Benriach Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 Faran över, det var tydligen nån papperskorg eller liknande, förmodligen nån jävla rökare... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 1 timme sedan, skrev Enis: De ville väl ha en bra början på spinoffserien gränspoliserna Nya Zeeland ensi Jag börjar nästan tro att det är nån variant av "dolda kameran" eller liknande. Kanske var dumt att springa ut i hotellkorridoren i bara mässingen när larmet gick... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 Vätskepaus! Idag ska han få vad han tål järnhästen! [emoji123][emoji3]Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Dags att byta upp sig som du trampar på. Bra jobbat [emoji4]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 (ändrad) Packar o Väger ⏳✈ Ändrades September 5, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 1 timme sedan, skrev Nilsson68: Dags att byta upp sig som du trampar på. Bra jobbat Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Har du köpt dig en racer? Bra där isf! Själv tycker jag det blir för enformigt med en racer då jag vill variera mig med landsväg och terräng, terräng är roligast och jobbigast. Om du nu börja cykla så tänk på det viktigaste. Cykelbyxor är ett måste och inga kallingar under för då får du skavsår från helvetet! Börjar få upp flåset nu efter några veckor. Dagens runda, är rätt nöjd med medelhastigheten blev ca 5km terräng så det blev lite mer landsväg idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 Har du köpt dig en racer? Bra där isf! Själv tycker jag det blir för enformigt med en racer då jag vill variera mig med landsväg och terräng, terräng är roligast och jobbigast. [emoji4] Om du nu börja cykla så tänk på det viktigaste. Cykelbyxor är ett måste och inga kallingar under för då får du skavsår från helvetet! [emoji4] Börjar få upp flåset nu efter några veckor. Dagens runda, är rätt nöjd med medelhastigheten blev ca 5km terräng så det blev lite mer landsväg idag. Ingen racer här inte. Den på bild går loss på ca 160.000 kr.Nää blir det nått. Så blir det gammal hederlig DBS. Om de fortfarande görs[emoji16]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 Äntligen lite civilisation igen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 Det fick bli lite ost också... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 (ändrad) På väg till knegett. Ändrades September 6, 2018 av Jani75 Felstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 Live&direct... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 (ändrad) Dagens Promewalk i ett grått Pennybridge ☁⛈☀ Hösten på väg med stormsteg ☃❄ Ändrades September 6, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 1 timme sedan, skrev svampen: Dagens Promewalk i ett grått Pennybridge ☁⛈☀ Hösten på väg med stormsteg ☃❄ Trodde du flyttat till Bangkok blir det senare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 1 timme sedan, skrev Peolito: Trodde du flyttat till Bangkok blir det senare? Söndag går Bussen !? 😀✈ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 På Parma med äldste sonen. Han har kärleksbekymmer.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 Plockar svamp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 17 timmar sedan, skrev Benriach: Äntligen lite civilisation igen... Spottkopp har man ju hört talas om men spyglas var något nytt. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 Äter chokladpudding, förbenat gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 2 timmar sedan, skrev Jani75: Äter chokladpudding, förbenat gott. Det kan man äta med lingonsylt eller sill enligt matkoma... int klocka di där götlaborgarna enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 En liten morgonpromenad på soi 8... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Tar ett morrondopp... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 23 minuter sedan, skrev Benriach: Tar ett morrondopp... Det hotellet har jag tänkt boka någon gång tidigare men det har inte blivit så. Nöjd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 30 minuter sedan, skrev M33: Det hotellet har jag tänkt boka någon gång tidigare men det har inte blivit så. Nöjd? Jadå, inte mycket att gnälla på hittills förutom en fruktansvärt obekväm soffa på rummet... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 1 minut sedan, skrev Benriach: Jadå, inte mycket att gnälla på hittills förutom en fruktansvärt obekväm soffa på rummet... Du får tipsa hotellet om att sköna soffor finns att köpa i Turkiet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 7 minuter sedan, skrev M33: Du får tipsa hotellet om att sköna soffor finns att köpa i Turkiet. Nja, inga turksoffor för min del hellre en hederlig svensk furusoffa då... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 11 minuter sedan, skrev M33: Du får tipsa hotellet om att sköna soffor finns att köpa i Turkiet. Ahhh, nu ramlade polletten ner... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu