svampen Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 Sådär nu tittade 🌝⛅ fram i Pennybridge då blir det en lång Promewalk idag ! Trevlig Söndag på Er ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 På väg till en träff 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 Fortfarande på väg. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 Frukost på Hotell Tivoli i Köpenhamn. Sedan dags för hemfärd till estocolmo.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 Kökstjänst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 Konstaterar att den 64 fots Hallberg-Rassyn som jag la bud på i fredags på Öppna Varv inte kommer att rymma min yacht i akterspeglet........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 On 2018-08-23 at 09:14, skrev rolba: Upplinade och nog fan kommer det några små äckliga regndroppar igen. Har en liten fundering. Det måste kosta en slant att hålla på med denna sporten, är det något till prispengar? Eller fantaster som kör för det stora nöjet skull? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 23 minuter sedan, skrev AnTove: Har en liten fundering. Det måste kosta en slant att hålla på med denna sporten, är det något till prispengar? Eller fantaster som kör för det stora nöjet skull? Inte mycket till prispengar. Utan sponsorer får man betala skjortan och lite till. Nu har jag slutat att köra själv så jag har faktiskt ett litet bidrag för att jag ställer upp och hjälper till. Btw, det blev högst upp på pallen nu i Tierp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 Hamnat i favoritfåtöljen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 Precis gjort min plikt som Svensk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 8 minuter sedan, skrev samet: Precis gjort min plikt som Svensk! Ja du är ju svensk, en annan e ju finlands svensk! Men får rösta i valet i alla fall! (riksdags valet) Hej Boa! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 Dricker kaffe o väntar på att det ska sluta regna,så vi kan börja jobba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 (ändrad) Yes vart en sista sväng till tippen 🚚 Ändrades Augusti 28, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 7 minuter sedan, skrev svampen: Yes vart en sista sväng till tippen 🚚 Sir, åker du aldrig mera till tippn?😥😪 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 3 minuter sedan, skrev audirs2: Sir, åker du aldrig mera till tippn?😥😪 Nä nu är det slut tippat 😀 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 Ja då var det snart dags Fick ett par sexiga knästrumpor också 😉 Ska bli skönt att skiten överstökad. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 18 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ja då var det snart dags Fick ett par sexiga knästrumpor också 😉 Ska bli skönt att skiten överstökad. Vad har hänt ? Krya på Dig ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 Så där ja. Då kom det äntligen in en Gin & Tonic 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 49 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Så där ja. Då kom det äntligen in en Gin & Tonic 😉 Vad är det för sunkhak,det är ju ingen gurka i... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Ja då var det snart dags Fick ett par sexiga knästrumpor också 😉 Ska bli skönt att skiten överstökad. Lycka till broder! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev svampen: Vad har hänt ? Krya på Dig ! Man kan säga att han har fel på en styrled, för att tala motorspråk! Ändrades Augusti 28, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 Så där ja. Då kom det äntligen in en Gin & Tonic [emoji6] Långvården? Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 Dricker Stockholmare och försöker svara på Tråden valet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 41 minuter sedan, skrev clion: Dricker Stockholmare och försöker svara på Tråden valet Simmar en enbent anka i cirklar, skiter björnen i skogen..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Så där ja. Då kom det äntligen in en Gin & Tonic 😉 Hoppas du blir en "helare" människa efteråt! Fingers crossed! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu