B747 Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Japp Köttis kan man lita på! Detta ämne är sannerligen inget man skämtar om............. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 Frugan mekar till en fantastisk buljong.. Och jag fyller på dom röda blodkropparna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 18 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Skethusstol check 😁 Ser lite obekväm ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Höststädar i trädgården och ordnade en värmestation. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Utflykt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Försökte överraska... men inte en själ här.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Jag är här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Höstmarknad vid Årsta Havsbad Blev en sväng i skogen på vägen hem också Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Game on... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 10 minuter sedan, skrev spooncreek: Game on... Tro inte att du fick tummen upp av mig för det som visades på TV-skärmen för så var det inte, utan det var för det du hade precis framför näsan. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Idag fick man kliva fram i köket igen. Gökungen är hungrig då får man offra sig när frugan jobbar. Blev kinesiskt idag. [emoji4]Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 14 minuter sedan, skrev wUThai: Idag fick man kliva fram i köket igen. Gökungen är hungrig då får man offra sig när frugan jobbar. Blev kinesiskt idag. Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Lättöl förmodar jag, 1 sept var det dags för en vit månad sa du Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Lättöl förmodar jag, 1 sept var det dags för en vit månad sa du[emoji4] Fan, det missade jag! Aja, får börja nästa helg! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 1 timme sedan, skrev Fritz: Tro inte att du fick tummen upp av mig för det som visades på TV-skärmen för så var det inte, utan det var för det du hade precis framför näsan. Samma här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Kökstjänst igen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 (ändrad) En liten kajpromenad i Bekkeri/Tallinn.....next stop Gotland. Varvet och coastguard. Två glada styrmän. Ändrades September 1, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Visst är det vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Äntligen får man vara sig själv för en stund.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Sitter och kolla igenom Google foto. Tror jag postat grabbens moppeprojekt innan? Nu är han klar med den i stort sett. Grymt jobb har han gjort! [emoji106]Tycker den ser jävligt fin ut! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Ännu är inte de sista galningarna födda, tror inte dessa som paddlar om kring i hamnen förstår hur dåligt de syns....visserligen hade den ene stollen. någon form av pannlampa. Ser just nu att de blir upplockade av en liten kustbevakningsbåt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 3 hours ago, Soengsang said: Ännu är inte de sista galningarna födda, tror inte dessa som paddlar om kring i hamnen förstår hur dåligt de syns....visserligen hade den ene stollen. någon form av pannlampa. Ser just nu att de blir upplockade av en liten kustbevakningsbåt. Jesus, Kan det vara BTT och Berit som går på vattnet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Funderar på att somna i duschen nu när jag hittat hem till hotellet..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Funderar på att somna i duschen nu när jag hittat hem till hotellet..... en polare till mig somnade i badkaret och vaknade typ 12 timmar senare.... hans hud såg inte ok ut enligt honom själv och ledvärken var inte att leka med i efterhand heller /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Nu jäklar... Eller kanske inte.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 Lite lätt frukostlounging... tack för det @andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu