Jump to content

IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev Stoneys:

Sitter i en bar i södra Pattaya ösregnar 

96222120_Skarmavbild2018-09-03kl_14_53_31.png.fcf4f635ad7e1a2f15faf36fde7f819d.png

5555555555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Stoneys:

Sitter i en bar i södra Pattaya ösregnar 

Utanför sakristian, även den i södra Pattaya, regnar det inte alls, sorry Soengsang, ingen bild på detta heller, solly.

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎08‎-‎30 at 17:49, skrev Enis:

image.thumb.jpg.025de533252f4ea667ca354b4dbbc31d.jpg

studerar

lägg ner  det

ENIs Jag var gift  med en Thai dam i 17 år  och hon var Jehovas vi fick 3 barn  ock de vara bluff Min darling då som arbetade på Sahlgrenska träffade nån snubbe å Derrick ju inte bra ÄÄÄ  jag orkar inte förklara 

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Fritz:

Utanför sakristian, även den i södra Pattaya, regnar det inte alls, sorry Soengsang, ingen bild på detta heller, solly.

Södra, ja, kom till Beergarden och kolla 

Pattaya

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Stoneys:

Bilder DSC_0512.thumb.JPG.59203f1883240aec2d305a7be9162ba9.JPGDSC_0511.thumb.JPG.4fe7565523443831ee6d1a393deadfbf.JPG

Såja, du är förlåten 555555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

Såja, du är förlåten 555555

Juger alldrig, men kan undan hålla sanningen ibland. Idag Juger jag inte. 

Pattaya

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Stoneys:

Juger alldrig, men kan undan hålla sanningen ibland. Idag Juger jag inte. 

Men lite sunkigt ser det ut...... 5555

Dela på andra sajter

Nä jag skrollar till höger och vänster  Nan skickar en fråga OK jag ska svara men det går inte och  hitta

Tycker forumet blivit Jobbigt  

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

Men lite sunkigt ser det ut...... 5555

Lite, men jag har ingen övervakning eller fotboja 555

Pattaya

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Stoneys:

Lite, men jag har ingen övervakning eller fotboja 555

En clirre, fotbojan sitter och dricker taxfree virre och spelar data. Hus arrest. 

Pattaya

Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev Fritz:

Fritz inte regnar det nu heller? Kom till Beergarden så bjuder jag på nattvarden 

Pattaya

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Stoneys:

Södra, ja, kom till Beergarden och kolla 

Nehe, kan inte, försent, utegångsförbudet har trätt in. :( 

Hos oss som bor ca: 1 km rakt upp från Beergarden kom det bara en skur på ungefär 60 sekunder. Så här såg det ut på soien efteråt, hann liksom inte med att fota själva regnet.

001.thumb.JPG.8ebb877b5741c0f58bc7f44d01d8f5d7.JPG, Edit: Nu har det brakat loss även här, ids inte ut och fota utan tror att ni kan föreställa er hur det ser ut. :) 

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Fritz:

Fritz inte regnar det nu heller? Kom till Beergarden så bjuder jag på nattvarden 

Pattaya

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Fritz:

Nehe, kan inte, försent, utegångsförbudet har trätt in. :( 

Hos oss som bor ca: 1 km rakt upp från Beergarden kom det bara en skur på ungefär 60 sekunder. Så här såg det ut på soien efteråt, hann liksom inte med att fota själva regnet.

001.thumb.JPG.8ebb877b5741c0f58bc7f44d01d8f5d7.JPG, Edit: Nu har det brakat loss även här, ids inte ut och fota utan tror att ni kan föreställa er hur det ser ut. :) 

Vi tar en regn nota på det 😉

Pattaya

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Stoneys:

En clirre, fotbojan sitter och dricker taxfree virre och spelar data. Hus arrest. 

Haha! När du kommer hem igen ifrån din sunkresa så tycker jag du ska återuppta dina SFI-studier. :mdr:

Kul och se att du är i Pattaya utan boja. För med bojan med dig så verkar du inte har råd att gå ut. :mdr:  Att du är en lögnare vet vi redan. Ljuger <-- stavas så. :mdr: 

Hoppas sunkölen smakar! :mdr: 

Dela på andra sajter

Järnhästen får sig en omgång! Bara en mil terräng kvar! [emoji123]

a8817c890ac75e6f486c22990bb8d9b9.jpg

Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev wUThai:

Haha! När du kommer hem igen ifrån din sunkresa så tycker jag du ska återuppta dina SFI-studier. :mdr:

Kul och se att du är i Pattaya utan boja. För med bojan med dig så verkar du inte har råd att gå ut. :mdr:  Att du är en lögnare vet vi redan. Ljuger <-- stavas så. :mdr: 

Hoppas sunkölen smakar! :mdr: 

Smakar utmärkt, sunk telefon rättelser suger. Ditt ställe på hörnan soi 15 har jag inte riktigt råd med. Tar hellre en pizza och bira på zip /Harrys. 

Pattaya

Dela på andra sajter

Smakar utmärkt, sunk telefon rättelser suger. Ditt ställe på hörnan soi 15 har jag inte riktigt råd med. Tar hellre en pizza och bira på zip /Harrys. 

Jag tror fan BTT har högre budget än dig. Och då tror vissa att han inte ens varit i Pattaya! [emoji3]

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev wUThai:

Jag tror fan BTT har högre budget än dig. Och då tror vissa att han inte ens varit i Pattaya! emoji3.png

He he, taxfree virre och en resa om året är ju din budget. 

Pattaya

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...