samet Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Precis nyss, skrev Peolito: Sitter på tåget till Malmö sedan 10.20 Skickat från min iPhone med Tapatalk Lite före dig 08.39 från Södertälje... Nu anländer jag Kristianstad... så bara sista 15min kvar till Bromölla. Trots att det är SJ och sol idag så har det inte varit några signalfel eller solkurvor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Lite före dig 08.39 från Södertälje... Nu anländer jag Kristianstad... så bara sista 15min kvar till Bromölla. Trots att det är SJ och sol idag så har det inte varit några signalfel eller solkurvor... Nej det går ju bra än så länge Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 34 minuter sedan, skrev samet: Lite före dig 08.39 från Södertälje... Nu anländer jag Kristianstad... så bara sista 15min kvar till Bromölla. Trots att det är SJ och sol idag så har det inte varit några signalfel eller solkurvor... Köp en lott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ca 3 år sedan man satt här förra gången Hade tid 10:10 och 12:10 Hade jag träffat läkaren och vi hade varit till akuten och lånat en röntgenapparat och kollat armbågen och gått igenom vad som ska hända nu. Dessutom varit ner till min vårdcentral i Luthagen och tagit blodprover samt ett EKG. Ibland funkar vården fantastiskt . Enda smolket i bägaren är att det blir en operation Slarvade även bort telefonen vilket jag upptäckte på vårdcentralen och åkte tillbaka till Ackis efter besöket. Nähää ingen telefon där så jag söker igen bilen på golvet, under sätet m.m. och ingen telefon där heller 😡 Kommer hem och kommer på att jag har ju en fast telefon i bilen och ringer upp mig själv. Hör changsången spelas under förarsätet där jag redan kollat 😮 Kollar igen och under sätet intrasslad i alla kablar som finns där fanns telefonen och lyckan var fullständig igen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Men va f@n enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Öppnades en ny kassa och då var man ju snabb som en gasell enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 5 minuter sedan, skrev Enis: Öppnades en ny kassa och då var man ju snabb som en gasell enis Och glykol är sött å gott till körven “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 (ändrad) Tog Tantens cykel till Handlarn då kom regnet ⛈ Väl hemma lite småsur ☔ Pillar Hjälmar Rekor till kvällsmackan 😀 Ändrades Augusti 23, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 41 minuter sedan, skrev Enis: Öppnades en ny kassa och då var man ju snabb som en gasell enis Hur jäkla kallt har ni det där uppe?! 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 3 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Hur jäkla kallt har ni det där uppe?! 🤣 Kan va Groggen Ikväll ⛄🍸555 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 41 minuter sedan, skrev svampen: Tog Tantens cykel till Handlarn då kom regnet ⛈ Väl hemma lite småsur ☔ Pillar Hjälmar Rekor till kvällsmackan 😀 Har du varit i lidls frysdisk och handlat Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 1 minut sedan, skrev hamnoi: Har du varit i lidls frysdisk och handlat BTT va förbi med ett Kilo 📬 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 36 minuter sedan, skrev svampen: Kan va Groggen Ikväll ⛄🍸555 Knytkalas i Tavelsjö? Men iofs då borde det kanske vart T-Röd? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 1 timme sedan, skrev Enis: Öppnades en ny kassa och då var man ju snabb som en gasell enis Japp, överklassen skall alltid tränga sig före! Mvh arbetar sonen Audi 80 dieseeel! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Fått två rundor idag men nu sitter vi i regnet och väntar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 8 minuter sedan, skrev rolba: Fått två rundor idag men nu sitter vi i regnet och väntar. Ja hoppas Ni får ⛅ snart ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Klämmer en Leo innan maten på Thap Tim i Malmö. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 1 timme sedan, skrev Soengsang: Knytkalas i Tavelsjö? Men iofs då borde det kanske vart T-Röd? Armarna i vinkel för här vankas det finkel “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 1 timme sedan, skrev rolba: Fått två rundor idag men nu sitter vi i regnet och väntar. Här i Uppsala kom det bara några droppar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Och glykol är sött å gott till körven [emoji6]Nyttigt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 3 timmar sedan, skrev svampen: Ja hoppas Ni får ⛅ snart ! Stefan Löven som sponsrar dig? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 3 timmar sedan, skrev Peolito: Klämmer en Leo innan maten på Thap Tim i Malmö. Skickat från min iPhone med Tapatalk Vill du inte ha öl, eller? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Fick psis en skön kall Leo av bästa Ling i poolkontoret.... Life's good....Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 10 timmar sedan, skrev samet: Södertälje Syd - Hässleholm - Bromölla Ifö-verken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 24, 2018 Dela Inlagd Augusti 24, 2018 6 timmar sedan, skrev gorjos: Ifö-verken? Nej. Hämtade en bil till en av servicekillarna på jobbet. Skönt att komma ifrån skrivbordet ibland. Så jag hoppade på det uppdraget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu