Jani75 Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Frukost, yoghurt med hemmagjord äppelmos. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Rastar järnhästen! Bara en mil kvar! [emoji109]Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 21 timmar sedan, skrev hamnoi: Spottkopp har man ju hört talas om men spyglas var något nytt. Funderade på vad det var för något, tack för klargörandet 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 23 timmar sedan, skrev hamnoi: Spottkopp har man ju hört talas om men spyglas var något nytt. Kan vara en Ipa-special med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 8 minuter sedan, skrev wUThai: Kan vara en Ipa-special med. Ett halv glas dyngöl aka Ipa=spya= Ipa-special Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Grillar ute i det fria. Nästan 20 grader varmt klockan 7 på kvällen. Gäller att passa på. Kommer kedja fast mig vid grillen och vägra inse att det blir vinter så småningom. Avkopplande att grilla - urbota tråkigt med snö och vinter. Förresten, man kan väl grilla på vintern också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 20 timmar sedan, skrev Enis: Det kan man äta med lingonsylt eller sill enligt matkoma... int klocka di där götlaborgarna enis Matkoma är världens bästa Youtubekanal och ja; vi är inte riktigt kloka.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Idag blev citrusträden insläppta i uterummet igen efter 3 månader i friska luften... De två till höger, (citron blad, kaffir lime leaf, bai magrood)är kärnor som frugan planterade för cirka tjugo år sedan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 (ändrad) Konstaterar att det regnar så mycket i Blöteborg att inte ens stativmontering av kameran kunde producera en skarp bild.......... Ändrades September 7, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Konstaterar att det regnar så mycket i Blöteborg att inte ens stativmontering av kameran kunde producera en skarp bild.......... Å så äter jag lite glass också............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Surar lite 😛 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 4 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Grillar ute i det fria. Nästan 20 grader varmt klockan 7 på kvällen. Gäller att passa på. Kommer kedja fast mig vid grillen och vägra inse att det blir vinter så småningom. Avkopplande att grilla - urbota tråkigt med snö och vinter. Förresten, man kan väl grilla på vintern också? ..med föra frun så grilla vi året om. Grillen är en punkt i min tillvaro som inte får försvinna. Önskar dig en lång säsong👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 ..på väg till till ett litet jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 12 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Grillar ute i det fria. Nästan 20 grader varmt klockan 7 på kvällen. Gäller att passa på. Kommer kedja fast mig vid grillen och vägra inse att det blir vinter så småningom. Avkopplande att grilla - urbota tråkigt med snö och vinter. Förresten, man kan väl grilla på vintern också? Ta skidorna en månljus kväll, åk ut i skogen gör upp en eld, grilla, även ICA,s falukorv smakar bra då. Det skönaste som finns även om det är -10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 Promenad på beachroad mot Hilton. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 Byter kabel på en macbookladdare, med instruktion från Youtube........varför köpte jag inte min snåle fan en helt ny laddare😬 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 Pysslar lite i köket... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 Och precis nu åkte grönpepparn i stekpannan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 14 minuter sedan, skrev ellim63: Och precis nu åkte grönpepparn i stekpannan.. Fan ta dig, nu blev jag sugen på hemgjord grönpepparsås, på färsk grönpeppars som vi ingen har....eller har inom räckhåll. Grönpeppar är bland det godaste som finns! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 On 2018-09-05 at 11:16, skrev nissehult_13: Sitter utanför frugans favoritställe stadsmission. Satan vad mycket bilar, jobbar inte folk? Gamla Bettan tog oss hit undrar om det hinner bli 40000 mil innan det är dags för Thailand. Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Ja se Ford, herre min Gud! Ford var bra ända in på 1990 talet, sedan blev det bara skit! Inte amerikanska Ford utan made in Uk! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 On 2018-09-07 at 19:06, skrev Kötthandlarn: Matkoma är världens bästa Youtubekanal och ja; vi är inte riktigt kloka.......... Men ni e jävligt sköna!😆Förutom Håkan Hellström då! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 (ändrad) Benutrymmescheck... tvek på den... Men finns plats att bre ut sig på senare.... Denna skuttan går inte ihop! Cirka 25pers ombord. Ändrades September 8, 2018 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 (ändrad) Sitter och ugglar och spammar mpr, roligare blir det inte en lördagskväll för en löneslav. Ändrades September 8, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 Jag vart så sjukt sugen på lösgodis nu å det är inte vanligt............ Brukar inte ha detta suget men nu fick jag göra ngt åt det.......... Åkte till närmaste gottebutik........ https://www.4-gott.se/fjall/ Å plockade ihop mig en stabil påse............ Men när jag väl kom hem, så vart jag inte sugen alls längre......... Konstigt, jag kanske är gravid?.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jag vart så sjukt sugen på lösgodis nu å det är inte vanligt............ Brukar inte ha detta suget men nu fick jag göra ngt åt det.......... Åkte till närmaste gottebutik........ https://www.4-gott.se/fjall/ Å plockade ihop mig en stabil påse............ Men när jag väl kom hem, så vart jag inte sugen alls längre......... Konstigt, jag kanske är gravid?.......... Tackar för att du lärt upp chefen för köttboden, just slafsat i mig en grym ryggbiff på runt 300g! För alla i Gbg som gillar grymt kött, åk till http://slakthusetskottbod.se hälsa från köttis så är det 25% rabatt! Det sista var en lögn, men riktigt bra skit har de!! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu