andrejsdenruskige Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 1 minut sedan, skrev samet: Lite lätt frukostlounging... tack för det @andrejsdenruskige Så lite så. Kostade varken dig eller mig en krona, så man får tacka SAS för möjligheterna dom skapar. Jag blev hungrig helt plötsligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Så lite så. Kostade varken dig eller mig en krona, så man får tacka SAS för möjligheterna dom skapar. Jag blev hungrig helt plötsligt. Sosse? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 Precis nyss, skrev Nakhon: Sosse? Nej! Kapitalist ut i fingerspetsarna. Fast sosse då jag gillar att andra betalar för mig. Åherregud!!!!!! jag är vänsterpartist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 Just nu är jag ute på moppeäventyr .Kände mig tvungen att stanna och försöka klura ut vart jag är någonstans. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 12 timmar sedan, skrev wUThai: Sitter och kolla igenom Google foto. Tror jag postat grabbens moppeprojekt innan? Nu är han klar med den i stort sett. Grymt jobb har han gjort! Tycker den ser jävligt fin ut! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Fantastiskt och se en yngling som skruvar på moppe, det kommer att ge han kunskap för livet. Finns inte bättre praktisk skola för yngre. Förr då vi brukade få svenska elever, så var alltid min första fråga till dem "har du haft moppe" -Svarade de, ja hade en lite äldre som jag skruvade med o renoverade, så viste man att de killarna iaf kunde hålla i ett verktyg och hade mycket av sin praktiska utbildning klar! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 Fan, inte ens insatsen tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rajraj Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 5 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Just nu är jag ute på moppeäventyr .Kände mig tvungen att stanna och försöka klura ut vart jag är någonstans. Luke the Drifter Då passerade du Baan Laat , där brukar jag husera , " All Inkluse" Ha de göttt / rajraj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 Eftersom junior fyller 9 år idag har jag fått gjort en maräng tårta med lemon curd( han gillar inte vanlig tårta ). Blir nog tyvärr extremt sött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 Visste väl att jag sett den någonstans på tomten. Nu blir det en brottningsmatch med den medan man vilar från tyngre sysslor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 Slutvilat nu. Fortsättning följer nästa rast. Var tydligen smittsamt för nu hör jag att grannen dragit igång sin klippare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 1 timme sedan, skrev rolba: Slutvilat nu. Fortsättning följer nästa rast. Var tydligen smittsamt för nu hör jag att grannen dragit igång sin klippare. Inspirerad av ditt framletande av maskin satte jag iväg som en iller och köpte bensin till min... satte den sedan i händerna på en av Pias Kusiner /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 Precis nyss, skrev Enis: Inspirerad av ditt framletande av maskin satte jag iväg som en iller och köpte bensin till min... satte den sedan i händerna på en av Pias Kusiner /Enis Och hur tror du det går då? Imorgon får du nog köpa en ny klippare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 1 minut sedan, skrev rolba: Och hur tror du det går då? Imorgon får du nog köpa en ny klippare. Är en Klippo inget Biltemaskit... Står ute året runt i regn snö och rusk... aldrig pillat med olja på 20 år... Aldrig bytt skär kör t över hur mycket småsten som helst.... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 Det är fint med snälla vänner, till och med färdigrensade! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 Nu tyckte frugan att sommaren var slut, in med utemöblerna i friggeboden... Men cafémöblerna får stå kvar ett tag till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 4 timmar sedan, skrev Enis: Är en Klippo inget Biltemaskit... Står ute året runt i regn snö och rusk... aldrig pillat med olja på 20 år... Aldrig bytt skär kör t över hur mycket småsten som helst.... /Enis Jag har två Klippo som vilar sig i form. Men 990-kronorsklipparen från Biltema den stånkar på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 Nu har jag gjort rätt för en söndagsöl med tilltugg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 5 timmar sedan, skrev Enis: Inspirerad av ditt framletande av maskin satte jag iväg som en iller och köpte bensin till min... satte den sedan i händerna på en av Pias Kusiner /Enis Det var fler som blev inspirerade. Nu klipper de slänterna. Söndagkväll, verkar dyrt. Nu höjs väl bilskatten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Väntar på asfaltsbilar,förhoppningsvis sista veckan på denna väg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 (ändrad) Lugnt och fint på Gotland. Edit....glömde o lägga till, också stundtals strömlösa och internet löst Gotland. Ändrades September 3, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Hong Kong.Min första visit här.Kollega från Iran verkar som dom vänder i dörren.Har visum för Kina men inte för Hong Kong...Besked nu att det blir direkt vidare transport för kollegan till Kina utan att komma in i Hong Kong.Väskan är här i bagage claim. To be continued... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Tar hand om överbliven potatis, lök och grädde. Blir en nästan laktosfri gratäng “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Fäääääärdig😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Äter gulasch och ris. Ingen vaxduk här inte. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Sitter i en bar i södra Pattaya ösregnar Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu