Enis Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 2 minuter sedan, skrev Enis: enis Dragit in på värmen i huset Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Nu är det valvaka 😃 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 28 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nu är det valvaka 😃 Päronsoda, seglarvatten och Biltemas katalog. Vad kan gå fel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev Knasen: Päronsoda, seglarvatten och Biltemas katalog. Vad kan gå fel? Ja vad fan! Råkade kasta alla gamla fibban vid en flytt ju. Då får man ta det näst bästa Ändrades September 9, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 1 timme sedan, skrev Enis: enis Mysigt, det ser ut som ni har en underbar kväll med god mat och trevligt sällskap! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 Precis landat i ett regnigt Bangkok. Då skall vi se om man kan göra en high-five på flygplatsen med @Atom innan han drar vidare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 10 minutes ago, samet said: Precis landat i ett regnigt Bangkok. Då skall vi se om man kan göra en high-five på flygplatsen med @Atom innan han drar vidare... Precis lämnat dottern på skolan, taxin till Suvvan går om en timme så där om 1.5 timme. Lite kö i immigrationen och en Knasenslö bagagehantering så borde det gå. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 6 minuter sedan, skrev Atom: Precis lämnat dottern på skolan, taxin till Suvvan går om en timme så där om 1.5 timme. Lite kö i immigrationen och en Knasenslö bagagehantering så borde det gå. Sorry... Nya blåa lappen å väntar redan på väskan... så snart avresa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 Har just fått i mig frukost och ska pinna iväg till ambassaden, då jag inte litar på att den trötta tanten på konsulatet ens behagar infinna sig på plats idag. Badrumsvågen stirrar lite förskräckt på mig efter frukosten. Själv tror jag inte det är någon fara för att jag ska rasera badrumsvågen. Har nog tappat 5kg i vätska den senaste veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 Mellanlandning Dehli Tanten i rökhörnan Starbucks latte & mozzarella toast lite vila för Frugan ett par timmar att fördriva bra plan ner hit Liner ingår ju i Starallians så det blir poäng på Thaikortet ✈👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 39 minuter sedan, skrev svampen: Mellanlandning Dehli Tanten i rökhörnan Starbucks latte & mozzarella toast lite vila för Frugan ett par timmar att fördriva bra plan ner hit Liner ingår ju i Starallians så det blir poäng på Thaikortet ✈👍 Frugan kanske ska dra ner kjolen lite mer på nästa bild? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 Det är då ett slit o släp hela tiden😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 Är vild and crazy såg dock inte till en endaste ungdom eller stenar i luften enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 Äter upp det sista av rotmoset som jag fixade till igår. Falukorv duger till detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 Precis vaknat från min sjönhetssömn... skulle nog behöva sova några år. För inte fan blev jag snyggare idag heller. Konstaterar att Gumman röjt runt lite i väskorna och lämnat mig för vänner. Så nu är jag här. I den ensammast staden i världen å vad skall jag göra... @Atom flydde landet när jag kom, likaså gjorde @panpan igår. @andrejsdenruskige drog till Bangkok för att mysa med ambassadkärringen. Jaja... är @spooncreek @Benriach vakna tro? Jag har crawings för Rock Lobster Termidor på Nang Nual.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 Skruvar lite möbler i Uppsala. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 2 timmar sedan, skrev Enis: Är vild and crazy såg dock inte till en endaste ungdom eller stenar i luften enis Folk som inte jobbar är inte uppe före eftermiddagen kanske..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 Preppar dagens middag. Sidfläsk på kinesiskt vis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 Precis nyss, skrev koppar55: Blir nog HOPS Brew House pa torsdag. Titta forbi om du ar kvar och har en stund over. Åker vidare till SIN på torsdag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 MPR-träff med @Stoneys @spooncreek @Benriach Är ett jävla kackel å tjat om vaxdukar och bojar... fattar nada... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 13 minutes ago, samet said: MPR-träff med @Stoneys @spooncreek @Benriach Är ett jävla kackel å tjat om vaxdukar och bojar... fattar nada... mest ett jävla tjöt om lampaffärer här vid stenbordet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 21 minutes ago, samet said: MPR-träff med @Stoneys @spooncreek @Benriach Är ett jävla kackel å tjat om vaxdukar och bojar... fattar nada... @Stoneys tackar för en trevlig kväll utan bojor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 4 timmar sedan, skrev Jani75: Skruvar lite möbler i Uppsala. Ett tips är att montera handkontrollen på höger sida, de flesta är högerhänta och vill ha den där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 5 timmar sedan, skrev spooncreek: @Stoneys tackar för en trevlig kväll utan bojor. Tack gubbar vi utan bojer. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu