Tallviking Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 19 minuter sedan, skrev Peolito: He he han sover ju. Nu pratar Björn Söder, Beatrice Ask med flera politiker från de olika partierna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 Men satan åxå. Ingenting är heligt längre. Eller vad säger du @Knasen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 4 timmar sedan, skrev rolba: Men satan åxå. Ingenting är heligt längre. Eller vad säger du @Knasen? Helgerån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 dagsfärsk gul trumpetsvamp får bli en toast ellr två med svampstuvning enisi "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 Ingen lounge och den segaste serveringen på denna sida ekvatorn, men mackan var god... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 Ingen lounge och den segaste serveringen på denna sida ekvatorn, men mackan var god... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 Fy fan vilken pärs, indragen i den allra heligaste kontrollen på Aucklands flygplats. Blev rejält förhörd ang. min restripp, hur jag köpt biljetterna, anledning till resan, var jag bott och skall bo mm mm. Väskorna genomsökta och knarkkontrollerade. Jaja, det slutade lyckligt, men vafan ser jag ut som en jävla terrorist, eller... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 4 minuter sedan, skrev Benriach: Fy fan vilken pärs, indragen i den allra heligaste kontrollen på Aucklands flygplats. Blev rejält förhörd ang. min restripp, hur jag köpt biljetterna, anledning till resan, var jag bott och skall bo mm mm. Väskorna genomsökta och knarkkontrollerade. Jaja, det slutade lyckligt, men vafan ser jag ut som en jävla terrorist, eller... Japp, fram med en bild på nunan så vi får avgöra! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 4 minuter sedan, skrev audirs2: Japp, fram med en bild på nunan så vi får avgöra! ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 Fy fan vilken pärs, indragen i den allra heligaste kontrollen på Aucklands flygplats. Blev rejält förhörd ang. min restripp, hur jag köpt biljetterna, anledning till resan, var jag bott och skall bo mm mm. Väskorna genomsökta och knarkkontrollerade. Jaja, det slutade lyckligt, men vafan ser jag ut som en jävla terrorist, eller... Hoppas det inte gjorde för ont!?Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 26 minuter sedan, skrev Benriach: ... Hade mera trott på denna! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 Det var ju den sköna delen... Hoppas det inte gjorde för ont!?Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 24 minuter sedan, skrev Benriach: Det var ju den sköna delen... Skönt att du inte kom i kontakt med knark, dom e stenhårda där nere mot sådant! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 1 timme sedan, skrev Benriach: Fy fan vilken pärs, indragen i den allra heligaste kontrollen på Aucklands flygplats. Blev rejält förhörd ang. min restripp, hur jag köpt biljetterna, anledning till resan, var jag bott och skall bo mm mm. Väskorna genomsökta och knarkkontrollerade. Jaja, det slutade lyckligt, men vafan ser jag ut som en jävla terrorist, eller... Sa du att du jobbade på aftonbladet?😁 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 En granne kom över och bjöd på en stor sunk öl Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 ..monterar arkivhyllor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 Sitter utanför frugans favoritställe stadsmission. Satan vad mycket bilar, jobbar inte folk?Gamla Bettan tog oss hit undrar om det hinner bli 40000 mil innan det är dags för Thailand.Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 ..njuter av lunchrasten, känns som om de börjar bli en av de sista sköna dagarna man kan äta ute på rasten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 Väntar på maten det är inte så noga,huvudsaken är drickat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 En sväng till Paradiset, det var inget för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 På väg hem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 Vätskepaus! Idag ska han få vad han tål järnhästen! [emoji123][emoji3]Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 7 timmar sedan, skrev Benriach: Fy fan vilken pärs, indragen i den allra heligaste kontrollen på Aucklands flygplats. Blev rejält förhörd ang. min restripp, hur jag köpt biljetterna, anledning till resan, var jag bott och skall bo mm mm. Väskorna genomsökta och knarkkontrollerade. Jaja, det slutade lyckligt, men vafan ser jag ut som en jävla terrorist, eller... De ville väl ha en bra början på spinoffserien gränspoliserna Nya Zeeland ensi "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 5, 2018 Dela Inlagd September 5, 2018 Pch nu har brandlarmet gått på hotellet, kl 3 på natten, luktar brandrök... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu