Guest wUThai Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 MPR-träff med [mention=8413]Stoneys[/mention] [mention=8552]spooncreek[/mention] [mention=4300]Benriach[/mention] Är ett jävla kackel å tjat om vaxdukar och bojar... fattar nada... Hade varit kul och höra om hur "lögnerna" går om mig och bojan!? Ha så trevlig på ljugabänken och se till och hinka mycket sunköl! Bhahaha! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 56 minuter sedan, skrev M33: Ett tips är att montera handkontrollen på höger sida, de flesta är högerhänta och vill ha den där. .Jo då men kunden önskade den på vänstersida då övriga bord var monterade så. Men tack ändå 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 12 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Frugan kanske ska dra ner kjolen lite mer på nästa bild? BTT Ett par jeans shorts som syns ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 Vem drar av vem? [emoji3]Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 Första Changen🍺 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 11 minuter sedan, skrev wUThai: Vem drar av vem? Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Någon utan boja, för dom får gå på gg utan boja,. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 Någon utan boja, för dom får gå på gg utan boja,. Hahahahaha! Så du medger att ni drar av varandra när inte bojan är med! Då förstår jag varför du alltid går ut utan boja! Hahaha! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 8 minuter sedan, skrev svampen: Första Changen🍺 Är du i Nonthaburi nu.Min gode svamp. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 1 minut sedan, skrev B747: Är du i Nonthaburi nu.Min gode svamp. Nä Phrapadeng varit o slängt in mat i kyl o frys sen ner till Grabbens Svärfars butik för en kall Hua 👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 God Morning Bangkok nu köppen ☕ på balkongen 😀 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 On 2018-09-10 at 06:15, skrev broder tuk tuk: Frugan kanske ska dra ner kjolen lite mer på nästa bild? BTT Dra ner shortsen menar du väl? Snuskgubbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 17 minuter sedan, skrev svampen: God Morning Bangkok nu köppen ☕ på balkongen 😀 Välkommen till Thailand Svampen! Hoppas att vi får tillfälle att ses nån gång och då över lite starkare saker än det jag tror du har i morgonköppen. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 Årliga tandläkarbesöket avklarat... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 Morgonrunda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 Fyller på lite MB ⚡ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 25 minuter sedan, skrev wUThai: Morgonrunda! Var försiktig så inte magen förvinner helt. Du måste ha lite pondus kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 2 timmar sedan, skrev svampen: Fyller på lite MB ⚡ Du vet att du kan ha unlimited månadsvis datamängd med DTAC, visserligen 4mb hastighet, men det räcker gott till det mesta. Ladda ned deras app, och sköt det därifrån. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 Sisådär Frissan 80 baht ✂ Resultat skål🍺 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Du vet att du kan ha unlimited månadsvis datamängd med DTAC, visserligen 4mb hastighet, men det räcker gott till det mesta. Ladda ned deras app, och sköt det därifrån. Tack för tips ! Ska kollas 👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 Precis nyss, skrev svampen: Tack för tips ! Ska kollas 👍 Börja med att ladda appen, därifrån är det hur enkelt som helst, endera fyller du på med pengar från ditt kreditkort, eller går du in på 7/11 och sätter in pengar på ditt nr. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 Väntar på Soengsang.Man ser honom långt bort.Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 Uppackning i dag😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 Idag så skickade @Soengsang meddelande att han skulle passera Kalmar. Så det blev att sätta sig i bilen och köra mot Revsudden. Trafikkaos i Kalmar. Vägen ut mot Revsudden. Revsudden som förr hade färjor till Stora Rör på Öland. Numera småbåtshamn med lite fiskebodar. Långt där borta ser man @Soengsang komma. Här kommer han. Sedan åkte vi tillbaka mot Kalmar. Mycket fina stugor/hus med fina lägen. Sedan var vi tillbaka i Kalmar och körde förbi gästhamnen och det nybyggda universitetet. Som i tropikerna. Köpcenter Baronen. Tullhamnen med tullhuset, ångkvarnen och riskvarnen Gamla badhuset som idag är lägenheter. Varvsholmen från Kattrumpan Kattrumpan På väg ut till Varvsholmen Tror du inte att @Soengsang dök upp där. Hej Varvsholmens östra del. Här far han vidare. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 1 minut sedan, skrev nissehult_13: Idag så skickade @Soengsang meddelande att han skulle passera Kalmar. Så det blev att sätta sig i bilen och köra mot Revsudden. Trafikkaos i Kalmar. Vägen ut mot Revsudden. Revsudden som förr hade färjor till Stora Rör på Öland. Numera småbåtshamn med lite fiskebodar. Långt där borta ser man @Soengsang komma. Här kommer han. Sedan åkte vi tillbaka mot Kalmar. Mycket fina stugor/hus med fina lägen. Sedan var vi tillbaka i Kalmar och körde förbi gästhamnen och det nybyggda universitetet. Som i tropikerna. Köpcenter Baronen. Tullhamnen med tullhuset, ångkvarnen och riskvarnen Gamla badhuset som idag är lägenheter. Varvsholmen från Kattrumpan Kattrumpan På väg ut till Varvsholmen Tror du inte att @Soengsang dök upp där. Hej Varvsholmens östra del. Här far han vidare. Ahh där ser man, försökte se dig men såg inte i kikaren....flashade med ett sökarljus några gånger om du såg det? Kalmar är väldigt trevligt med omnejd, gillade att åka ut på små turer på helgerna då jag bodde där. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu