknar. En liten kryssning idag. Trevlig resa.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 16 minuter sedan, skrev Nicholas: Trevlig resa. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Tackar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 Frukosten avklarad, nu kör vi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 Sitter i bilen på Slagstafärjan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 (ändrad) Studerar ölen som ska serveras på Zumens bakficka med start 20/9. Prisad vare Gud (Stene) Information om Zwanze day https://tenemu.com/news/cantillon-announces-2018-zwanze-day-details-locations/07/2018 Skickat från min iPhone med Tapatalk Ändrades September 12, 2018 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 Plockat ner några Mango till eftm mellanmål 😀👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 Påväg med bilen till Bkk från Pattaya just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 Än är fruktsäsongen inte slut.. 😥😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 8 timmar sedan, skrev Peolito: Studerar ölen som ska serveras på Zumens bakficka med start 20/9. Prisad vare Gud (Stene) Information om Zwanze day https://tenemu.com/news/cantillon-announces-2018-zwanze-day-details-locations/07/2018 Skickat från min iPhone med Tapatalk Noterar att dom har Helles Schlenkerla som du bjöd på då vi hälsade på.Grymt god och lättdrucken öl. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 1 minut sedan, skrev B747: Noterar att dom har Helles Schlenkerla som du bjöd på då vi hälsade på.Grymt god och lättdrucken öl. Undrar vad du tycker är svårdrucket? Ett glas kranvatten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 1 minut sedan, skrev HuaHindinnge: Undrar vad du tycker är svårdrucket? Ett glas kranvatten? Ja,där går gränsen haha. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 Noterar att dom har Helles Schlenkerla som du bjöd på då vi hälsade på.Grymt god och lättdrucken öl.Ja och många mer godsaker. Missar premiären för New York men får dricka ikapp sedan.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 On 2018-09-09 at 06:28, skrev Jani75: Ordningställer dagens första kopp kaffe. Snygg bänkskiva, vi har en i samma färg! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 Check... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 (ändrad) 27 minuter sedan, skrev Benriach: Check... Fan vad du är ute och flänger och reser som en kung. Har du vunnit på lotto och sagt upp dig? Ändrades September 12, 2018 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 Fan vad du är ute och flänger och reser som en kung. Har du vunnit på lotto och sagt upp dig?Undrar jag med,[emoji16]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 13, 2018 Dela Inlagd September 13, 2018 Morgonköppen 28 Bkk ☕ Regn inatt skönt ⛈ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu