Soengsang Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 2 minuter sedan, skrev Stoneys: Sitter i en bar i södra Pattaya ösregnar 5555555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 4 minuter sedan, skrev Stoneys: Sitter i en bar i södra Pattaya ösregnar Utanför sakristian, även den i södra Pattaya, regnar det inte alls, sorry Soengsang, ingen bild på detta heller, solly. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 On 2018-08-30 at 17:49, skrev Enis: studerar lägg ner det ENIs Jag var gift med en Thai dam i 17 år och hon var Jehovas vi fick 3 barn ock de vara bluff Min darling då som arbetade på Sahlgrenska träffade nån snubbe å Derrick ju inte bra ÄÄÄ jag orkar inte förklara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 9 minuter sedan, skrev Fritz: Utanför sakristian, även den i södra Pattaya, regnar det inte alls, sorry Soengsang, ingen bild på detta heller, solly. Södra, ja, kom till Beergarden och kolla Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Takbar häng. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 1 minut sedan, skrev Stoneys: Södra, ja, kom till Beergarden och kolla Alla draperi är nere. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Bilder Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Precis nyss, skrev Stoneys: Bilder Såja, du är förlåten 555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 1 minut sedan, skrev Soengsang: Såja, du är förlåten 555555 Juger alldrig, men kan undan hålla sanningen ibland. Idag Juger jag inte. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Precis nyss, skrev Stoneys: Juger alldrig, men kan undan hålla sanningen ibland. Idag Juger jag inte. Men lite sunkigt ser det ut...... 5555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Nä jag skrollar till höger och vänster Nan skickar en fråga OK jag ska svara men det går inte och hitta Tycker forumet blivit Jobbigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Precis nyss, skrev Soengsang: Men lite sunkigt ser det ut...... 5555 Lite, men jag har ingen övervakning eller fotboja 555 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Becase i am drunk Ja har lyssnat på musik på grund av att ag har tagit några öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 2 minuter sedan, skrev Stoneys: Lite, men jag har ingen övervakning eller fotboja 555 En clirre, fotbojan sitter och dricker taxfree virre och spelar data. Hus arrest. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 33 minuter sedan, skrev Fritz: Utanför sakristian, även den i södra Pattaya, regnar det inte alls, sorry Soengsang, ingen bild på detta heller, solly. Fritz inte regnar det nu heller? Kom till Beergarden så bjuder jag på nattvarden Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 16 minuter sedan, skrev Stoneys: Södra, ja, kom till Beergarden och kolla Nehe, kan inte, försent, utegångsförbudet har trätt in. Hos oss som bor ca: 1 km rakt upp från Beergarden kom det bara en skur på ungefär 60 sekunder. Så här såg det ut på soien efteråt, hann liksom inte med att fota själva regnet. , Edit: Nu har det brakat loss även här, ids inte ut och fota utan tror att ni kan föreställa er hur det ser ut. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 37 minuter sedan, skrev Fritz: Utanför sakristian, även den i södra Pattaya, regnar det inte alls, sorry Soengsang, ingen bild på detta heller, solly. Fritz inte regnar det nu heller? Kom till Beergarden så bjuder jag på nattvarden Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 1 minut sedan, skrev Fritz: Nehe, kan inte, försent, utegångsförbudet har trätt in. Hos oss som bor ca: 1 km rakt upp från Beergarden kom det bara en skur på ungefär 60 sekunder. Så här såg det ut på soien efteråt, hann liksom inte med att fota själva regnet. , Edit: Nu har det brakat loss även här, ids inte ut och fota utan tror att ni kan föreställa er hur det ser ut. Vi tar en regn nota på det 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 1 timme sedan, skrev Stoneys: En clirre, fotbojan sitter och dricker taxfree virre och spelar data. Hus arrest. Haha! När du kommer hem igen ifrån din sunkresa så tycker jag du ska återuppta dina SFI-studier. Kul och se att du är i Pattaya utan boja. För med bojan med dig så verkar du inte har råd att gå ut. Att du är en lögnare vet vi redan. Ljuger <-- stavas så. Hoppas sunkölen smakar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Svamppyssel.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Järnhästen får sig en omgång! Bara en mil terräng kvar! [emoji123]Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 1 timme sedan, skrev wUThai: Haha! När du kommer hem igen ifrån din sunkresa så tycker jag du ska återuppta dina SFI-studier. Kul och se att du är i Pattaya utan boja. För med bojan med dig så verkar du inte har råd att gå ut. Att du är en lögnare vet vi redan. Ljuger <-- stavas så. Hoppas sunkölen smakar! Smakar utmärkt, sunk telefon rättelser suger. Ditt ställe på hörnan soi 15 har jag inte riktigt råd med. Tar hellre en pizza och bira på zip /Harrys. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Smakar utmärkt, sunk telefon rättelser suger. Ditt ställe på hörnan soi 15 har jag inte riktigt råd med. Tar hellre en pizza och bira på zip /Harrys. Jag tror fan BTT har högre budget än dig. Och då tror vissa att han inte ens varit i Pattaya! [emoji3]Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 1 minut sedan, skrev wUThai: Jag tror fan BTT har högre budget än dig. Och då tror vissa att han inte ens varit i Pattaya! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk He he, taxfree virre och en resa om året är ju din budget. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Och du får inte gå ut själv i någon stad själv, bkk, Pattaya. Enligt säker information. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu